AK-74
новаци-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
AK-74's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
то там положението е като във футбола - който плаща най-много с неговото трико се играе и това може да се променя от сезон за сезон. Немскитге национали примерно май ще сменят Адидас с Найк. 100% китарата му е както той е казал ... пък и кинти изкарава като рекламно лице - маркетинг/реклама му се вика на това и предполагам същото е и със стъпалата. Хората кинти правят а ние им се вързваме - "еййй тоя минал от това на онава, сигурно е по-добро" Поздрави
-
Записване на соло китара през Кюбейс Sx3?
topic отговори на AK-74's canev в Съвети, трикове, въпроси
ми пусни си втора писта (Add Track) и там записвай с дистер, а ритъма си го остави на другата писта успехи -
то това ясно, ама на мене ми трябва нещо което да върши работа, да стане бързо и да не струва страшно много пари. Дайте някой и друг съвет или линкове къде да се ровя и как да действам. Аз размерите съм ги дал на стаята ... определено не ми се ще да почета цялата теория за акустично третиране защото нямам времето и ще се радвам на конкретни препоръки и съвети Поздрави
-
Значи прочетох темата за акустично тетиране и реших да задам моите въпроси в друга, а не да си поствам там моите проблеми. Та една стая в размери 3,30х5х2,40 мисля да я пригодя за записи. Цялата стая е с дървена ламперия и по принцип няма такива големи проблеми като една тухлена или бетонна стена - резонанса е доста по-малък. Вътре мисля да записваме всичко - вокал, барабани и китарите (за здрава жица става дума). Та сега моите питанки: - само пана ли да сложа както е описано в темата за акустично третиране или да облицовам всичко на 100% - трябва ли да правя дървена рамка или мога ей така да ги натрескам паната с вата - ако пропусна да облеча ватата с плат много ли боклук ще става и ще пречи ли на записите - освен с вата друго с кво мога да изолирам - гледам ей тука има специални неща http://www.thomann.de/de/takustik_noppenschaumstoff.htm има ли такива и в София някъде по магазините и ако знаете ориентировъчно цени ще е супер. мерси за съветите и идеите предварително поздрави алекс
-
Мноо як саунд !!! оооо, аз правилно съм се насочил към Engl ... ама от тежките ампове ще бъде
-
то е ясно, че като сам човек прави тест ще има определена доза субективизъм. Има и друг момент - ъгъла под който е сниман бокса с микрофона ... възможно е и това да лъже. Значи пича не е слягал EQ, компресори или квото и да ебило друго на записите. Пише че е пипал съвсем лено мастъра ама точно на кои микрофони не пише. Според мен информацията е полезна от страна, че човек може да се ориентира как звучат различните микрофони и модели, и като знае какво търси да придобие представа какво би му свършила работа. аре със здраве
-
Здравейте, намерих един интересен тест на микрофони за запис на китара. ей го линка: http://www.bandido-music.ch/Guitar_MIX2.htm Понеже инфото е на немски ще драсна само основните неща: - Китарата е Kramer Pracer Custom 1 - Усилвател: Marshall 30th Anniversary - Бокс: Marshall 1960А Тествани микрофони: - Shure 565 - Shure Sm57 - T-Bone MB75 - AudioTechnica AE3000 - AudioTechnica Atm23 - Sennheiser E 606 - Sennheiser E909 - AudioTechnica Atm25 - Audix I5 - AKG C100 - AKG C414 - Rode NT1A - Behringer B1 има и няколко семпъла с микс от микрофоните. Какво толкова да се дикутира по тая тема няма. Това по-скоро е информативно и би трябвало да помогне при избор на микрофон или както беше при мен да ви запознае с това което има в момента на пазара. Разбира се има още много много микрофони ... ето линка отново (така де, ако сте изчели до тук няма да скролвате я): http://www.bandido-music.ch/mic2/bliderklein/mics.JPG ако има нещо неясно от сайта (нали е на немски) питайте, ще помогна с каквото мога Поздрави и приятно слушане Алекс п.с. всъщност не съм сигурен дали темата не трябваше да бъде в раздела за китарите ... ама както и да ... за това да му мислят модераторите, нали затова са модератори
-
тука пък има инфо май за старият му сет http://www.davemustainerig.com/ ... защото е доста по-различен от този дето го представя на видеото. Точно миналата седмица се оглеждах кой забива на маршал ЕЛ34 или 9200 ... а то гледай ти Дейв минал на лайн6
-
в раздела купува/продава мернах един Washburn преди време - с формата на LesPaul и беше много яко изрисуван (оригинално). От Варна беше доколкото си спомням. Много ме изкефи визията .. предполагам и звука би трябвало да е добрър ама на мене не ми се пътуваха 600 км. да разбера дали и той е ОК. ... иначе съм басист и по-добре да не ти препоръчвам модели и марки Edit: sorry, току що погледнах и видях че е продадена http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=22581&hl=
