-
Мнения
677 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Previous Fields
-
Инструмент
Ibanez SRH505F,Deepmind12
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Последни посетители
804 профилни разглеждания
ecmjazz's Achievements
-
Как е екшънът на тази Ямаха? Ходих оня ден да пипна Валенсията от първия ми линк по-горе, тъй като знам че червеният цвят ще е голям плюс в случая. Китарата имаше хубав и верен тон, но екшънът ми се стори доста висок - поне на мен не ми беше удобна. Също така боята като цяло е добре, но там, където се съединяват грифа и тялото, е омазано яко с лепило около грифа, което не ми направи добро впечатление.
-
Здравейте, Някакви препоръки за детска 3/4 класическа китара? Може и акустична, с найлонови струни обаче. Засега гледам тия двете, като първата ще има сериозно предимство заради цвета, но подозирам, че втората, бидейки двойно по-скъпа, би трябвало да е по-добре като изработка, екшън и тон - махагон срещу липа: http://gemamusic.net/product/3359/klasicheska-kitara-valencia-vc102-rds-razmer-1-2.html https://kitara.bg/klasicheska-kitara-ortega-r221bk-3-4-s-vkljuchen-kal-f.html
-
Привет, Моля за препоръки за читав лютиер за бас, в София. Причините: Наскоро се сдобих с бас Ibanez SRH505F. Искам петата струна да ми е високо До, вместо с ниско Си. В началото преместих фабричните, които мисля, че са Д'адарио и сложих висока До (0.32). Имаше леко браждене само на До-струната и леко вдигнах екшъна, след което вече нямаше браждене. До-струната обаче ми звучеше твърде тънко и като цяло исках да опитам с Томастик. Сложих Томастик JF 346. До-струната тук е 0.33 и звучи по-добре, но останалите струни, без Ми-то, са по-тънки от Д'адарио-тата и сега на свободна Ла-струна имам браждене, когато е свободна, и някакви странни обертонове, почти по цялото ѝ протежение, особено между първа и пета позиция. Ей тук може да се чуе: https://www.youtube.com/watch?v=tzNTguMfgWk Първите четири ноти са изсвирени на Ла-струна - свободна и след това Си, До, Ре. След това следват четири ноти на Ми-струна (Ми, Фа, Сол, Ла). На Ми-струната само на Сол леко се чува тоя обертон или каквото там е това дрънчене в края на всеки тон. На Ре и Сол струните има подобни "обертонове" като на Ла-струната, само че се чуват по-слабо и на свободна струна няма проблем. Експериментирах с Ла струна - вигнах екшъна доста, но не се оправи. Опитах да подложа малко хартийка където ляга на nut-а и bridge-a, но няма подобрение. Моите предположения са: необходимост от нов nut, тъй като в момента разликата между дебелината на струните и жлебовете в nut-a е голяма заради това, че ги преместих с една наляво и допълнително сложих и по-тънки от фабричните. Може би по тоя начин струните хем стъпват по-ниско до грифа и браждят в него, хем може да има движение и встрани. Според мен обаче това би трябвало да се проявява само на свободна струна, и не обяснява обертоновете по по-високите позиции (може и да греша). Може да има нужда и от регулиране на грифа, който в момента има известна кривина. Интересно е обаче, че според указанията в книжката на китарата, след като мерих с луфтомер, излиза че по-скоро грифът трябва малко да се огъне, вместо да се изправи. В нета обаче има съвети, че на фретлес по-добре грифът да е идеално прав, а това противоречи на указанията в книжката. Трето (най-неприятното според мен) е смяна на bridge-а, защото подозирам, по същата причина като при nut-a, заради разликата в дебелините на струните и водачите, може да има някакви вибрации там. Та, налага се посещение на читав лютиер, който да може да диагностицира откъде точно идва проблемът, и да го разреши с минимални промени. Китарата е в гаранция и не ми се искаше да правя промени, защото може би ще отпадне, ако сменя nut-а, но нямам избор, ако искам да свиря по гореописания начин.
