Jump to content
Българският форум за музиканти

juveplu

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    китара

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София

Последни посетители

567 профилни разглеждания

juveplu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

-4

Обществена Репутация

  1. Здравейте , използвам Reason 5 и имам проблем когато зареждам семпли Wav файл от моя компютър със NN-19 и също със NN-TX . Зареждам нов проект , зареждам NN-19 или NN-TX . Те приемат звуците от Factory Sound Bank и Orkester звуци , но от моя компютър файлове wav не могат да заредят . Не виждат познат стандарт файлове . Прозореца е празен . Аз избирам в дясно от падащото меню да бъдат разпознати всички файлове , но отново не виждат файлове които да се изберат . Аз гледах Youtube и повтарях стъпките , но там всичко работи а при мене не . Какво аз греша ? Може би има някаква настройка още която пропускам ? Не вярвам да е от Reason защото в стар мой проект от преди 5 години - NN-19 и NN-TX е възможно зареждането на wav файлове от моя компютър , но само в този проект . Моля обяснете ако се сещате как може да се реши този проблем . Благодаря .
  2. juveplu

    Samplitude/Sequoia

    Здравейте, имам един проблем с автоматизацията на фейдерите на Плъгин във Magix Samplitude или Sequoia. Всички видео демонстрации показват как да се избере някой ефект от плъгина и това да се управлява с крива и рисуване или преместване на точки . Никъде не виждам как да се записват действията ми като аз въртя фейдерите и като го стартирам всичко да се повтори . Да се получи запис и възпроизвеждане . Във Cakewalk Sonar има 2 бутона R и W . С единия си в режим запис , а с другия се плейва . Интересното е че аз без да искам го направих в Magix Sequoia и видях че е възможно , защото след като си променях нещо и пуснах да свири всичко което съм променял се повтори . Но от тогава няма шанс да уцеля какво съм настроил . Опитвах със превключване на бутона Rd да стане в жълто оранжев цвят и да стане Т (така ме съветваха ) , но за това трябват и ред други настройки и не мога да уцеля . В youtube няма такава демонстрация . А аз го направих без да искам . Значи може . Моля Ви ако знаете кажете как става .
  3. juveplu

    Cakewalk Sonar

    Здравейте , аз имам един проблем със Midi файловете в Cakewalk SONAR . По време на редактиране на миди ноти аз нарязах миди нотите и сега те са в един трак , но като отделни парчета . Когато искам да Експортвам този Midi трак се получава не един трак , а няколко които трудно мога да наглася един след друг като дистанция . Опитах да копирам само ноти , но пак остава на парчета . Има ли начин по който този Midi трак да се Експортва като един Midi файл за да останат по същия начин дистанционирани нотите от различните парчета . Аз съм рязал всичките си песни така и всички тракове са на части . Аз съм правил това във Reason . Там Midi трака е на много части , но когато го експотрвам излиза като един миди файл . В Sonar излизат всички части като отделни файлове .Голяма неприятност . Не вярвам да не е възможно . Просто да излезе като един трак ? Моля помогнете .
  4. juveplu

