Jump to content
Българският форум за музиканти

ivo3d

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ivo3d

  • Рожден ден 03/06/1986

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София, България

ivo3d's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Обществена Репутация

  1. Ето една антика от мен, която съм записвал преди 8-9 години. Стилът е нещо като мелодичен блек метъл, записана e в крайно домашни условия - техниката беше един компютър, кремона и някакъв синтезатор касио отпреди 90-та година. Вокалите изобщо не искам да ги коментирам, че ме е срам http://soundcloud.com/ivo3d/the-requem-of-a-tortured-soul
  2. "Велко, Вееелко! Велко, не ви е добра вокалистката. Слабичка ви е вокалистката. Не е...." Стойко, според мен тоя не може да пее чалга. И може би не само чалга. За инструментала не мога нищо да кажа, защото не знам каква е била идеята, но поне според мен много бие на рок - предимно се чува китара и соло барабан а ла Saint Anger.
  3. О, да, задължително на недостъпно място - примерно окачен таван с някакъв Г-образен профил за скрито осветление, над висока секция и т.н... Освен това не е задължително да е една сирена само. Общо взето ако имаш какво да опазиш е по-добре да се подсигуриш максимално. Така или иначе професионалисти няма да тръгнат да обират апартаменти и къщи, тия обикновено са кокошкари, мангали, наркомани и всякаква подобна измет. Общо взето знаят кой живее в апартамента и кога има хора в него. Мен ме провериха и за аларма - един и същ идиот минаваше да иска пари, щото живеел в друг град и майка му била починала, пък нямал пари да се прибере... И докато стои и ти реве на вратата очите му играят. И в момента в който фиксира датчика в коридора и ентусиазмът му умря. Останалите съседи пропищяха след няколко дни, мен да чукна на дърво, не са ме закачали. Чувал съм и за всякакви други извращения - алармата свързана към телефон (става лесно), който ти праща смс ако се задейства алармата. Това не знам какво може да помогне толкова, но един си беше направил пак връзка към gsm, обаче ако се задейства алармата директно му се обажда и гласът му се чува от високоговорител и т.н. и т.н... Фирмите предлагат достатъчно разнообразни решения, а и с малко въображение могат доста неща да се добавят. Както mjumjun каза - за телевизор и т.н. все тая, обаче китарата душа носи, ако ще и 1000 лева да струва, пак си е за реване, така че от защита срещу изроди не трябва да се пести.
  4. Не е задължително компютърът да е на същото място, където са и камерите. Има камери с ethernet интетфейс, демек се връзват към лан мрежата, оттам нататък сървъра, който записва може да е на всяко едно място, пак казвам - не е без пари, но си мисля, че инвестицията си струва. А тая аларма баща ми я беше изкопал отнякъде, ще го питам откъде я е купил, но по принцип на всяка алармена система можеш да си вържеш каквато искаш сирена, а на пазара бол такива - в повечето електричарски магазини има, фирмите, които предлагат алармени системи също продават и сирени.
  5. Като сме почнали с офтопика - СОТ-а може да те предпази да не ти откраднат пералнята примерно. За по-малки вещи общо взето няма спасение, докато дойдат тия тюфлеци от сот-а, апашите вече са направили белята. Това, което върши най-добре работа - силна сирена. Колкото повече джангър вдига, толкова повече действа психически, а и все ще довтаса някой съсед да види какво се случва. От опит знам - аз сложих една израелска аларма дето се чува в целия квартал. Случвало ми се е 1-2 пъти да не успея да си набера кода - след като свирне си забравям и заглавията даже, а и веднага дотичва някой друг съсед, шумът наистина е непоносим. Повечето аларми позволяват модване, така че дори и тромби от тир можеш да сложиш - това като свирне в затворено пространство manowar и motorhead ряпа да ядат с техните рекорди... Освен това, ако имаш малки и много скъпи вещи, както китари примерно, винаги може да се инвестира в едно видео наблюдение, не е скъпо и в полицията върши работа, там обикновено си знаят кварталните апаши и като ги видят знаят кого и къде да го търсят. Стискам палци да се намерят инструментите!
  6. Вдигнах малко адаптерите и чувствително се подобри, така може да се свири, а като сложа и нови струни, че тия глухтят вече мисля че съвсем ще е ок. Обаче проблемът май наистина е в кабела - като намаля volume потенциометъра, падат и високите, все едно въртя този за тон... А кабелът ми е самоделка, така че има голям потенциал да прави той мизерията.
  7. Другиден ще си взема нови струни и ще поразбъзикам височината на адаптерите. Между другото, bratmito, това имам чувството че се получи изведнъж тоя ефект, в началото като че ли не беше така, може някоя спойка да е заминала, може и потенциометър да е, но малко ме съмнява, защото и при двата адаптера го има тоя "ефект", а всеки адаптер е с отделен потенциометър за тон. Но вярно звучи точно все едно съм намалил тона. Ако не се оправи с височината на адаптерите ще пусна едно демо тук да видим аз ли съм глух или наистина нещо не е уред. Благодаря!
  8. Здравейте, имам един washburn, който замести старата кремона преди няколко години. Много нисък клас, WI14 е, китайче отвсякъде, обаче се свири доволно лесно на нея дори да не е минала през setup, не се разстройва, няма buzz, а и освен това е дървена (не е ясно какво дърво, но не е талашитена поне). Общо взето за цената си е достатъчно прилична, обаче имам чувството, че адаптерите бият яко на китайско - излизат предимно ниски и звукът е един глух, среди почти няма, а за високи да не говорим. Нови, стари струни - все тая, от китарата се чува хубав звук, обаче през адаперите излиза все едно бас китара. Доскоро свирех само през компютъра и го решавах този проблем с един еквалайзер веднага след китарата, но сега съм с кубе (randall rg50tc) и ми се струва глупаво решение да купя eq на камионче и да го слагам преди усилвателя. Общо взето звукът е доста разпърдян, нито чистите се чуват читаво, а изкривени ниски честоти знаете как звучат. За стиловете, които свиря донякъде не е проблем, но усилвателят има вътък и за повечеко метал и там вече положението става слонска пръдня. Въпросът ми е - дали ще има някакъв ефект ако сложа едни хубави адаптери? Покрай обзавеждане и такива глупости няма да имам много бюджет скоро за нова китара. А и тази за 4 години няма и драскотинка, освен това ми е подарък, а и предвид що годе приличната изработка, все още не искам да я пенсионирам. Благодаря
  9. Айде да се похваля аз с първото си кубе. Искрени благодарности на EAmechaniX за коректното отношение, както и за ценните съвети които ми даде
  10. ivo3d

