Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 12/01/20 in Мнения
-
1 point
-
1 point
-
Направено в..2020г..... в България мини усилвател с размер на стандартен Ефект!!!1 point
-
Направо неприлично полигамен. Какъв е тоя харем дето го заформяш, не може ли като нормалните хора с по 3-4?1 point
-
Верно - повече от половината ми китари са черни. Може би е нещо подсъзнателно - първата, която пипнах, първата, с която репетирах (осигурена от ДКМС - като разбраха кво свирим си я взеха обратно:))), първата подарена, първата купена с мои пари, първата открадната - все бяха черни! Че и жена ми е брюнетка - Фройд може и да е казал нещо по въпроса :)))1 point
-
Във Виена, беше на познат на приятел и т.н. дълга история. Сега, не искам да ме разбирате погрешно, нямам никаква претенция за техническа грамотност, само си ползвам ушите като свиря и търся някакви много специфични за мен неща и моя звук. За мен транзисторните ампове /в смисъл, класически амп - глава или комбо/ си имат традиционно звучене, което е много далеч от лампите и дори в последно време, поне сред хората, които свирят неща като мен, т.е. много тежка музика, носталгията по транзисторния звук на ранните 90 години е доста ясен, просто тогава са записвани някакви ключови за тази музика албуми. Вероятно от инженерна гледна точка се опитват да постигнат звука на ламповите усилватели. На мен, примерно, няма да ми е особено трудно да различа двете в доста формати, може би защото съм понатрупал рутина, не знам. В този смисъл казах, че не опитват да копират. За мен има доста софтуерни симулации, които доста по-артикулирано се опитват да наподобят лампов звук и се справят доста по-добре. Естествено, става дума за записан, миксиран, мастериран продукт, отново дебело да подчертая - говоря само за хай гейн. Разбира се, на живо или от суров запис трябва да съм глух, за да кажа такова нещо. Цялостно, единственото, което ме интересува при търсенето на хай гейн звук към момента е да постигна звукът, който горе-долу съм успял да създам, в максимално различни условия. В репетиционната си имам лампов амп, искам с максимално малко настройки и удобно в домашна среда да постигна близко звучене, без да се налага да пускам компютъра, да цъкам настройки, пачове, да ъпдейтвам софтуер и т.н. глупости, защото вече съм стар и кисел чичак. А ако успявам да записвам и по същия начин без да се налага да вися постоянно в студио, да тътря кабинети, да светя с фенери в конуси на говорители и да облепям микрофони в гафер, това вече ще е раят. Затова и интересът ми към ампове е горе-долу поизчерпан като търсене на звук и по-скоро мисля как да си пренасям звука в раница и да съм максимално мобилен, да не тежи и да мога за пет минути да си разпъна сетъпа вечер след работа, тихо, вкъщи, без да преча. Иначе, определено съм фен на транзисторния звук, имал съм няколко транзисторни ампа, а съм свирил на вероятно повечето, които са били в масова продукция през последните години. АМТ определено е доста добър вариант, харесвам го доста повече от Legend ефектите им и се справя с доста стилове и звуци. В последно време се загледах и в нещата, които Kartakou прави, говорейки си за източния блок. Все още не мога да намеря напълно задоволяващ вариант за пауър амп и кабинетен симулатор.1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Новият проект, който г-н Манов изпълни блестящо, беше една седемдесетарска лампова глава, конструирана в България. Все още се намират такива, отсанали от онова време, известни са като Бг Маршали. 100 вата - 4 крайни лампи - EL 34 и 3 предусилвателни - EL84. Занесох го в почти насипно състояние като нямах големи надежди , че това нещо ще заработи. След обстоен преглед Тони Манов бе категоричен - усилвателят ще работи въпреки вида му, необходимо бе само да имам търпение. Оставих го и си тръгнах с нагласата за дълго чакане. След 20 тина дни Валяка ми се обади и каза, че усилвателят е готов , замерванията били добри и да отида с китарата, да тествам. Още на другия ден бях у тях. След кратка инструкция , кое как работи и как да експлоатирам машината, ми беше позволено да посвиря. В следващия момент не вярвах на ушите си - изключително богат и ясен тон , какъвто бях чувал само от доста скъпи усилватели. В същото време нямаше абсолютно никакъв излишен шум като брумове и т.н.т. Бях поразен от резултата , изобщо не очаквах такова нещо. Още веднъж ми бе обяснено , кое как е станало , какво е сменено, колко време са отнели замерванията и подбора на подходящите лампи и разни други детайли от процеса на съживяване на тази стара машина. По всичко личеше , че е работил със съвест и старание. Нарамих звяра и си тръгнах щастлив. С течение на времето пуснах усилвателя на доста музиканти , от които имаше стари китарджии, знаещи добре какво е качествен, китарен тон. Всички бяха силно впечатлени от това, което чуваха. Някои дори не вярваха като им разказвах историята. Но истината е че Валяка успя, от купчина стари боклуци , да изгради един доста добър усилвател, който по нищо не отстъпва на оригинални такива струващи маса пари. Огромно благодаря г-н Манов !!! Поздрави !!!1 point
-
Първо обновление на MIDI интерфейса от 35 години насам 2 days ago MIDI 2.0 интерфейсът бележи голям напредък в музикалните технологии Асоциацията на производителите на музикални инструменти и оборудване прие нова спецификация 2.0 на интерфейса MIDI – 35 години след разработването на MIDI 1.0. Според асоциацията, това е „най-големият напредък в музикалните технологии през последните десетилетия”. Основна характеристика на MIDI 2.0 са двупосочните съобщения. Новият стандарт позволява на устройствата да обменят заявки помежду си и да се конфигурират в зависимост от получените отговори. Благодарение на този механизъм, устройство с поддръжка на MIDI 2.0 може да разбере, че друго устройство не поддържа MIDI 2.0 и автоматично преминава в режим MIDI 1.0. Протоколът MIDI 2.0 не е свързан с определен интерфейс в транспортния слой, но ще разчита основно на USB връзка. Разредността на съобщенията се увеличава от 7 до 32 бита – по-точно до 128 бита, тъй като съобщението може да съдържа до четири 32-битови думи. Това също е възможност за предаване на по-подробна информация към MIDI контролера и подобряване на синхронизацията. Въведен е механизъм на профили, който позволява динамично конфигуриране на устройството за конкретно приложение. Чрез съобщенията Property Exchange може да се обменя подробна информация за свойствата на устройството. Броят на каналите в една връзка е увеличен от 16 на 256 (16 групи по 16 канала). Интерфейсът 2.0 е обратно съвместим с предишната версия, тоест съществуващото оборудване и програми ще работят с новото оборудване и програми. Освен това някои иновации ще работят дори на устройства, които поддържат само MIDI 1.0.1 point
-
Те на лайн(а) 6 им се ще продукта им да е конкурентен на AxeFx и Kemper, ама не е.Не мисля че може да се сравняват въобще.1 point