Jump to content
Българският форум за музиканти

Nikolay Petev Yolov

Members
  • Мнения

    172
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Nikolay Petev Yolov

  • Рожден ден 05/23/1983

Previous Fields

  • Инструмент
    композитор, тонрежисьор

Contact Methods

  • AIM
    Kolio_65
  • Website URL
    http://www.yo-musik.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Русе (България), Detmold (Germany)

Nikolay Petev Yolov's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

-3

Обществена Репутация

  1. Здравейте, една бързо въпросче, за тези от вас, които имат опит с някои от тези 3 продукта. 1) Art Tube Opto 8 http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Pro-Audio/Multichannel-Mic-/-Line-Amps/Art-TubeOpto-8-8-Channel-Tube-Mic-Preamp/art-REC0007525-000 2) Presonus DigiMax - D8 http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Pro-Audio/Multichannel-Mic-/-Line-Amps/Presonus-DigiMax-D8-8-Kanal-Preamp-mit-ADAT-Ausgang/art-REC0005992-000 3) Focusrite OctoPre - MKII http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Pro-Audio/Multichannel-Mic-/-Line-Amps/Focusrite-OctoPre-MkII-8-Ch-Mic/Line-PreAmp/art-REC0007181-000 За какво иде реч? Основната саунд карта на работа е MOTU 896 - MKIII http://www.musicstore.de/de_DE/EUR/Computer/Audio-Interfaces/Motu-896-MK3-Hybrid-Firewire/USB-Audio-Interface/art-PCM0011124-000#FullDetails Работи си супер, но са ми малко аналоговите импути т.е. XLR, +48, що годе добър саунд за Neumann km 184, TLM 193, U 89 и т.н. Та се поогледах и намерих горепосочените продукти, които са с ADAT OUT, както и смятам да ги свържа с мотуто. Горе долу това са най-ниските цени за ъбгрейд на моту-то с още 8 що годе добри преусилвателя, та се чудех, ако някой си е играл с някое от тях какви впечатления има. Аз клоня най-вече към Арт тюб-а, въпреки, че съм имал досег само до Фокусрайд като фирма и съм оставал доволен. Благодаря за мненията
  2. Ами и аз точно това си мислех, а те като са еднакви би трябвало да пише с нормалната скорост, а да чете двойно!!! И като прибавим ССД става двойно по бързо четене ССД-тата, при положение, че файла се е ползвал скоро.
  3. Добре, мога ли да помоля да ми напишеш тогава акорда E, Gis, H, D, F ... Не ми казвай с - (минус) или с B?
  4. Разбира се, че никой няма да отиде на представление, само за да се гъбарка с тонинжинера, Говорех хипотетично. При нас рутера стои в кейса под пулта, изплзва се единствено за айпада и за нищо друго. Не съм се ровил достатъчно из настройките на Ай Пи адресите на пулта, но по спомени нямаше опция за заключване, освен ако не стане това или през айпода или през лап топ. Както и да е, дори и някой да влезе в системата по време на представление не мога да базикам настройките, защото при този глупавия пулт каквото и да бутнеш после трябва да рестартираш. Просто снощи в късните часове ми скимна идеята, за саботаж и споделих
  5. Разбира се, че го погледнах, само че това http://de.wikipedia.org/wiki/RAID на немски. Просто не намерих информация за Раид + ССД Кеш и връзката между двете, как работи, работи ли въобще да не стане да накупя хардовете и да увисна .... Райд 10 е с 4 хард диска, мисля, че вече е леко преувеличено за рекординг компютър, както и райд 5, 6 .... Единицата за сега звучи идеално
