DWdrum Публикувано Септември 18, 2011 Публикувано Септември 18, 2011 Здравейте, Купих си нов кардан(GIBRALTAR INTRUDER DIRECT DRIVE) и тъй като ми е скъпичък, искам да си го поддържам както трябва. Та молбата ми е следната: някой ако знае как се смазват лагери, каква смазка се използва и т.н. нека сподели. От интернет разбрах, че трябва да се знае какъв е точно лагера, за да се определи с каква смазка да се смазва. Ако трябва ще погледна и самите лагери какви са. Просто знам, че тук има хора, които знаят отговора на въпроса ми и за това реших да питам директно. Цитирай
vihro Отговорено Септември 18, 2011 Отговорено Септември 18, 2011 (Редактирано) Лагерите са капсуловани и са фабрично смазани, така че не се притеснявай. Смазвам само карданчетата на двойния педал веднъж седмично. Редактирано Септември 18, 2011 от vihro Цитирай
Baby Thomas Отговорено Септември 19, 2011 Отговорено Септември 19, 2011 Е нали отгоре им има едни гумени хармоники (май маншони им викат в МПС-тата), те не пазят ли от мизерии? Или трябва да ги магам и смазвам постоянно? Цитирай
milenium Отговорено Септември 19, 2011 Отговорено Септември 19, 2011 С какво е най подходящо да се смазват каренцата,скоро се заслушах в моят кардан и ги чух че леко скърцат Цитирай
vihro Отговорено Септември 19, 2011 Отговорено Септември 19, 2011 Някои стари модели имат маншони, мисля и Сонор скъпите. При тях не би следало поне да влизат прах и опилки от палките, но пък с годините греста засъхва, така че нищо не пречи да погледнеш как е, най-малкото от любопитство Ако карданчетата имат маншони, то може да се смазват с грес, която държи по-дълго. А иначе с обикновено машинно масло. Смазвам само нитовете-средната част, раздвижвам и забърсвам излишното масло, така че да не полепва прах и опилки.Това е най-лесният и евтин начин, но според мен напълно достатъчен. Цитирай
milenium Отговорено Септември 19, 2011 Отговорено Септември 19, 2011 Благодаря,пробвах с такова масло ,но пак се движат по трудно Цитирай
vihro Отговорено Септември 19, 2011 Отговорено Септември 19, 2011 Не знам какво точно имаш предвид. Със смазването намаляваме триенето до минимум, с което и износването. Цитирай
DWdrum Отговорено Септември 20, 2011 Автор Отговорено Септември 20, 2011 Да, знам, че са капсуловани, но си мислех, че има начин да се смзват. Относно каретата, не мисля да държа оригиналните... Мисля да пробвам ето този вариант, който е тук Цитирай
vihro Отговорено Септември 20, 2011 Отговорено Септември 20, 2011 Консултирай се първо с Виктор, за да не се окажат по-скъпи от педала ти, което прави закупуването им безсмислено. Два двойни педала съм сменил, а сегашният ми е на 5 год. кардан не съм чупил, слава Богу, така че си свири с твоя докато можеш. поздрави Цитирай
DWdrum Отговорено Септември 21, 2011 Автор Отговорено Септември 21, 2011 Разбира се, да, ще говоря с човека Едва ли ще е толкова скъпо обаче предполагам, но съвсем друго ще е ако се сменят каретата с карданчета. Ще изчезне "Луфтът" усещането ще е същото, като на десния педал. Цитирай
vihro Отговорено Септември 21, 2011 Отговорено Септември 21, 2011 Аз обаче съм малко скептичен по последното. Всеки кардан след като се разработи, има мъртъв ход-луфт, няма как да е иначе. Поне на теория изключение трябва да правят карданите на Axis, Pearl "Demon Drive", PDP "B.O.A.", сигурно има и други. Но дали на практика нещата са така, само техни собственици могат да кажат. От друга страна едни от най-големите имена свирят на стандартни педали, а са изсвирили страшни неща, така че няма смисъл от много вживяване по този въпрос 1 Цитирай
enuffZnuff Отговорено Септември 28, 2011 Отговорено Септември 28, 2011 Всички кардани, които съм имал съм смазвал с машинно масло Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.