Jump to content
Българският форум за музиканти

programista

Members
  • Мнения

    188
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Топ дни

    1

programista last won the day on Май 30 2012

programista had the most liked content!

Previous Fields

  • Инструмент
    Gutars,Bass,Drums,Ableton

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.guitar.bg
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    Guitars Bass Keys
  • Jabber
    Ableton

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Sex & Religion
    Gutars, Bass, Drums, Keys,
    Ableton

programista's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

25

Обществена Репутация

  1. Виж в малкия ЦУМ. Онази HSS, която ти дадох беше от там.
  2. по-скоро , въпроса стана: кои са по-високи - блондинките или брюнетките ?
  3. Мислех да взимам електонно пиано с хамър клавиатура, че малкия щеше да ходи уроци пиано, но се оказа че и старата свирка върши работа за сега, даже е и по-удобна защото е по-мобилна. Занапред мисля да се оборудвам с Yamaha MO8 или Motif ES 8 от Ebay.
  4. Бе аз чета, но от маркетинга стават все по-ловки!! Поне от опита ми с дръм модули на Алесис не ме е навеждал на мисълта, че дръм модул може да бъде с нестандартен миди мапинг и заключен за модификации. Това не го пише в спецификацията и го откриваш, чак когато си включил USB MIDI кабела към лаптопа и се чудиш защо касата ти звучи като дайре , а томовете като различни видове райд чинели.
  5. Аз бях неприятно изненадан от Yamaha DJX 2, за който пишеше, че има MIDI IN и OUT. Оказа се че въпросната машина няма пълна MIDI имплементация и MIDI-то може да се ползва само за дъмп и рестор на къстъм патерни, но не и за ползването на клавира като MIDI клавиатура, нито като модул ( за разлика от първия модел DJX , с който това е възможно). Друга неприятна изненада от евтина Yamaha беше с ел.барабани DTXplorer. Там се оказа, че мапинга на падовете не е по General Midi стандарта, а модула не позволява да се ремапват отделните тригери... т.е. при връзка с PC - EzDrummer при удар на соло барабана от VST-то звучи сплеш чинел и т.н. Наложи се да ползвам друг модул - Alesis dm5 . Вече знам, че ако нещо не е написано изрично е много вероятно да го няма като възможности. Така че провери за отзиви за конкретните модели, и дали имат възможностите, които те интересуват.
  6. Темата е стара и сигурно вече си motif гуру , но все пак да пусна един линк , че тук му е мястото. Намерих ръководство на български за Yamaha MO6/ MO8 . Някъде четох че управлението на МО6/8 е на 90% същото, като на батко им MOTIF ES, така че мисля че ще е от полза за неговорещите английски собственици на MOTIF / MO. http://www.pro-technica.com/public/MANUALS/YAMAHA/MO6_MO8_bg.pdf Поздрави!!
  7. Baby Thomas изчерпа темата аз имах GT8 и вече нямам Така и не успях да изкарам приемлив Китарен звук за рок/ метъл. Симулациите на Vamp-a доста по ми допадат. Някои от нещата в Pocket POD-a ми , са още по-добри. Иначе откъм дилей/ хорус/ ревърб и т.н. GT8 много ми хареса , даже няколко пъти се отказвах да го продавам, защото доста добре звучеше с... бас китара
  8. Виж и дали не си разменил Midi IN и Midi Out... - звучи тъпо, но често се случва. На Уно-то си пише "to Midi in " и "To midi out" и не би трябвало да се бъркат.. ако пише само "midi in" "midi out" това означва, че трябва да включиш "midi in" на кабела в midi out на клавира. ^ Да, проблема може да е и в драйверите Имам една стара миди клавиатура Маудио Radium, на която всеки път като я включвам трябва да трия дивайса и да инсталиарм на ново драйверите.. с другите 2 клавиатури маудио(O2 и Axiom) нямам никакъв проблем
  9. преди месец -два бях гледал в youtube един туториал в 8 части за Motif (ES мисля е беше).. на японски . и въпреки, че не разбирам езика мисля, че това е най-полезното нещо, за запознаване с възможностите на този клавир.. От 2 дена го търся за да ти пратя линка, но за съжаление не мога да го открия.
  10. по-яко щеше да е ако има отделни адаптери за тънките и дебелите струни или поне да могат да се сплитват вертикално и да има възможност да се извеждат към различни апаратури - една за китара и една за бас... ма и така бива.
  11. супер...но мисля, че стандартно настроен 8-мак покрива същия диапазон. само дето почва от F# , но който е мераклия може да си го дропне до Е..
  12. Значи този C лидийски всъщност е Cmaj7#11 , ей тук само ми се струва, че е по-добре да се ползва акорда Bm вместо Cmaj , защото Bm съдържа повече от определящите тонове за акорда Cmaj7#11 без основния тон C , който пък се свири от баса.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.