    Samplitude/Sequoia

    Здравейте , От скоро разглеждам клиповете в Youtube за DAW - Magix Samplitude и Sequoia . Никъде не видях обяснения как се променя темпо на Audio . Намерих обяснение за Midi до колкото виждам какво има по траковете , но за Audio не намирам . Също не намирам и pdf - user manual в който да прочета . Не ми се вярва програми от такъв клас да не са го направили в последните си версии като имам пред вид че в една много стара версия от преди 15 г. ставаше само с плъзгането на един потенциометър тип плъзгач. За точната версия не знам , но го видях в познат по това време и той ми го демонстрираше . Дали някой от Вас работи с Magix Samplitude или Sequoia за да каже как става . Аз опитах по начина който показват за Midi , но в Audio track и не става . Очаквах че щом няма друго видео значи може би е същото , но не . А по принцип се колебая и между Magix Samplitude и FL Studio . Само че с FL Studio направо забих . Толкова е на опаки всичко че направо не знам . На пример там не можах с влачене да кача Audio файл . Там трябва да се изкара плъгин на който се качва ( по сложно е ) . А и не можах да разбера как се зареждат повече такива Audio файлове . На всеки трак ли трябва да се вади плъгин и да се прави копие там ? Дано някой от Вас познава тези DAW за да помогне сега на мен , а в бъдеще и на други . Но всепак на основното питане - как се променя темпото на Audio track във Magix Samplitude или Sequoia ? Благодаря
  5. Здравейте , купих MIDI клавиатура Roland A-800Pro , но не успявам да подкарам потенциометрите да въртят и тези на софтуерния синт . Имам SonarX3 . Гледах 2 видео клипа , но не успявам . От опитите заключих че може би не всички параметри са универсални за всички синтезатори . Ако за всеки нов синт. имам такива проблеми със настройките , то по-добре да не бях взимал такава клавиатура , а обикновена (само за свирене) . Вече ми идва да я ударя с чук . И все пак се надявам някой да ми помогне . Все има някой от Вас който знае как . Моля само не ме карайте да сменям Sonar , защото едвам свикнах с него . Има ли някой от вас който да работи със Sonar и знае какво трябва да се направи . Или ако за някой от Вас няма проблем, че е със SONAR , моля да се обади за да дойда на място и ми покаже както и да си платя за отнетото време . тел 0878919454 . Или пък да каже тук във форума за да служи тази помощ и на други . Благодаря Ви предварително
  6. И още нещо ; трябва да може да записва всеки звук който искаш , много от тях не могат . Просто си въртиш променяш си и няма връщане на предишния звук от вчера . Най старите са такива и някои от новите , които са само с копчета за промени и без дисплей . Как ще запишеш нещо и как ще го повториш на концерт след това ? Пропуснах да спомена и тези :
  7. Ако все още не е завършена темата мога да кажа и моето мнение , а то тази тема край няма . . . . . Та според мене Моно синтовете са повече за студийна работа . Може да се запишат много писти , да се вкарат много ефекти и със сигурност ще убият много от най добрите софтуерни синтове . Едно вмъкване софтуерните са някак стегнати сухи - нещо им липсва макари да звучат добре на пръв поглед . При хардуерните има накакъв усет за живот , има още нещо в звука , просто звукът е жив . Та продължавам с това , че трябва синта да е с повече гласове за да свири човек с двете си ръце . Аз на пример не се задоволявам само с това . Един синт трябва да има почти всичко изкарано от горе на потенциометри за бърз контрол , да е поне 4 part multitimbral което дава възможност да изработиш 4 отделни звука и да ги обединиш в един . От това се получават невероятни комбинации . Освен това добре е да може да променя вълната както Waldorf - М/у другото този модел е недоизкусурен . Правел някакви номера при запис на паметта и връщане на вече запазената на компютъра . А за Andromeda също чувам че са бъгави и проблемите ще дойдат скоро . Общо взето от това което аз виждам като добро са : Acces Virus TI , Acces Virus TI2 , Clavia Nord Lead 4 , Dave Smith Prophet 8 , Dave Smith Prophet 12 , Waldorf Microwave XT Wavetable Synthesizer , Oberheim - не знам кои модели но е убиец , и най големия убиец е този Steiner Parker Synthacon ( въпреки че няма всичките неща кито искам ) . НЕ Е ЛЕСНО ! Още повече защото ти трябват няколко различни . . . . . . Това е .
  8. Здравейте , искам да попитам с коя програма се прави запис на пач банки от синтезатора в компютър за да мога да си ги върна после пак и те да не се загубят . Вече изгубих всички направени звуци . Батериите ми свършиха и край . Свирката е Roland JD800 от 93г. Преди време един приятел ми показа как да изпратя цялата памет със всички настройки в Cakewalk 9.3 и стана . Сега обаче и самият той не помни какво е било тогава и не успя . Сега се опитахме чрез запис във миди канал в Sonar но не стана . Или това не е начина или ние нещо сме объркали . В MIDI канала нещо се записа . Приготвихме синтезатора да получи данните и стартирахме MIDI файла , но синтезатора не записа ( не прие )стартираното от Sonar . Само още едно пояснение : преди когато това ставаше аз имах звукова карта със генериране на тайм код . Мисля че тогава не записвахме в MIDI канал като MIDI информация , а ми като запис на тайм код в Cakewalk 9.3 и стана . Бях записвал в тефтер нещо и сега не го намирам . Моля Ви за помощ как да стане трансфер и запис на вътрешната памет от синта ? С кои програми и как ? Ще съм много благодарен ако ми помогнете
  9. Срещу 120лв за работата - ще ти я боядисам (тялото и грифа) Ще ти оправя потенциометрите без да ги сменяш, но ще трябва да дадеш още 30лв за боя и лак. От там на татък сменяш адаптерите (с Gibson,Fender,Seymour Duncan,Dimarzio,Shaller) и направо си в космоса.Познавам китарата има добър звук идващ от тялото не става въпрос за адаптерите. Ако сложиш Хъмбъкери адаптри и Флойтроуз направо трябва да я снимащ като - "няма такъв" екземпляр в интернет а за звук също. Ако решиш обади се но ще мога като се стопли времето за да съхне боята иначе ще трява да подгрявам и това ще оскъпи. Ако прагчетата са износени мога да ги сменя за 35лв - ( прагчете и смяна заедно). тел. 0878919454 Skype - juveplu
  10. juveplu

