tb303 Публикувано Септември 7, 2011 Share Публикувано Септември 7, 2011 (Редактирано) Важна ли е звуковата карта за точното балансиране и мастеринг на (в моя случай) транс продукции създадени изцяло с помощта на DAW-s (в домашно студио)? Трябва ли непременно да се прибягва до скъпотии като Lynx? Ако е от значение, моля дайте предложения за продукти, които биха ми вършили работа. Редактирано Септември 7, 2011 от tb303 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steppenwolf Отговорено Септември 7, 2011 Share Отговорено Септември 7, 2011 Всеки сегмент по пътя на сигнала е важен - звукова карта, усилвател, монитори, помещение, уши, мозък... Евтините звукови карти имат по-високо ниво на шум, неравна честотна характеристика, високи изкривявания в аналоговата част, има промазване в детайлите на звука. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tb303 Отговорено Септември 7, 2011 Автор Share Отговорено Септември 7, 2011 неравна честотна характеристика a big NO NO Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mairomaster Отговорено Септември 7, 2011 Share Отговорено Септември 7, 2011 То зависи и към какво ниво се стремиш... Дай някаква информация с какъв друг hardware разполагаш. И един интерфейс от средния клас за около 300-350 лева би ти предоставил доста приличен звук, с напълно задоволително ниво на шума, честотна характеристика по-равна от тази на мониторите ти, THD пак по-малко от това на мониторите ти, така че по-скоро трябва да се притесняваш за качествени монитори и добра акустична обработка на помещението, защото от там мисля че се получават по-големи проблеми. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorog Отговорено Октомври 31, 2011 Share Отговорено Октомври 31, 2011 Ето това ще свърши работа: http://www.musicworld.bg/bg/m_20000/i_26264/f_1428/BEHRINGER_UCA222.html Ако използваш най-вече софт синтове ще ти свърши работа. Има и по-скъпи интерфейси,но за стилове като рап,транс,техно и тн. си е достатъчна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asek Отговорено Ноември 2, 2011 Share Отговорено Ноември 2, 2011 Звуковата карта е важна, както и всяка останала част от веригата. Разликата в звуковите карти най-вече идва от това какви са входно изходните конвертори.Както всичко друго така и те са на класове А, В, С. Разбира се не само това е определящо в цената. НякоИ от картите имат вградени ди ес пи процесори, други не. Всеки си има предпочитания за производител на аудио интерфейси. Ако се поинтересуваш малко ще забележиш, че 90 % от транс продуцентите използват аудио интерфейси на Apogee.Като започнем от 7 skies който е с Apogee Duet, минем през Tritonal, който са с Apogee Ensemble и стигнем до Armin, който е с Apogee Symphony. Като цяло ако ще влагаш пари в саунд карта, направи го еидн път но качествено. Това е моят съвет. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
presly Отговорено Ноември 3, 2011 Share Отговорено Ноември 3, 2011 Само дето Apogee са единствено и само за Мас, други проблеми с тях няма.... За класове на конвертори за пръв път чувам, но нали човек цял живот се учи... Аз ги знам по типове - делта -сигма модулация, R-2R, DSD и т.н., ама явно маркетинговите отдели изцяло са превзели сърцата и умовете на хората По темата - в необработено помещение и на монитори нисък клас (или битови колони) няма да чуеш разлика между AC97 и Prizm, както са казали и колегите по-нагоре. Успех! 3 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.