-
За 5 мм корк за стени и тавани искат към 19 лв. и нещо/м2 плюс 7 лв./м2 за монтаж и не разбрах колко за лепила ама май към 30 лв./м2 излиза всичко. А, корковия паркет започваше от към 50 лв./м2 плюс 5 лв./м2 за монтаж. Бих дал тия пари за една стая, в която ще спя и една съвсем малка, в която ще пиля на баса, стига да има гаранция, че ще има добър ефект и няма да мирише.. бтв пропуснах да кажа, че от Импала ми обясниха, че може да се шпаклова върху корка или да се положи грунд за дърво и после направо латекс. Но, май не са наясно дали това ще му влоши шумоизолационните характеристики..
-
И още малко инфо по темата за корка: току-що звънях във фирма Импала, която продава коркови продукти - дават 5 мм коркови плоскости да редуцират 16 дБ. И казаха, че: "правили студиото на Митко Щерев" (само корк без каменна вата), което разбира се звучи като евтин рекламен трик..
-
Добре, а ако мина на варианта вата+гипскартон, има ли смисъл примерно да правя само тавана или ефектът ще е нищожен? Само да добавя още малко техническо инфо за корка: дават го 200 кг/м3 като плътност, а пък коефициента на звукопоглъщане - средно едва 0,1 и едновременно с това казват, че бил добър шумоизолатор?! Как при тоя коефициент трябва е добър шумоизолатор? Не трябва ли да е към 0,9 за да е добър? EDIT: само да добавя тоя NRC за корка е за дебелина 3 мм. сега се разрових в нета и има инфо че за един инч дебелина се достига NRC 0,3-0,7 (то доста голям диапазона ама от какво ли зависи, пък и каква ли ще е цената н аквадратен метър за един инчов корк?)
-
Здравейте! Искам да си изолирам жилището от съседи-идиоти и (донякъде) и тях от мен (макар че последното не е задължително ) Та изчетох темата, но варианта с каменната вата не ме кефи нещо, първо - щото ще отнеме много пространство от стаята, второ - щото ми се вижда много сложен, а нямам много време за направата му.. Та, се чудя доколко е ефективен корка? Става ли наистина за звукоизолация или е само за акустично третиране? Ако става - колко дебел би свършил работа? И ще има ли голяма разлика, ако изолирам само тавана или трябва и стените - тук моля да се има пред вид, че става въпрос за помещение, което има съседи само отгоре (1 етаж и външно..). Четох обаче, че лепилата за корк май понамирисвали твърде много, а и външния му вид не ми харесва - все едно, че си "на хижата" та се чудя дали върху него, ако се направи шпакловка, ще отнеме от звукоизолиращите му свойства и може ли въобще да се шпаклова?
