
Кръстака
новаци-
Мнения
23 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Previous Fields
-
Инструмент
Поялник
Кръстака's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
Динамични нива при различните носители AD/DA конвертори
topic отговори на Кръстака's coh-da в Съвети, трикове, въпроси
Пиф , по принцип съм съгласен с теб , но на скоро един от авторитетните български аудио конструктори , изказа предположение , че по широката лента на възпроизвеждане , макар и да не носи реална информация за слушателя , добавя усещане за по-реалистично звучене. Общо взето това е сериозно теоретизиране , но в неговия случай беше подкрепено с примери. Основно стававше въпрос за това как тонколоните със пищялка до 30-40kHz масово звучат по-реалистично. Разбира се за да се възпроизведе наистина тази по-широка честотна лента трябва да започнем от източника , през усилвателя , чак до колоните. -
Най-вероятно отговора няма да е еднозначен, защото имаме различни микрофони с различни импеданси и различни изисквания. И все пак темата би била интересна.
-
Какво мислите за Oktava MK-012 ? Сравнително линеен кондензаторен микрофон с висока чувствителност. Смятам да ползвам Омнидирекшънал капсулата.Цената за пълния стерео комплект е 5-600$(два микрофона - 6 капсули). Само омни капсулите 2* 85$ горе долу. Идеите са да се правят записи на амбиент звуци на открито, в редки случаи и на акустични инструменти директно в концертна зала. Най вероятно ще се използва двойка микрофони за стереофоничен запис върху така наречен "дъми хеад". Дали ще е удачен избора?
-
...мнението на професионалистите е, че подобни неща не са особенно удачни.Разбира се същите професионалисти биха ме чарджили няколко хилядарки за "леки подобрения" по помещението. За пълна обработка ме е страх да питам. А за цената на АКГ-то, щом мога да ги поръчам и да ги получа за тези пари , значи струват толкова.
-
Има ги в и-бей-а за 130$ , 271-ците , като сложиш и транспорта, става работата. А това че не ги правят линейни за мен лично е много странно. В крайна сметка като имаш слушалки избягваш абсолютно всички кривини на помещението. Ако направят и тях линейни , смятай че получаваш 100% линейна система. Иначе вземаш едни монитори дето са наистина линейни и в средностатистическата стая звука ще е пак толкова нелинеен. Трябва да имаш перфектно обработена стая за да получиш наистина реалния звук... сложна е тя... не става толкова лесно за мое съжаление...
-
Графиката е от сайта на http://www.headphone.com/. Измерванията са ги направили те , при това по сравнително интелигентен начин, който е подробно описан в сайта. И кои са тези колеги дето работят със слушалки за 150$? Ако може и пример за качествен запис направен с помощта на тези слушалки. Нищо лично Пресли , аз също не слушам АЧХ-та. Обаче като се прави запис според мен трябва да разполагаш с поне една система която да ти възпроизведе записа напълно линейно без промяна на АЧХ-то.
-
Същите слушалки продължават да се продават и в момента и са си все така криви. Предпочитам да предпазя хората от закупуването им за такива цели...
-
Това е най-абсурдния продукт на АКГ. Студийни слушалки с ето такава АЧХ? Не знам какво ще миксираш с този 12db пад на 4kHz... От месец търся линейни слушалки за миксиране и просто няма... По добре едни двулентови near field със Сканспийк..
-
Една лампа, освен ако не работи в студен режим с анодно 12Волта(в който режим от анода към катода няма да мине и един заблуден електрон ) има нужда отопление.Отоплението на тези лампи е много важно за правилната им работа. Затова ако имате някаква лампова техника се налага след като я включите да изчакате известно време да стопли и да влезе в режим, след което да щтракнете стенд-бай-а и да тръгне анодното напрежение. На една злезагряла лампа като и пуснеш анодното се получава студена емисия която просто и съкращава живота страхотно. Освен това параметрите на една незагряла лампа са ужасно лоши и дори и да успее да направи някаква емисия заради високите напрежения , тя ще работи много зле. Та общатата практика е лампите да имат отопление включено когато работят. Това отопление свети и се вижда в нормален режим. От там ако една лампа не свети изобщо , то тя няма дори отопление , то тя изобщо не работи. Най лесния тест - измъкнете я лампата от преда и вище как ще работи без нея
-
Хехе , ламповите маршали с ревърб са си с пружина. Все още доста хора свирят на тях. А ако ти трябва истински ревербиран звук трябва да записваш в зала. Аз получих необходимата ми информация като цяло, но все пак да си изкажа цялата концепция. Има една звукозаписна компания Chesky Records. Те правят просто невероятно красиви и реалистични записи. Записват всички инструменти заедно , в реална зала с реална акустика , ползват се 8 микрофона разположени по точно определен начин,миксира се още на тия микрофони, не използват никакви лимитери , компресори и т.н. Записа се дигитализира без допълнителни обработки с наистина качествени АЦП-та. Каква фаида от всичките тези гимнастики? Звук такъв какъвто бихме го чули ако слушаме в самата зала. Аз лично съм за концепцията с 2 микрофона дори , но явно с 8 по добре успяват да хванат акустиката на помещението ... За целта обаче музикантите трябва да знаят какво правят. Това си е почти като живо изпълнение само че е за запис
-
Понапреднах малко с изработката на кубенцето. Като цяло наистина е голяма играчка да се натаманят нивата и да се получи приятно изкривяване. От друга страна на моя човек пък не му се нрави много чистото лампово изкривяване (не само в мое изпълнение ами и на други кубета) така че може да остане и вариант да е без много кривеж и да си включва произволно камионче в сенд - ресива. Ще има само лек драйв и плитки корекции. Очаквайте продължение със снимки...
-
За паразитния капацитет съм съгласен, особенно с високото изходно съпротивление на китарните адаптери , това би поотрязало малко високите честоти. Специално този кабел който аз имам е тестван и на нормална Хай Фай система където все пак се слуша и над 6-7kHz (за разлика от всички кубета) и там не показа някакви негативни качества. Дори мога да кажа че звучи по добре от старите ми микрокоаксиални кабели. Което не значи че някой от вас като иде в магазина ще уцели точно тази марка и изработка. Трябва да се пробва на слух. Иначе за влизането с жаковете влиза чудесно , а за огъването , не е от най - гъвкавите , но за сметка на това е доста здрав. Виждал съм профи кабели за микрофон, наистина са по гъвкави и това е важно от гледна точка на удобствата , но и този би свършил работа. Кабела не е коаксиален !
-
Екрана на този който аз имам е доста дебело фолио + гола медна жица. Стабилка е кабела , разтърси се и ако си намериш ще разбереш за какво говоря
-
Здравейте на всички! Някой знае ли е , чувал ли е за звукозаписно студио в България в което да работят изцяло с аналогов сигнал? Като се започне от инструментите , пултовете и накрая на Магнетофонна лента. Да няма цифрови ефекти , за компютърна обработка ИЗОБЩО не говорим. Предполагам, че БНР разполагат с такава техника , но там е доста трудно... Благодаря предварително
-
Продава се по специализираните магазини за кабели. Използват го за опроводяване на пожарните аларми. Огнеустойчив е до голяма степен, освен това е много стабилно направен.