    Важно за звука

    И не забравяй за транзисторния дисторшън с бобина за разреждане на амплитудата (инджектопляктор?), който отдавна не се произвежда.
  11. ivo3d

    забавяне

    Абе 11 мс по принцип изобщо не са баш никакво забавяне, ей сега разбъзиках asio4all настройките и при бързи сола си е направо кофти. А и какво имаш предвид под външна, тя и моята на практика не е външна щото е вътре в кутията на компютъра... Ама да е вградена в дъното ме съмнява - те по принцип са една малка интегрална схема, дето има вътре един АЦП и един ЦАП, всичко останало ти е софтуер с кото малко трудно ще се постигне толкова малко закъснение (освен ако просто използваш компютъра за да ти усили сигнала от някакви камиончета или директно от кирата и не ползваш софтуер)...
  12. ivo3d

    Важно за звука

    Между другото аз в момента съм в процес на купуване на кубе, та се чудих как точно да питам за звука и се почнаха едни "маршалски", "металски", "разпърдян", "разлят", "сух", "мокър" и други такива сериозни научни термини. Та наистина, имат някакви общоприети названия тия всичките да ги наречем типове звук? Е в една тема някой беше обяснявал за "дж-дж" и "чък-чък", та за мене си беше тъмна индия какво точно "чък-чък"...
  13. ivo3d

    Важно за звука

    Колега, проблемът не е в това какво искаш да кажеш, а КАК си го казал. На мен поне ми трябваше да прочета 3 пъти първия ти пост, за да разбера какво аджеба се опитваш да ни кажеш. Пишеш неграмотно, абсолютно разхвърляно и използваш много странни, а може би и неправилни понятия. На светлинни години съм от наистина разбиращите във форума, но имам тука няколко коментара по темата. Първо относно адаптрите: Идеята при много изкривяване да се използват силни адаптри е по-ниското ниво на шум, т.е. - предусилвателя усилва всичко, което идва от китарата и кабела и го изкривява - съответно колкото по-голям процент от този сигнал е шум, толкова повече ще го чуваш след "дисторшъна". И когато сигналът ти от адаптрите е силен е нужно много по-малко усилване в предусилвателя, за да достигнеш нужното изкривяване. Освен това - аз нещо не мога да си представя как точно може да се получи изкривяване в адаптера. Може и да е възможно, но аз поне не мога да си го обясня, а и ти не си го обяснил. Изкривяване може да има когато сигналът минава през някаква електроника, но от една бобина и при тези смешни нива на ток и напрежение се съмнявам колкото и да е силен адаптерът да се получат някакви изкривявания. Евентуално може да се получи при някаквът кофти активен адаптер, но надали има производители, които да пускат такива неща на пазара. Пак казвам, може да греша, да ме поправи някой който е наясно с тези неща, аз черпя знания от спомените си от техникума... Относно дисторшъна - Някои групи търсят точно мазане. И на мен не ми харесва, но особено напоследък си е модерно. Пък и 100% има съфорумци, фенове на "old school" блек метъла, при който колкото повече мазане - толкова повече "satan is rising"... По принцип това мазане е по-характерно за техниката, базирана на транзистори и разни евтини моделиращи дивотии, но това все пак зависи много от схематичното решение. Ако искаш истински отчетлив дисторшън - лампа. Има изключения, но общо взето това е правилото. Всички тия групи с "дрезгавия" дисторшън използват лампови усилватели. Аз нещо за разреждането на амплитудата също не го разбрах. По спомени, амплитудата е разликата между най-високата стойност на сигнала и нулата (съответно най-ниската и нулата също). Как точно се разрежда една разлика, нещо не ми го побира акълът. Сигурно имаш предвид, че се разрежда сигналът, ама в такъв случай това е pitch shifting, което няма нищо общо с дрезгавия дисторшън. А и не виждам как това може да се реализира с една бобина, която (пак по спомени) се използва за филтър на високи честоти, ама пак нещо ми убягва идеята... Успех, Иво
  14. ivo3d

    забавяне

    Добре де, какъв е лаптопът, съответно дали има някаква читава вградена звукова карта (99.99% няма), как се опитваш да свириш - с програма ли, ако да - с коя? И т.н. и т.н. Тия вградени звукови карти не се поддържат от asio драйверите, съответно няма как да няма забавяне. Трябва ти външен usb интерфейс. - Иво
  15. Мерси, обаче нямат този модел. Все пак ми стои надеждата, че някой съфорумник може да има такъв. Хареса ми много като звук и наистина искам да чуя как ще звучи с мойта евтина мотика (която се надявам напролет да я заменя с gibson, макар и studio)
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.