  6. Ми минор 100% През цялото време имаш мажорен ми, но това, че използваш мажорна тоника в минорна прогресия си е често срещано явление. Между другото не разбрах от къде ви хрумна, че е с увеличена нона. За мен Е7#9 си е ми мажор със септима и голяма нона (фа диез, а не сол). Много ме съмнява да е вкарал сол и сол диез, би звучало доста кофти. Както и да е, общо взето се получава интересно явление, ако видя просто акордите бих казал, че е ла мажор/минор, но съдейки и по разположението на акордите си е ми. Има парчета, които вървят в две тоналности. Примерно куплетите са в една, припева обръща нещата с главата надолу и хваща я доминантовата тоналност, я горна медианта ... От тук можеш да решиш дали чрез припева ще създадеш именно такова явление, или ще утвърдиш ми-то. На кратко на въпроса, не е задължително едно парче/произведение да протича в една основна тоналност, т.е. може да се каже например тази песен е в ми и сол, или ми и ла или т.н. Примери за такива парчета има стотици.
  7. Ха, току що се замислих следното. Ако някой в публиката има този БЕЗПЛАТЕН софт от Allen Heath на айпростотията си (става и за айфон) и се свърже към пулта ми ..... не ми се мисли какво ще ме направи ... на луд. Не, сериозно се замислих също, че няма защитна парола или каквото и да е било и няма начин да му спра връзката. Ако изключа модема се прецаква и запаметената сцена и се прекратява и връзката с рака, та това не е опция. Демек ще изгоря кат байрамска свещ по празници. Тоя номер трябва да го тествам. Сега остава да намеря концерт с подобен пулт и да препотя тонинжинера
  8. Ами и аз да похваля леко ейпъл. Попринцип съм един от най-противници на фирмата и особено на айфон, айпад, айсиктир от подобни простотии струващи хиляди и не ставащи за нищо. Никой не може да ме разубеди, имал съм много спречквания с фирмата ... както и да е. Скоро на работа ни взеха едно айпадче ... незнам коя серия е, не ме и интересува, и сложиха ремоут кънтроу за единия пулт чрез уайърлес (баси гадните думи да ги пиша на кирилица Пулта е Allen Heath iLive R72 дигитален, лично ми допада като идея, но има адски бавен и нестабилен софтуеър. Та тая ай-джиджавка си седеше кротко няколко месеца в чекмеджето, докато един ден от скука не ми скимна да направя саундчека през нея. Та включих го, побазарах го и .............. о чудеса, май заобичах ейпъл, възроди се нова любов. Беше ми поне 10 пъти по лесно да боравя на този тъчскрийн, от колкото на тъчскрийна на пулта, всичко беше опростено, намерих си го веднага и не липсваше абсолютно нищо. На всеки канал можех да си "играя" с четирибандовия пълен еквалайзер (доста пинизчийско си променяш Q-фактора с два пръста все едно си зуумвам фейсбука), правих си цомпресорчета, лимитерчета ... че и тай се захласнах, че се натиках из менютата и разбърках малко входовете .... оправих се де. Както и да е, най-,много се изумих от латенцията на "дистанционното", а тя беше именно ............ НИКАКВА, или поне не я усетих. Забелязах, че освен по-леко, саундчека ми мина и поне 2 пъти по-бързо. Най-големия ефект е, че можеш да се скиташ из цялата зала, по сцената и да прецениш как да настроиш саундчека. Въобще .... препоръчвам. После открих, че има и доста надежден аналайзер (честотен и динамичен), нооооо трябва ново микрофонче за целта, че вградения не става, чух че можело, ще го мислим в бъдеще. Със сигурност много от вас ги знаят тия неща отдавна, аз обаче съм леко старомоден и не съм се интересувал до сега. Ето и едно видео как работи, наистина е ъмейзинг
