Jump to content
Българският форум за музиканти

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Нещо ориенталско.
  3. ^^ Именно, не е скам, имат различни домейни за Германия + интернационален.
  4. Днес
  5. ^ Да да вече е направена настройката . 6 ом да свири малко по слабо но са вече коригирани и настроени . Благодаря на всички за информацията . Живи и здрави !
  6. Не, не е скам - линковете й не са към немския Томан, а към английския, който си е точно томанмюзик.ком. P.S. По-точно, другият, който е основно за страните извън ЕС. Винаги си е бил https://www.thomannmusic.com.
  7. Само едно вяло включване - не съм сигурен дали сайта thomannmusic... , който е споделила авторката на темата не е чиста проба скам, който злоупотребява с името на thomann.de. Преди време ми бяха попадали подобни линкове с едни китари, дето струват по 4 - 5 хиляди евра на цени по 400 - 500 лева.
  8. До някъде мога да се съглася, но аз съм пурист и обичам всичко да е в рамки. Ако само аз ползвам техниката, хубаво, бих направил компромис, но ако делегирам на някого ... откъде да знам, че няма да се усилва зверски?
  9. Втория усилвател е Yamaha rx v381 Във него са свързани 2 тонколони 8ом всяка на отделен канал. Просто ги махнах от кабела в който бяха всички заедно . Понеже тези 2 те са в отделно кардио помещение и им сложих отделен усилвател само за тях . Двата усилвателя не са свързани да свирят едно и също понеже са доста далече един от друг . Фитнеса е на долния етаж кардиото е на горния , и реших да свирят две различни музики в двете помещения.
  10. На теория е така, но все пак да вметна, че малка разлика в омовете не е кой знае какъв проблем за усилвателя, щом няма да работи на високи нива - пробвано е в една спортна зала, в която постоянно звучи фонова музика, където имаше несъответствие между 6 и 8 ома, респ. на колоните и прага на усилвателя, като усилвателят не грееше изобщо на тия нива.
  11. ^ От любопитство да попитам, какъв е моделът на другия усилвател, да видим дали ще излезне аритметиката?
  12. Голям смях е когато някои започнат да се правят на умни на въпросите до 500лв. Смях в залата е това предаване. и въпросите не са фиксирани, като седне някой на стола, а го изучават, за да го изгорят на теми които не знае. През цялото време го проучват къде и какви знания има и накрая хора с знания получават по-малко от късметлиите и тези на които им симпатизират от апаратната
  13. Предаването не е наше, мисля, че оригиналът идваше от UK (Who Wants to Be a Millionaire?), но на наша почва преводът би трябвало да бъде нещо от рода на "Спечели някой лев отгоре".
  14. ^ Мисля че реших проблема 2 от 8 омовите са в отделен усилвателя вече . Така че на един кабел останаха една 8 и една 6 ома .
  15. Това предаване е всичко друго но не и "Стани богат". За едно предаване раздават макс 2-3 хил.лв (за всички участници общо) Повечето си тръгват с по 500-1000лв
  16. При това положение може да се направи снадка от изводите на стената с друг кабел, където да се инсталира фалшив товар с цел да се вдигне изкуствено импеданса и усилвателят да работи в по-щадящ режим, щом не го надувате докрай, дори и да се чува по-тихо от преди, ще го усилите като компенсация. Това все пак е компромисно решение. Най-добрият вариант е направо да смените усилвателя, това според мен ще е най-адекватното решение. Другото, което можете да опитате е да разкачите част от колоните, за да се вдигне импеданса. Много ми е чудно какъв е тоя майстор дето опъва и връзва кабели, а не знае Закона на Ом ...
  17. Лошото е че кабелите са в стените и немога да ги разделя . Затова питах за някакъв филтър или нещо да се вдигне малко омажа !
  18. Ама не казваш ти ли помогна и ако да, дали позна...
  19. Ако 4 колони (3×8Ω + 1×6Ω) са вързани паралелно, общият импеданс пада до около 1.8Ω, което е опасно ниско за Yamaha RX-A870 (мин. 4Ω). Възможни решения са: Свържи колоните по двойки в серия, а после двойките паралелно → около 7–8Ω общо. Използвай dummy load (фалшив товар) за да компенсираш липсващото съпротивление ... като цяло архаичен похват, аз бих стоял на страна от него Добави втори външен усилвател, като добавяш сигнала от първия чрез “Line Out” изхода му Купи изцяло нов усилвател, който да отговаря на консуматорите и техният импеданс. Така няма да претовариш ресийвъра. Аз затова го ненавиждам варианта "пасивни колони + усилвател", защото има толкова условности по-пътя, че е страшно. Активната система е в пъти по-проста за ползване.
  20. Здравейте ! Имам един проблем с свързването на 4 броя тонколони ! Става въпрос за фитнес зала , преди да се разшири фитнеса се захранваше с 4 тонколони всяка на отделен кабел и канал . Но след тазширяването някой майстор е прекарал кабели за още 2 тонколони но, проблема е че след като прозвънях всички тонколони се оказа че , 4 от тонколоните са свързани на един кабел тоест паралелно ! Притеснявам ме спадането на омажа спрямо ресийвъра който ги захранва. Това са 3 колони по 8om И една 6ом. Има ли някакъв филтър да се инсталира някъде да не товари толкова много усилвателя . Разбира се музиката в Фитнеса се слуша слабо не се усилва много ! Ресийвъра е - Yamaha rx a870 Благодаря предварително !
