-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Previous Fields
-
Инструмент
соло китара, MIDI китара
Contact Methods
-
Website URL
http://www.studio.zumsoft.com
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
София
-
Interests
Прогресив рок, арт рок, хард рок, джаз рок
Последни посетители
1108 профилни разглеждания
ПРОФЕСОРА's Achievements
Newbie (1/14)
7
Обществена Репутация
-
Здравейте колеги, Инсталирах си безплатната версия на Studio One. Много лека и приятна програма с всички стандартни възможности на мощен пакет за редактиране на аудио и миди. Но като всичко безплатно идва с някои ограничения. Първото, което успях да установя след няколко часа проби, е липсата на работа с външни плъгини и VST инструменти. Въпреки че програма си има вградени инструменти и ефекти с профи качество, човек винаги има нужда от още за постигането на търсеното звучене. Веднага реших да направя ъбгрейт към платена версия, но тук се натъкнах на проблем с избора. Оказа се че има на 6-7 различни версии за ъбгрейти съответно на различни цени. https://shop.presonus.com/Studio-One-Upgrades-Crossgrades/sorting/priceLow С моят слаб английски ми е много трудно да се ориентирам коя версия какво точно прави. И тук се явява въпросът ми към вас колеги - може ли някой да ми помогне да направя своя избор? Това което търся към този момент е възможността програмата да работи с плъгини и VST инструменти от други производители. Имам и втори въпрос - ако някой от вас е по-напред с материала за работа с тази програма (Studio One 4), дали ще е склонен да ми даде някой и друг урок срещу съответно заплащане.
-
И аз мога да се похваля, че присъствах на теста. Там творението Ники Фена се сравняваше с един доста по-скъп студиен предусилвател на водеща световна фирма. Доста хора и специалисти прослушаха записите. И повечето изказаха мнение, че резултатите на българскта разработка почти не се различават от тези на чуждестннания аналог. А според някои бяха дори малко по-дорби. Аз лично не успях да доловя никаква разлика в звука. Всичко това говори, че поредният продукт на Н-аудио е наистина на световно ниво!
-
Хиляди благодарности на Коцето, чието творение е този великолепен инструмент! Може да проследите историята му в някои от началните страници на този пост.
-
да
-
Идеята за форумна среща на място където може да се свири никак не е лоша. Няма нищо по-хубаво от спонтанните джамсешъни. Трябва сериозно да помислим по въпроса и да си потърсим удобно местенце.
-
А къде се намира малкия Фенс?
-
Един съвет от мен. Организирайте срещите в петък. Тогава най-много хора ще са свободни. В София това ни е практика от години и е доказала най-добър резултат относно събираемоста на гилдията. В петък след работа всеки може да отдели време за дружно напиване, защото в събота може да си отспи подобаващо. Събота вечер също е подходяща, но много хора тогава пътуват насам натам или си имат семейни ангажименти.
-
Идвам!
-
Този път и аз ще дойда! Мястото на сбирката е в моя квартал и ще е грехота пак да я пропусна.
-
Да Ритчи имаше и китарен синтезарот, но чистия китарен звук и жиците бяаха с процесор. Макар че честно казано беше с доста лоши бленди, делече от добрите стари години. Правил съм много по-добри процесорни бленди, близки до маршалския звук. А що се отнася до китарните синтезатори, аз съм им голям фен - вече разполагам с три. Свириш на китара, а излиза звук на саксофон, флейта, щрайх, синтезатор или каквото му сложиш. Голям кеф и изненадващи резулатати - да живее научният прогрес! -->
-
Имам в предвид, че не се заглушават от аналоговата техника, както твърди един съфорумник в началото на темата. А що се касае до качеството на звука, то това е чисто субективно усещане. Аз лично предпочитам процесорите, въпреки че имам на разположение доста добро лампово кубе. На последния си концерт в София Ритчи Блекмор ползва само процесори, а той едва ли е човек, който би правил компромиси с качеството за сметка на цената или обема. Но да водим спора лампа или цифра е все едно да спорим за Левски и ЦСКА. За всеки влак си има пътници, за всеки стил си има фенове. За това съм на мнение, че най-добре е, ако човек има възможност да ползва и двете.
-
Предлагам ти да дойдеш в студито и директно да изпробваш процесора. Можеш да го чуеш и в комбинация с лампов Рандал, транзисторен Фендер, транзисторен Роланд и директно в пулта. По време на живо свирене няма никакво значение дали си с цифрова или аналогова техника, стига всичко да е настроено и навързано както трябва. Ако си в пулта заедно с други (гласове или инструменти) и си надул изхода на процесора докрай, то тогава може да заглъхваш, когато свирят и пеят останалите. Това е защото лимитера на пулта те орязва. За да се чуваш нормално, трябва да намалиш изходното ниво на процесора и да усилиш звука от съответния канал на пулта. Тогава няма ефект на заглъхване. Ако искаш да ползваш драйва на кубето, можеш да вържеш процесора в лупа и да ползваш само FX ефектите (ривърб, дилей, хорус, фленджер, октавер и т.н.) което напълно заменя съответните камиончета и е в пъти по-ефтино, без това да влияе на качеството на звука. Амп симулациите на процесорите в същност са различни видове драйвове (дистери) тоест предусилватели. Ако свириш с процесор в кубе трябва да изключиш спийкър симулациите и да ползваш чистия канал или входа на лупа (най-добре). За постигането на идеален ефект трабва да си направиш (и запаметиш в процесора) отделни настройки за свирене с кубе и за свирене в пулта или за запис. Така се постига оптимален резултат навсякъде. Що се касае до избора между процесори и камиончета то и аз съм на мнение, че най-доброто е да имаш и двете. Но при наличие на процесор две трети от камиончетата ти са излишни (ривърб, дилей, хорус, фленджер, октавер и т.н.) трябват ти само дистери и може би уа-педал. За което твоя бюджет е повече от достатъчен. Основната причини аз да ползвам процесори (събрал съм на десет) е че мога да имам на разположение десетки различни звуци, само с едно натискане на бутона (или педала). И когато след доста проби си направя някакъв нов много готин звук, мога да го запаметя в процесора и да се връщам към него когато си поискам. Ако трябва да постигна същото нещо с кубе и камиончета - означава да си запиша положението на всички копчета, потенциометри и настройки. При правене на зиписи не е голям проблем отново да се възпроизведе всичко, но представи си да си на сцена и да се налага да си настройваш звуците за всяко парче. А ако в едно парче имаш да сменяш няколко различни бленди - това е напрано невъзможно. И тогава трябва да ограничиш аранжимента само до прав и крив канал.
-
Рафо каза че ще има.
-
Има такава книга! Казва се КОМПЮТРИ И МУЗИКА (основи, технологии, обработка, композиране и запис) и е към 500 страници. Издадена е от СофтПрес през 2003 г. и струва 25 лв Сайта на издателството е www.soft-press.com Там вероятно има телефони за връзка или за поръчка. Успех в търсенето и ученето.
-
Не е зле да направим сбирна на морето! Тази година испуснахме 1 юли, но догодина можем да се съберем на Джулая. А за извънстолична музикална сбирка най-подходящ е Пловдив: 1. е на центъра на България, 2. е хубав град с добри заведения и рок-клубове, 3. има добри музиканти, 4. от Ники Фена може да се купим нещо.