  9. Сигурността е на първо място. Като лично мнение защото вече съм го ял тоя ... като са ми идвали за записи от 350 км специално, записваме до вечерта и на другия ден бад сектор, виках специалист в студиото и не можа да ми върне точно тези записи. В театъра сигурността ни е до толкова важна, че шефа ми купи скоро 5 (да, не е грешка 5 са) еднакви Mac Book Pro, всеки от които струва без софтуеърите по 3250 евра като фактически за представленията ни трябват 2, в много редки случаи може би 3, но за всеки случай ако единия се прецака .... да не рискуваме, абсолютно еднакви са с абсолютно еднакви представления, проекти и т.н., към всеки има и по един външен хард отново с всички представления и файлове, и когато правя нещо ново в студиото трябва да го качвам и в 5-те едновременно. Даже разкара старите интерфейси MAudio и Tascam и купи 5 Scarlett-a ... за всеки случай. Та след всичко това мисля, че е важно до колко е важен райд масива, нищо, че имам освен това още два външни харда в студиото, на които ме задължават да правя всеки ден бейкъп на проекта, върху който работя и на всичкото отгоре нищо, че не ги ползваме за всеки случай трябва да изготвя и два идентични MiniDisk-а, ако всичките 5 Ейпъла гръмнат да пуснем представлението през мини диск Всичко това звучи напълно абсурдно, да знам, но не ги решавам аз тези неща, немците са така и до голяма степен ги разбирам. Обикновенно в България всичката ни работа е такава, защото ако в родината представлението не мине както трябва тук това не трябва да се случва, все пак средната цена на билета е 40 евро (х 600 места ... май отидоха към 25 бона и това 600 пъти в годината), нормално е и сигурността да е такава. Както и да е, благодаря за отговорите, колкото до 2011, а не 1155 ... ами причината е, че компютъра ще се използва и за видео обработка, така че предпочитам 4 канална рам памет, мисля, че ще е по-бърза при рендиране, за това са и 16те гигабайта, иначе за аудио повече от 4 въобще не ми трябват, в къщи правя големи вст проекти, но на работа, най много 15 ина канала да запишем и да им хвърля по 1 EQ и един динамичен процесор, та до там. Отпуснаха ни 6000 евра специално за този компютър, задължително трябва да се изхарчат (не ме питайте защо), около 4000 сме сметнали за софтуеър, 400 за два монитора и остават 1600 (+-200), така че слагам яко хардове, че няма какво друго вече За това питах има ли възможност и Райд и ССД. Това ми беше въпроса, а 10 души тръгнаха да ме разубеждават.
  10. При нас малко от сорта "всеки да си знае неговото" и с осветлението нямаме нищо общо освен, че имам общ директор. Моя шеф гледа да избягва компютрите за лайв, до миналия месец дори всичко вървеше само с минидискове, че "така е по сигурно". За мен лично е по-удобно и сигурно с един чистичък, новичък, добре оборудван лап топ, отколкото с два DENON-на 980 правени някъде през 90-те и да се правя на DJ смесвайки звуци от лист А4. Хубавото е , че имахме 10-ина такива денона, но за последните 2 месеца за голямо мое щастие 4 издадоха багажа и се оказа, че няма кой в Германия (или поне не си заслужава парите) да ги ремонтира, а и вече никой не работи тук с минидискове, така че се наложи да вземат 5 новички MacBook Pro. Към тях сложихме по един Ableton Live и до тук. В студиото на този компютър ще работя единствено аз, а работата се изразява само до смесване на звуци, най-много с някое ревербче, дилейче, компресорче. Аз съм фен на Кюбейс и не вярвам, че чрез Секвоята ще правя кой знае какви чудеса повече от Кюбейсчето. Секвоя за лайф е изключено, защото търсят възможно най-простия софтуеър, даже ейбълтъна се смята за сложнотия .... Както и да е отклоних се много от темата. Аз не съм много на чсно с Райдовете, особено като станат много цифрите, там, 5ци, 1+0, 1+1 .... исках опростен вариант Райд 1 с 2 огледални диска, Какво по-точно е това масив, че и 3 диска?
  11. Супер, а САТА2 не е ли малко бавничко вече за днешните хардове? Така не виждам смисъл за допълнителни 190 евра за нещо, което само ще смъкне скоростта на връската с хардовете или греша някъде? Ако се вземе едно хубаво дъно и се използва сата 3-ка ..... няма ли да е по-голяма скоростта. Или в краен случай като ще е гарга поне да е рошава - 3ware 9750-4i SAS/SATA3 Колкото до Интел ССД-то, изглежда супер, 550/520 MBps си е бомба, мерси