    Важно за звука

    има някои неща на които ще репликирам: За адаптрите - учил си тези неща, а аз в училище други неща,но все пак джазмените не ползват ДИСТ адаптри и самите производители са определили чисти адаптри в заводските си китари за джазмени и има зощо. Това че е станало модерно да се маже според мен идва от масовостта.Едно нещо колкото и да е зле започва да се приема за нормално въпреки че би трябвало да се отхвърли. И за бобината може да си прав но на практика така е реализирана тази схема и нещото работи по неповторим начин. Относно pitch shifting-а само ще добавя че сваля и вдига октави,но тук става въпрос за същата октава. Сигурно не мога да аз да я измисля точната терминология но на практика производителите значт какво гонят или поне някои от тях и истинския познавач ще ги отсее.А също до сега не съм чул лампов драив да изкара това и лично аз никога не използвам драйва на ампа.Никога не избирам ампа по драйва.Има друг начин да се избира амп.
  11. juveplu

    Важно за звука

    Сега само ще уточня но няма да казвам други неща с които исках да помогна - просто вие убихте желанието ми. на питането:И какво значи "разрежда амплитудата" ??? - дали се нарича амплитуда или има по-точен термин обърква и хора които се занимават с електроника професионално. Ако все пак искате да разберете а не да ме убиете при положение че аз в същото това време да искам да помогна - то тогава опитайте се да си представите визуално как изглежда кривата на осциолоскоп когато я разтягаш и свиваш.Само едно уточнение:това е един и същи сигнал - просто различна визуализация. Реално обаче при старите дистери звука е като разреден и звучи дрезгаво а не мазно като сегашните и то при един и същи тон не със сваляне на октави надолу. По принцип при сваляне на октави започва да се появява този ефект на разреждане но тонът не е същият а примерно с 2 октави на долу. Обратно при високи октави честотата се сгъстява и звука вече не е дрезгав. Но това е при честотни промени а аз не говоря за честоти. Това което исках да обясня е че един и същи тон в една и съща октава звучи разреден дрезгав и това което сега се произвежда е пошло подобие. Ще трябва да ви прикачвам и файлове със сравнителна демонстрация . Може би някои пак ще кажат МЕТЪЛ ЗОН СИ МИ ХАРЕСВА ,но някои за винаги ще се присъединят към феновете на тези редки дистъри толкова прости и първични че е трудно на производител на чипове да слезне на това ниво на технология и тук подигравките че частите са извънземни или кой знае кави са не уместни.Просто така направените дистери звучат страхотно. В цял свят знаят че дисторшъна е изкривяване но цял свят се опитва да го направи добро за слушане и трудно успяват. Няма да качвам сравнителни файлове за звук защото не си струва при това отношение. И за адаптрите : Питам защо моделите с висок оутпут са предназначени за металисти са наречени дисторшън адаптри - така ги определят ДИМАРЦИО,СЕЙМОР ДЪНКАН и др. производители, а за джаз моделите пише че са чисти - clean. Подигравката с това да вържеш десет адаптера беше ................ не на място. ако прочетете пак ще разберете че съм се опитал да дам пример за елиминиране на всякакви изкривявания по пътя към крайния звук - назависимомо дали за сцена или в студио. Никой почти не свири само с един процесор или един педал.Повечето нареждат отделни специално подбрани ефекти снисък шум и без изкривявания.А когато възникне нуждата от ДИСТ то той също трябва да е точния и нищо по пътя не трябва да разваля ценния му звук. Лично аз използвам чисти джаз адаптри и за метъл звук. Не смятам да пиша повече след като очаквах разбиране или ако не-разбиране то питане за уточняване.Тук намерих незаслужено отношение.Щях да прилижа списък с уникални неща и съвети но убихте всякакво желание в мен.
  12. juveplu

