Jump to content
Българският форум за музиканти

Кръстака

новаци
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    Поялник

Кръстака's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Пиф , по принцип съм съгласен с теб , но на скоро един от авторитетните български аудио конструктори , изказа предположение , че по широката лента на възпроизвеждане , макар и да не носи реална информация за слушателя , добавя усещане за по-реалистично звучене. Общо взето това е сериозно теоретизиране , но в неговия случай беше подкрепено с примери. Основно стававше въпрос за това как тонколоните със пищялка до 30-40kHz масово звучат по-реалистично. Разбира се за да се възпроизведе наистина тази по-широка честотна лента трябва да започнем от източника , през усилвателя , чак до колоните.
  2. Най-вероятно отговора няма да е еднозначен, защото имаме различни микрофони с различни импеданси и различни изисквания. И все пак темата би била интересна.
  3. Какво мислите за Oktava MK-012 ? Сравнително линеен кондензаторен микрофон с висока чувствителност. Смятам да ползвам Омнидирекшънал капсулата.Цената за пълния стерео комплект е 5-600$(два микрофона - 6 капсули). Само омни капсулите 2* 85$ горе долу. Идеите са да се правят записи на амбиент звуци на открито, в редки случаи и на акустични инструменти директно в концертна зала. Най вероятно ще се използва двойка микрофони за стереофоничен запис върху така наречен "дъми хеад". Дали ще е удачен избора?
  4. ...мнението на професионалистите е, че подобни неща не са особенно удачни.Разбира се същите професионалисти биха ме чарджили няколко хилядарки за "леки подобрения" по помещението. За пълна обработка ме е страх да питам. А за цената на АКГ-то, щом мога да ги поръчам и да ги получа за тези пари , значи струват толкова.
  5. Има ги в и-бей-а за 130$ , 271-ците , като сложиш и транспорта, става работата. А това че не ги правят линейни за мен лично е много странно. В крайна сметка като имаш слушалки избягваш абсолютно всички кривини на помещението. Ако направят и тях линейни , смятай че получаваш 100% линейна система. Иначе вземаш едни монитори дето са наистина линейни и в средностатистическата стая звука ще е пак толкова нелинеен. Трябва да имаш перфектно обработена стая за да получиш наистина реалния звук... сложна е тя... не става толкова лесно за мое съжаление...
  6. Графиката е от сайта на http://www.headphone.com/. Измерванията са ги направили те , при това по сравнително интелигентен начин, който е подробно описан в сайта. И кои са тези колеги дето работят със слушалки за 150$? Ако може и пример за качествен запис направен с помощта на тези слушалки. Нищо лично Пресли , аз също не слушам АЧХ-та. Обаче като се прави запис според мен трябва да разполагаш с поне една система която да ти възпроизведе записа напълно линейно без промяна на АЧХ-то.
  7. Същите слушалки продължават да се продават и в момента и са си все така криви. Предпочитам да предпазя хората от закупуването им за такива цели...
  8. Това е най-абсурдния продукт на АКГ. Студийни слушалки с ето такава АЧХ? Не знам какво ще миксираш с този 12db пад на 4kHz... От месец търся линейни слушалки за миксиране и просто няма... По добре едни двулентови near field със Сканспийк..
  9. Една лампа, освен ако не работи в студен режим с анодно 12Волта(в който режим от анода към катода няма да мине и един заблуден електрон ) има нужда отопление.Отоплението на тези лампи е много важно за правилната им работа. Затова ако имате някаква лампова техника се налага след като я включите да изчакате известно време да стопли и да влезе в режим, след което да щтракнете стенд-бай-а и да тръгне анодното напрежение. На една злезагряла лампа като и пуснеш анодното се получава студена емисия която просто и съкращава живота страхотно. Освен това параметрите на една незагряла лампа са ужасно лоши и дори и да успее да направи някаква емисия заради високите напрежения , тя ще работи много зле. Та общатата практика е лампите да имат отопление включено когато работят. Това отопление свети и се вижда в нормален режим. От там ако една лампа не свети изобщо , то тя няма дори отопление , то тя изобщо не работи. Най лесния тест - измъкнете я лампата от преда и вище как ще работи без нея
  10. Хехе , ламповите маршали с ревърб са си с пружина. Все още доста хора свирят на тях. А ако ти трябва истински ревербиран звук трябва да записваш в зала. Аз получих необходимата ми информация като цяло, но все пак да си изкажа цялата концепция. Има една звукозаписна компания Chesky Records. Те правят просто невероятно красиви и реалистични записи. Записват всички инструменти заедно , в реална зала с реална акустика , ползват се 8 микрофона разположени по точно определен начин,миксира се още на тия микрофони, не използват никакви лимитери , компресори и т.н. Записа се дигитализира без допълнителни обработки с наистина качествени АЦП-та. Каква фаида от всичките тези гимнастики? Звук такъв какъвто бихме го чули ако слушаме в самата зала. Аз лично съм за концепцията с 2 микрофона дори , но явно с 8 по добре успяват да хванат акустиката на помещението ... За целта обаче музикантите трябва да знаят какво правят. Това си е почти като живо изпълнение само че е за запис
  11. Понапреднах малко с изработката на кубенцето. Като цяло наистина е голяма играчка да се натаманят нивата и да се получи приятно изкривяване. От друга страна на моя човек пък не му се нрави много чистото лампово изкривяване (не само в мое изпълнение ами и на други кубета) така че може да остане и вариант да е без много кривеж и да си включва произволно камионче в сенд - ресива. Ще има само лек драйв и плитки корекции. Очаквайте продължение със снимки...
  12. За паразитния капацитет съм съгласен, особенно с високото изходно съпротивление на китарните адаптери , това би поотрязало малко високите честоти. Специално този кабел който аз имам е тестван и на нормална Хай Фай система където все пак се слуша и над 6-7kHz (за разлика от всички кубета) и там не показа някакви негативни качества. Дори мога да кажа че звучи по добре от старите ми микрокоаксиални кабели. Което не значи че някой от вас като иде в магазина ще уцели точно тази марка и изработка. Трябва да се пробва на слух. Иначе за влизането с жаковете влиза чудесно , а за огъването , не е от най - гъвкавите , но за сметка на това е доста здрав. Виждал съм профи кабели за микрофон, наистина са по гъвкави и това е важно от гледна точка на удобствата , но и този би свършил работа. Кабела не е коаксиален !
  13. Екрана на този който аз имам е доста дебело фолио + гола медна жица. Стабилка е кабела , разтърси се и ако си намериш ще разбереш за какво говоря
  14. Здравейте на всички! Някой знае ли е , чувал ли е за звукозаписно студио в България в което да работят изцяло с аналогов сигнал? Като се започне от инструментите , пултовете и накрая на Магнетофонна лента. Да няма цифрови ефекти , за компютърна обработка ИЗОБЩО не говорим. Предполагам, че БНР разполагат с такава техника , но там е доста трудно... Благодаря предварително
  15. Продава се по специализираните магазини за кабели. Използват го за опроводяване на пожарните аларми. Огнеустойчив е до голяма степен, освен това е много стабилно направен.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.