  12. 1- Какъв стил правите? Всичко, каквото поиска клиента, щом плаща ... сега например имам възложена задача бърза поп-естрада малко стил 80/те и 90/те 2- С коя програма бачкате? Предимно CUBASE, рядко Reason, на работа Samplitude и Ableton 8 3- Ползвате ли готови лупове? A preset-и? Или си създавате всичките звуци от нулата? От нулата много рядко, губи се много време, но и никога цели лупове. 4- Вокалите, вие ли си ги записвате или теглите акапели? Това е въпрос за твоят стил музика. Когато работиш с клиенти няма как да теглиш 5- С какво започвате парчето? Различно, но най-често сядам на пианото и си нахвърлям акорди, а по тях и мелодия, понякога и обратно. 6- Кои са основните елементи които редовно вкарвате в парчетата си? Често слагам пиана, стрингс, перкусии върху всеки ритъм, но най-много уважавам едно VST на име NEXUS, за денс, хип хоп, хаус и т.н. е неповторимо, там понякога се ползват и луупове. 7- Как се вдъхновявате? Хммм, не мисля да споделям тук, че може да има органи на реда ... 8- С каква техника разполагате, ако нямате нищо против да споделите, нали... Комп - 4 ядра, 6 ГБ Рам Саунд интерфейс - MOTU Ultralite MKIII Монитори - KRK VXT8 Слушалки BEYERDYNAMIC DT990 PRO и AKG K 271 MKII Микрофони - NEUMANN TLM127, Shure SM57 както и акустичен скрийн MIDI Keyboard от скоро имам и ел. цигулка, подарък от жената Това е в къщи, а на работа ..... не ми се изброява, но си е доста и от всичко най-доброто ...
  13. Аз лично често комбинирам за хип хоп и RnB точно EZ Drummers Claustrophobic и Groove Agent от Cubase ... като им наслагам ефекти и стават чуднички .... все пак зависи, за някои неща едното, за други другото, но това си е въпро на вкус ...
  14. Хаха, верно че така стана но на "експертите" в магазина за компютри нямам никакво доверие, особено за аудио/видео конфигурационни съвети. Шефа ... разбира колкото да знае, че за видео му трябва повечко рам и че ССД-тата са бързи и сигурни, така че .... оставате вие, братята, които винаги знаят от всичко по много .... и аз съм така, старая се да разбирам от коли, жени, атомна енергетика, и райд контролери ... за това и съм в този форум, защото знам, че не съм единствен и винаги ще се намери друг, който разбира нещичко повечко по темата. А театъра, ами дават пари за компютър, на който да работя, от къде ще го купя и какъв ще е им дреме на ... онова .... (не го споменавам, че може и деца да има, а някои от тщх са доста в час с ПЦ-тата и може и да помогнат). Колкото до мен, смятам че мога да сглобя конфигурация и без да плащам на експерти. Просто исках да направя експеримент с тези хардове, че кога ли пак ще ми се отвори възможност, а нали трябва да разбирам от всичко по много, че съм си българин .....
  15. Нещо леко странично за гаранцията. Лично препоръчвам немската, на швабите много не им пука дали продуктът има драскотина и почти никога няма да ви върнат нещо понеже не сте го пазили добре, докато в БГ .... ситуацията е друга. Не съм и много сигурен, че ако върнете микрофон в София ще ви го подменят или ремонтират кой знае колко по-бързо, но и дори и да е така едва ли разликата ще е голяма. Пращал съм от Русе до Германия доста специфична платка таскам за ремонт, след две седмици получих нова, а не беше и никак евтина ... 700 евра, мисля, че и вината да се прецака беше моя. В България представителите на Таскам ми отказаха замяна, трябваше да се обърна до тези в Германия.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.