Jump to content
Българският форум за музиканти

Майстор на китари


Recommended Posts

Счупено, криво, отлепено, олющено, смяна на прагчета, скъсани жици( ако ще и струни, да разбираш)смяна на потенциометри, жакове, адаптри(пикъпи или както щеш наречи)???

Хем искаш помощ хем не отбираш от намеци :surprise:

Опиши проблема де, да вадя с ченгел думите ли искаш?...После що никой не ти обръща Фнимание.

Както и да е, повече неа да пиша ти си решаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уоу! Човек, незнам точно! Просто някой трябва да види китарата. Аз съм начинаещ и си нямам понятие! Просто когато се постави някакъв кабел за усилвател и не тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не тръгва ... :surprise: и къде я включваш тази китара, щото може и да е от усилвателя, или от кабела, или от китарата или ... 'б@ ли го

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся, отидох аз в магазина, и продавача я включи в някакъв огромен усилвател. Човекът почна да трънка и звукът изобщо не се променяше. Също така продавачът на китарата (не тоя от магазина, а друг човек) ми каза, че понякога китарата прави проблеми. Нямам си представа, какъв е проблема и къде е. Ако знаете за някакъв китарен техник във Варна, пишете!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей се обижда, ама като ти гледам акъла, има твърде голяма вероятност и да ти кажат човек, да неможеш да го намериш. Дано поне да е само от невъзможност да се изразяваш цялата работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждаме.Просто е доста дразнещо да ти искат мнение, без да разбираш какво те питат.И след като се обясниш, че не разбираш, пак да няма пояснение...

Ще дам приемр:

Преглеждам си в кабинета(очен лекар съм) и идва пациент.Питам го - "Кажете какви са Ви оплакванията."

Отговора е - "Оплаквам се от очите."

"Добре, какво Ви притеснява?"

"Ами очите."

?!!!!? "Какъв по-точно е проблема с очите Ви, болят, парят, не виждате, или друго...?"

"Ами да."

....