Marti Karailiev Публикувано Октомври 27, 2011 Share Публикувано Октомври 27, 2011 Здравейте!!! Аз имам нужда от малко помощ. Значи аз съм начинаещ китарист, свиря на класическа китара от близо 2 години напреднах доста в нещата и сега едни музиканти ме викат в техния оркестър те свирят по свадби и предимно такава музика народни песни и чалга, и мисля че мога да се справя за да си изкарам някой лев, и проблема ми в случая е че трябва да си купя електрическа китара а не знам какво точно е най добро за мен, доколкото знам Ibanez и Fender са едни от най добрите китари но и са много скъпи. Така че ми е нужен съвет дали да си купя нещо по евтино или направо да си взема нещо скъпо за да не съжалявам един ден! Иначе съм се спрял на тази Cort-G210 ЕТО И СНИМКИ: http://media.snimka....5445952.jpg?r=0 http://media.snimka....5445953.jpg?r=0 Според вас тази добра ли е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroLambov Отговорено Октомври 28, 2011 Share Отговорено Октомври 28, 2011 Мен ако питаш, би ти свършила перфектна работа тази китара. Естествено според мен е важно да ти харесва много на външен вид, и още повече като звук. Аз бих те посъветвал, като отидеш да купуваш, да пробваш колкото се може повече китари, за да направиш някакво сравнение и съответно добър избор. И гледай внимателно, да не попаднеш на някоя дефектна бройка. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...