Първо да поясня, че пиша съвсем честно и с цел да помогна и в поста ми няма грам хейт, тролене и какви още нови термини измислиха (поне не в тази тема ).
Какво ти лично като микс инжинер си направил на тези "барабани" няма особено значение. Това, което си получил като материал предвещава ужасен резултат ако ще да имаш 15 "Грами"-та по смесване и мастъринг. Като не са ти дали МИДИ тракове имаш ли поне аудио такива многоканално (каса, барабанче, томове и т.н.)? Ако да - от тях може не много трудно да се направи някакво МИДИ, което да прекараш през съвременен софтуер за барабани. Няма да е като истински, но ще вдигнеш нивото минимум двойно! А още по-добре е да ти пратят МИДИ, което дори да не е много добре написано... може да си поиграеш да го пооправиш малко...
Всъщност сещам се за един "бъг", който вероятно е от смесването - панорамата на барабаните е ужасно широка. Представи си групата на сцена - как е разположена визуално и как се чува акустично. Комплектът барабани има нещо като "стерео" (имаш усещане за ляв/десен краш или фус/файд), но е сравнително събрано вземайки предвид ширината на цялата сцена. И двете китари са по-широки. В този микс единият том е в тоалетната, другият зад вокала, третият в съблекалнята... Чинелите по сходен начин, макар че може би не чак толкова драстично. Надявам се става ясно какво имам предвид.
И имат ужасно много ривърб. Това ги бута назад в микса (пространствено). Китарите са примерно на средата на сцената, барабаните се чуват от втория склад вляво, след работилницата на парнаджията... Отново преувеличавам, но... Трябва да имаш и "хомогенна ривърб среда" (не знам дали съществува такъв термин, сега ми хрумна). Избираш един, слагаш го на AUX трак и пренасочваш към него за паралелен микс: малко барабанче, малко цял сет, малко вокал, по-малко китари, вероятно никак бас. При теб барабаните са в друга стая.
Но последните 2 са някакви дреболии, които и да ги пипнеш няма да се промени кооой знае какво. Коментирайте изходния материал с групата и намерете някакво решение!