Anna Angelova Публикувано Март 18, 2012 Публикувано Март 18, 2012 Здравейте! Аз съм много начинаеща в тази сфера и затова ще ви помоля за съвет. Каква звукова карта да си взема до към 250 парички. Бяха ме посъветвали за тази http://almar.bg/product/usb-audio-interfaces/6 ili tazi http://www.thomann.de/de/presonus_audiobox_22vsl.htm?sid=6fc1ae4a1700b3a5eb3c0293f9aef282 Изолация не ми трябва, тъй като ще си записвам директно в pc-то със слушалките. Имам и един смесител на Бехрингер МИЦ 100 ако това има значение.. Mikrofona mi e kondenzatoren Audio Technica AT 3525. Благодаря ви предварително :ПП ) Цитирай
SGEORGE Отговорено Март 18, 2012 Отговорено Март 18, 2012 В ценовия клас M-audio-то е незаменимо. Цитирай
funkyto Отговорено Март 18, 2012 Отговорено Март 18, 2012 Е и защо искаш да даваш допълнително пари за юсб саунд карта след като имаш микрофон и предусилвател и в момента можеш да записваш и с тях. Цитирай
Andrioman Отговорено Март 18, 2012 Отговорено Март 18, 2012 Наистина за тези пари M-Audio ще е най добре. Цитирай
blr Отговорено Март 19, 2012 Отговорено Март 19, 2012 Изолация не ми трябва, тъй като ще си записвам директно в pc-то със слушалките. Ако става дума за акустично третиране на помещението (което много хора бъркат със звукоизолация) ще ти трябва, след като ще записваш с микрофон. Относно картата, в раздел "Хардуер" има поне десетина такива теми, прегледай ги и ще получиш необходимата ти ориентация. Не изключвай възможността за покупка втора ръка, излизат изгодни предложения. 1 Цитирай
misterj Отговорено Март 19, 2012 Отговорено Март 19, 2012 Не си казала с каква конфигурация е компютъра ти. Ако има вградена карта, може и да си спестиш тези пари. Цитирай
7thString Отговорено Март 19, 2012 Отговорено Март 19, 2012 Пресонуса е страхотна карта, но надхвърля бюджета ти. За м-аудио - не съм ползвал, колегите да кажат. Също ти препоръчвам да пооглеждаш раздела за продажби - там излизат много добри оферти. Цитирай