-
лампите са оригинали и не са сменяни. Главата е на 2-3 години. По принцип след колко часа работи и/или след колко време е добре да се сменят лампите и различно ли е това за преамповите и тия в крайното стъпало? Те са консуматив доколкото разбрах ... ама не от евтините за съжаление. Според пича главата си свири яко и няма нужда от смяна на лапмите ама това би го казал всеки продавач с цел да не даде аргументи за сваляне на цената. Та жакове и потове трябва още да се гледат ... още нещо което на трябва да се обърне внимание? Мерси за отговорите Алекс
-
пак аз и пак с един новобрански въпрос: та хаерсал съм модел и съм го намерил 2nd hand. разбрал съм се за петък да ходя да го тествам обаче нищо не разбирам от лампи. По какво мога да позная че лампите скоро трябва да се сменят и колко струват лампите на крайното стъпало 6л6 и на преампа 12АХ7 (реших се за глава все пак)? Има ли някакви специални рискове дето трябва да се тестват - ще гледам стандартното: жакове, потенциометри и цялата функционалност разбира се. дайте съвети моля какво да гледам под лупа и къде да внимавам. нямам си никаква представа от лампови усилватели (за сега) Мерси предварително Алекс
-
Напълно си прав за това !!! относно предпазването пак не съм съгласен. Всяка една стока си има цена като нова и цена 2ра употреба. Всеки трябва сам да може да определя продажната цената и всеки купувач да преценява дали го устройва или не. Разбира се не подкрепям нереално надути цени ама според мене не са модераторите които трябва да рашават кои са такива и кои не а самите потенциални купувачи. Примера с кремоната също е неуместен - според тебе не е ли реално някой художник да иска 200-300 лв. за труда си и материала който е вложил или си на мнение че те нямат право на това. За едни може да е скъпо, за други евтино, за трети кич, за четвърти върхът ... най-добре е всеки сам да взима решения за себе си Гледайте да няма фрапиращи нередности пък за останалото ще се оправят юзърчетата.
-
ти пааааа сега ... човек не може да знае всичко на този свят, затова са и форумите - да се пита и при късмет да се получава добър отговор. поздрави
-
еее вие направо отчаяхте човека. Не е толкова страшно както пишат тия. Струва пари ама не е нужна да се изръсваш на куп а може лека полека да събираш дундурйка по джунджурйка. Та правиш някаква звуко изолация която те удоволетворява като начало и гледаш да не се набутваш много. Може да ползваш одиела и др. подръчни средства по време на записа и посе да видиш дали качеството е ОК за теб. Саоундкарта - зависи колко канала ти трябват. По принцип и Creative като старт става, но се препоръчва нещо по добро разбира се. Микрофон - окледай се какви нискобюджетни микрофони има на пазара. За глас по принцип ти трябва кондензаторен с голяма мембрана и те обикновенно не стават добре за записи на ампове но за акустични китара, пиано и тн стават също. За запис на китара от кубе и трябва динамичен по-скоро. Като начало можеш да минеш с нещо евтино а нататък да му муслиш като навлезеш в дълбоките води и решиш да продължиш да се гмуркаш. Това според мен е едно добро начало разбира се на супер аматьорско ниво. Предполагам колегите тука от ден първи седят в големи студия с над 5000лв инвестиция в тях и затова са на друго мнение. Надявам се че помогнах горе долу. На база на тази информация би било добре да си направиш едно проучване кво има на пазара и колко струва и пак да питаш във форума - това или по-добре онова Поздрави и успехи. Алекс
-
Здравейте, и мерси за отговорите ти ако си се родил научен аз не съм ... имай моля те разбиране към прохождащите в областа. е, сега и ти научи нещо тука ... хехех Ми не е баш така, аз като търсех преамп тука ме насочи един колега към ада-та и измести моя първоначален избор JPM1. Днес бях в един магазин и до сега човърках Marshall EL34 50/50 с Engl Tube Preamp и един Engl E625 Fireball. И на двете просто се насрах от кеф, не е истина направо. Та сега вече съвсем не знам накъде ... Преимуществото на marshall + ada ще е че ще могат да се правят бленди и да се сменят лесно с мидито за концерти и тн. При Engl това вече не е така ако се ползва неговият преам който кефи та кефи. Имаш там 2 канала и туй то, трябат ли ти корекции ще се налага са се връткат копчета. За записи не е проблем ама за лайф ... та мерси пак за отговорите. Като взема нещо няма да пиша щото ще ме карате да черпя ... хехехе, майтапя се разбира се. Аре със здраве Алекс п.с. а най-интересното е че няма аз да свиря на него щото съм басист. Та избирам нещо дето накрая супер може да ме кефи ама пича да каже - кви са тия лайна дето си купил