Jump to content
Българският форум за музиканти

dzwer

Members
  • Мнения

    316
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    13

dzwer last won the day on Април 25

dzwer had the most liked content!

Относно dzwer

  • Рожден ден 08/18/1981

Previous Fields

  • Инструмент
    ЦепеницатА

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    165331943
  • Skype
    dzweru

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Последни посетители

2599 профилни разглеждания

dzwer's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

139

Обществена Репутация

  1. За предишните два клипа - ужасТ и безумие... За последния, не е по темата
  2. TOOL от един момент нататък мисля свирят по този начин.
  3. Мне, търси се група, която има пълен сет барабани, но са изхвърлили соло барабанчето от него
  4. Ето много ясен пример за това как влиза и разваля всичко гадното барабанче: Lateralus - TOOL (Full Album Drum Cover in One Take) Началото супер готино звучи, после влиза в употреба кофата, след това пак има пасажи без соло барабанчето. Ето и яко млатене от споменатите Slipknot: Iowa - Slipknot - Full Album Drum Cover При тоя юнак пак не звучи толкова зле, както при горния линк.
  5. Ако някой знае - моля да сподели В много интрота на песни на TOOL се ползват основно томове и други барабанчета и ми звучи супер яко, докато не започне самата песен и не влезе смотаното соло барабанче...
  6. Да, и тази година мисля да не пропусна Може би малко преди 16:30ч. ще ида и до тегленето на томболата ще остана.
  7. Ето от коментарите: Q: Is a higher or lower nF value better, I find it weird no one ever mentions this. A: I just use it 'to taste.' Currently I like high cap. on bass and lower cap. on electric guitar to give extra separation in a mix. Your call tho. I'm using differenct lengths of similar Quantum Audio Designs brand cables to achieve this.
  8. Основните причини да сменя стария DS1054Z с новия DHO804 са: - наистина на моменти много бавен интерфейс - тръгнеш да местиш някой канал по вертикала и наистина чакаш да се случи... - 12 бита срещу 8 бита; - с една идея по-висок максимален семплинг - 1,25Gs/s срещу 1Gs/s; - по-ниско ниво на собствения шум - повече от 2 пъти го меря. При разкачени сонди и двата сетнати за сонди 10х и на 5mV/d развивка, стария е към 10mV pk-pk, новия е под 5mV pk-pk; - тъч скрийн с по-ясна и контрастна картина с по-висока разделителна способност; - стария се хаква до 4х100MHz, новия до 4х200MHz - опция да му сложиш Wi-Fi USB карта на новия, без да опъваш кабели към компа и HDMI изход за по-голям монитор, както и подръжката на клавиатура и мишка - то си е SBC вътре с аналогова част и Андроид 7... Вече няколко човека правят подобрения на графичния интерфейс. Вентилаторите и на двата са досадни, но и за двата има вече модификации за по-тихи вентилатори. Новия има и VESA 100x100mm за монтаж към подвижно рамо, което мисля да се възползвам в един момент. А, щях да забравя - новият е с USB-C захранващ адаптер и е галванично разделен от земята - в комплекта си дават допълнителен заземителен кабел. Така може да се мери без проблем във високоволтовата част на импулсни захранвания след изправителния мост без никакви грижи - там със заземен осцилоскоп не става!
  9. Точно така А ако е много калпав кабела и го пуснете 5-6 метра да има - може да отиде в нанофарадите... Тогава определено ще се усети разлика.
  10. Дойде ми новата играчка RIGOL DHO804 Digital Oscilloscope Ето го до стария ми осцилоскоп:
  11. Да, кабелите могат да променят звука най-вече при пасивни инструменти(китари и басове) и при по-голяма дължина на кабела. Всяка марка и модел кабел си има специфичен капацитет на единица дължина - колкото по-голям е той, толкова по-глухо звучи кабела при еднакви други условия - дължина и апаратура, т.е. повече орязва високите честоти. Самата спойка ако е напълно изправна - не би трябвало да влияе осезаемо на звука, тъй като при еднакви други условия(кабел, жакове, апаратура) спойките имат твърде малка площ. Но знае ли човек, ако набарате супер-дупер-хипер отвратителен припой от магазин за левче, може и да има разлика Не съм го тествал, но примерно се получава студена спойка в единия жак на китарен кабел - реално от спойка се превръща в кондензатор. Входовете на китарните апаратури са предимно високоомни - по 1 мегаом, че и нагоре. В тоя случай, дори и да не се мери съпротивление в двата края на кабела, то той сигурно ще звучи и то с променен звук - ще му липсват ниски честоти примерно, ако не и ниски среди. За това от опит ви казвам - качествения припой има огромно значение за качеството на спойките, от там и качествен звук, според класа на използваните кабели и жакове/чинчове/букси... Ако опитате да запоите кабел към някоя клема на жак/букса и не става - леко надраскайте покритието на клемата. Евтините букси/жакове са нещо като хромирани и се поят по-трудно. И не дръжте повече от 2-3 секунди поялника долепен до клемите на буксите/жаковете, че стават едни веселби с пластмасовите изолации в тях...
  12. Аз от първия пост разбрах за какво става дума. За това ти казвам - пусни само сигналните кабели в отделни ширмовани кабели. Прочети пак горния ми пост за балансирани и небалансирани сигнали. Захранващите линии ако искаш и тях вкарай в ширмовани кабели, но не ги вкарвай всички 4 от лентовия в един общ усукан ширмован кабел!
  13. Смени само сигналните линии с екраниран кабел. Ако сигнала е балансиран - слагай микрофонен кабел с две жила в обща оплетка, ако е небалансиран - единично жило в оплетка. Не разбирам тоя с 4 жила в обща оплетка за какво ти е?
  14. https://www.musicworld.bg/bg/c_2291/Unbalanced_Audio_Cables.html https://www.megavoice.bg/?pid=66&brand=0 И всякакви магазини като Elimex, Radimex... Пробата няма да е скъпа.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.