-
Здравейте! Трябва ни възможно най-добрата комбинация от добра 88-клавишна клавиатура с хамър-екшън и възможно най-добър пиано звук в диапазона до около 3000 лв. Става въпрос по-скоро за домашна "продукция", отколкото за живо свирене, така че има по-голямо значение качеството на звука на пианото, отколкото надеждността.. Двоумим се между комбинацията от добър мастър миди кийборд + софтуерно пиано и между дигитално стейдж пиано, като при пианата се чудим на по-скъпите ли да се скочи или може и някое по-етвинко, а за миди-клавиатурите се двоумим специално между два модела, така че ето конкретните въпроси: 1. От миди-кийбордите се чудим между Fatar Studiologic VMK-188+ и Doepfer LMK2+ (евентуално LMK4+ ако стигнат парите). Та, въпросът е: много по-добър ли е екшъна на допфера и заслужава ли си да се дадат около 30% отгоре заради него? За M-Audio и CME четох доста кофти отзиви относно качеството на клавишите (и не само...), но ако някой има по-конкретно наблюдение, може да сподели и за тях... Що се отнася до софтуера: най-доброто решение ни се струва Pianoteq поради доста реалистичния саунд и това, че е изключително леко - товари процесора дори малко по-малко от The Grand 2, а за РАМ-та и харда да не говорим. Вярно, лично на мен гранда ми харесва малко повече в микс, но не е фатално.. 2. За стейдж-пианата въпросът освен дали да ги предпочетем пред комбинацията софтуер+миди е също дали има смисъл да се купуват по-скъпи модели като Roland rd 700 sx или Yamaha s90 es, примерно четейки, че на Roland rd 300 sx клавиатурата и пиано-звуците са същите като на по-скъпия rd 700 sx? Тук пак искам да наблегна на това, че не ни трябват кой знае колко други екстри - най-важни са клавишите и звука на акустичното пиано. Други по-евтини модели стейдж-пиана, за които мислим са също: Yamaha CP33 и Kurzweil SP2X. Въпрос представлява също и това - от по-скъпите пиана кое, и от по-евтините - кое? От мненията, които четох по нета, Yamaha s90 es за сега води пред Roland rd 700 sx още повече, че е малко по-евтина.. Същата е дилемата и сред изброените три модела от ниския клас.. Знам, че отварям пак старата тема хардуер vs софтуер, но искам да чуя по-нови мнения За мен лично софтуерните пиана биха имали доста по-добър звук, имайки пред вид значително по-големия обем семпли (е при Pianoteq не са семпли, но идеята е същата..).. Btw възможно е и смесено решение - по-нисък клас пиано (ако клавиатурата му е достатъчно добра) и софтуер... Моля за мнения и по тоя въпрос! Благодаря на тези, които имат търпение да изчетат всичко и още повече на тези, които ще отговорят!
-
Размазващо яко! Вече си запазих правото да се включа с малко бас.. Завиждайте!
-
Малко уточнение: в същност връзката трябва да се направи от лаптоп към ДВД-то за да може да се гледат divx на тв-то а звука да минава през колоните на ДВД-то, така че нема да стане със SCART а и остава въпроса - да не са това некакви други входове на ДВД-то (в смисъл - само да приличат на чинчове, а да не са такива)?
-
Един малко ламерски въпрос, ама к'во да се прави, докат' сме живи ша са учим: Та - требе да свържа един ТВ към едно домашно кино, за да излиза звука през колоните на домашното кино. Купих си начи едно кабелче жак-чинч, обаче с изненада установих, че като ръгна чинчовете на кабела в съответните аудио-входове на ДВД-то, има луфт, който си е притеснителен, още повече, че звук няма Интересното е, че кабела, който си купих, изглежда нормален - чинчовете отстрани по външния диаметър имат метални кръгли пластини, които са цели. Самото ДВД обаче си има един сноп кабели с него, които имат някакви "чинчове", които изглеждат по-различни - въпросната метална пластина е разделена на четири сегмента и тия "чинчове" си пасват идеално във входовете на ДВД-то само дето не могат да се ползват (не помня защо, ДВД-то не е мое.. ) Та въпроса ми е това второто (на ДВД-то) пак ли са чинчове или е нещо друго, за което не съм и чувал Благодаря предварително!
-
И аз само да добавя, че с моята вградена АЦ'97 карта на лапито пише 2 мс. латенция с АСИО4АЛЛ и наистина не се усеща.. СЕга колко е реална не съм мерил ама съм доволен.. Друг е въпроса, че една полупрофесионална карта си има своите предимства пред тоя вариант, но както се вижда, всичко си е въпрос и на настройки.
-
Милър е светлинни години напред като композитор спрямо Утън.. Иначе аз предпочитам стила на Еберхард Вебер... Бтв никой не спомена до сега и чичко Патитучи, който също си има некои особености в стила..
-
Е все пак iBobz е прав ама с малката подробност че трябва като селектираш ноти и контролери да държиш и shift..