  21. Вчера
  22. Жива вода е песен от 2001-ва.... Композиция на Иван Цанов ( негови са основните сола). Текста е мой. Ритъм клийн китарата и малкото соло, след основното съм аз. Колективните усилия, както се оказва са по добри от самостоятелните опите. При доста групи е така - сумата е повече от стойността на отделните участници в нея. Записът бе реализиран при Вальо "Гарата" ( студиото му бе в един апартемент в близост до централна гара). Беше старо студио от аналогов тип, но и Вальо си рабираше от микс и мастеринг. Ползвали сме два усилвателя - АА Крафт акт 90 ( хибрид с 2 лампи в преампа и мосфет транзистори) и една архаична лампова Фарфиса 40 вата( според този от който я взех, е свирил с нея при Лили Иванова банд вероятно през 70-те, но не беше Личо, а някой друг от китаристите и)). Иван записва с Ямаха Сг китара, неговият Zoom GFX4 в Крафта. Клийн китарите май ги записах от клийн канала на Крафта. За солото ползвах Фисата, но не помня изкривяването, как го постигнах. С Ibanez Reb Beach10 китара свирех тогава. На Лосфер уърдс баса и барабаните са правени от един англичанин, китарите вкъщи, микс и мастеринг при Румен Спасов. От Уран имахме два по прилични записа - Шепа дъжд и Роден от огън. В Шепа дъжд ми харесва как звучим и свирим... основно пеенето не е баш на ниво...каквото би ми се искало, записва и миксира/ мастерира Георги в негово студио. Роден от огън я записвахме, като група в репетиционата ни и после Евто миксира и мастерира. Едноименото парче на група Зомби бар, бе записано с и при Бисер в неговото студио Президент, записът и като песен ме кефи, като Живата вода. Та съм наясно, че записите в които участвам и не са миксирани /мастерирани от мен, са по-добри от моите. Напоследък си изградих ( в представите ) следната скала за оценяване - Хоби ниво ( или аматьорско) - лошо, добро, много добро , отлично. Профи ниво - ( не може да има лошо профи ниво, затова - ) добро, много добро , отлично, МЕГА. Мега - това са най яките албуми в световно ниво, като Черният на Металика,5150, Холи Дайвър, Рейнбоу Райзинг, Мейдънските в периода 82-87 и тн. Обикновено западните банди са в катерия много добро и отлично. Песните в които участвам , като Жива вода и Зомби бар, надявам се попадат в ниво - добро профи. Наскоро слушах албума на Кикимора от 21-ва, също е добро профи ниво. На БТР от 96-та и тн български продукции общо взето стигат до добро профи ниво. Албумите на Щурците от 90 -те ( 4 на брой, като един е двоен), Походът на Ахат, Гладиатор на Импулс, Форготен фейсис на Стоунхедж, албума на Джино с Коматоуз, евентуално бих ги оценил като много добро профи ниво, като тук вече има значение, че това са и най любимите ми български албуми ( не само като продукция). Албума на Неш 93, който ми е най-любимият бг инструментален, като звук е може би много добро хоби ниво, като продукция. Така че, поне за мен и оценката ми, значение има и музиката, тоест е комплексна. Записите ми с Уран - бяха на лошо хоби ниво, но не съм им теглил чертата, мисля, ако намеря вокал, да ги презапиша.... 8- 10 години след това, мисля, че вече мога да правя записи с добро, до надявам се отлично хоби ниво ( не си слагам сам оценка, а предполагаем диапозон, в който си мисля, че попадам). Като целта е все пак да стигна до добро профи. Не е добре , песен от 2001-ва да е най-доброто ми постижение.... но имам идея да и дам нов живот. Запис на мой аранжимен и с мои сола на Жива вода, правих преди ковида, и се бях постарал да стане добре. Имам ги траковете, на един мултитракер, ще трябва да ги прехвърля на компа и да я направя с изсвирени от мен китари, бас и мои барабани. Така или иначе ми седи като задача, може да си я поставя за докрая на годината, след като направя Смока над водата ( което не е лесна задача, макар, да изглежда такава).
  23. Последната седмица
  24. Китарното соло на авторската композиция на този проект. Тук можете да я чуете цялата:
  25. Бутиков педал за китара или бас на Garland. Нойс гейт. Отлична машинка за китаристи. Има кутийка за транспорт. View the full article
  26. BassoZoid Драйв за Бас китара SviSound. Това е прототип версия. Двуканален. Изключително добра машинка за бас китаристи. Много добре се представя и с ниско настроени и баритон китари. Заслужава си. View the full article
  27. Бутиков педал хорус флейнджър на SviSound в мини вариант. Изключително добра машинка. Продава се, защото се сдобих с разширена версия. View the full article
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.