    Важно за звука

    ако мислите че се изказвам неподготвен - грешите. става ми ясно защо ня чувам добър български звук. пак няма да се съгласите и пак ще накачите присмехулните усмивки,но имам пред вид стари групи на които дистерите звучат невероятно за разлика от сегашните - направени с интегрални схеми. пак се смейте но това което видях като изработка в ония стар дист дето разрежда амплитудата сега не мога да открия а и никой не може да го изработи от моите познати. сигурно и на самите производители ще се смеете че са нарекли адаптрите с висок оутпут - ДИСТОРШЪН модели. като се казва че всеки народ заслужава управнуците си се има пред вид че това им се пада. мислех да напиша и още уникални съвети но сега разбрах че тези присмехулни дребосъци не заслужават да разберат за тях не обвинявам никого но се чувствам обиден от присмехулното отношение.
  13. Squier е името на ментето Fender - или всички данни на Fender като форма дебелина цвят ,но китари за които от Fender нямат контрол и не гарантират за качеството. Мога да дам пример със друг продукт: Сърбите купиха модели бяла техника от немската фирма АЕГ но понеже АЕГ няма да контролира и гарантира за качеството сложиха друго име.Уж всичко е като немското ама немеца не гарантира кой как си е свършил работата. Така че аз съм много против Squier. Напротив за Washburn имам добри впечатления.Казват че се произвеждат в Китай но пак по същата логика щпм си слагат името и гарантират значи е под контрол на американците. Това се отнася за вида дърво,колко сухо е вида лак ,точно са спазени технологиите. КОРТ е по-лошия вариант според мене. Наистина над 600лв ще получиш и китара с двойни адаптри - хъмбъкер ,които се делят наполовинки чрез така-наречния пуш-пул потенциометър.Тогава вече имаш 2звука от преден,2 звука от заден и смесен.Т.Е. меки среди,джазменски звук и рокаджийски.Аз лично съм впечатлен. Само едно не харесвам на всичките изброени марки - че са с по-тесен грифт от тези на ДЖИПСОН и евтиния му вариант ЕПИПФОН . И грифа им е по-широк с малко разбира се и адаптрите звучат най плътно и масивно.
  14. juveplu

    Важно за звука

    Мисля че Адаптри със високо усилване - Distortion - не са добър избор . Ето защо: По принцип когато навързваш едно след друго устройства изкривяванията пречат да се оформи перфектния звук.В този смисъл ти започваш с изкривявания още от адаптера.За какъв саунд можеш да мечтаеш по-нататък.Трябва всичко да ти е чисто и като прибавиш точния дист нещата ще звучат точно.Ако обаче си с точния дист и заедно сдруги изкривявания - Distortion - не се чуди защо все не е както трябва.И ако се позоваваш на това че някой си китарист свирел с такъв - БЪРКАШ. Известните правят реклама като казват че ги ползват и затова взимат пари, а всъщност свирят с неща за които не тръбят на ляво и дясно и за това всеки си има собствен неподръжаем звук. Адаптрите със джаз предназначеност са по- тихи но супер чисти. А точния дист е друга тема . Това са редки стари модели и нови които са разработени на базата на стария аналогов принцип и с точните елементи. Веднъж срешнах човек който имаше такова нещо и беше скорекция за резонанс.Какво беше това не разбрах веднага но в последствие стана ясно че е изработен със рядък вид транзистори а въпросната корекция е реализирана чрез намотки в бубина а в средата със сърцевина от ферит .Чрез тази настройка се разрежда амплитудата и вместо да е учестена като в днешните дистери които звучат мазно, при старите разреждането води до дрезгавост.Като чуя че някой харесва МЕТЪЛ ЗОН на БОС направо ми прилошава - това е най голямата МАЗНЯ из между дистерите. Много производители се опитват и трудно постигат резултата.Човек трябва да вземе от всички най майсторски НОВИ и СТАРИ модели от 70-те години на миналия век и да избере. Трудно е но с адаптер който криви е невъзможно. УСПЕХ водите са дълбоки.
  15. Много моля дайте ми съвет относно кубе Marchall-JCM800 . Добро ли е и ако реша да го продам какви пари ще му взема , но не да чакам 2 години а някаква реална цена на която биха си го взели . И още едно питане - имам проблем с отварянето на Ютюб .Излизат само текстове с изброените функции и от там няма влизане.Но друг път влизам веднага и тогава страницата е цветна с клипчета .Аз често преинсталирам така че не мога да си обясня да ли е от вирус или трябва да направя нещо. Когато влизам успешно ми казва че браузъра ми е остарял и когато сложа Мозила пак не тръгва. Какво правите Вие. Има ли нещо което оправя нещата. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.