Jump to content
Българският форум за музиканти

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично

  1. Последният час
  2. Да, разбира се, но това е валидно за всеки инструмент, особено на чиста китара в лампов амп. То това е и идеята на хубавия адаптер - да хваща и да пресъздава всякакви детайли, и то по подходящ красив начин, за да предоставя повече изразни възможности. А всички тези проби целят едно нещо - да балансират иначе добре звучащият инструмент, така че да не звучи много остро и студено, нито прекалено глухо и топло, а да е балансиран и в общи линии да звучи без някакви очевидни дефекти по целия гриф. То затова и пробвам с този точно инструмент, защото няма силно изразени глухи тонове, нито някакви други нежелани странности, каквито имат много китари. И предвид, че не е "марков", позволява експерименти, без да го "развалям". И като има база за сравнение, е интересно.
  3. ^ А по отношение на детайлите? От скромният ми опит по-добрият адаптер също "хваща" и повече закачания на струни, фълшиви бендове, отзвучаванки и т.н.
  4. Може и да постна нещо, но в общи линии при слагането на по-хубав адаптер, усетих не промяна в общия тон като повече високи или ниски, а разлика в атаката на тоновете. Омекна, стана не толкова рязка и някак малко по-"камбанна" в хубавия смисъл. Ще видим, седлата как ще повлияят. Взех месингови блокове, както и месингови с ролки. Има поле за тестване. Пък и това е правен инструмент без особена пазарна стойност и с леки очуквания от подмятане и свирене, но пък с хубав тон и дълъг състейн, което го прави добра китара за такива експерименти и търсения. Ако ми хареса, може да се окаже и добър работен кон за свирене по репетиции и джемове.
  5. ^ Ами ако имаш възможност, като сменяш нещо направи A/Б тест и дай един линк към Саундклауд или друга алтернатива, да чуем. Дори да е през NeuralDSP амп, би трябвало разликите да са чуваеми ... иначе само с писане можем донякъде да се уцелим, но няма да е пълноценно.
  6. Да, това имам предвид. При синглите за страт, че сто пъти адаптерът не е само "микрофон" с различна честотна характристика. Това колко е силно магнитното поле и как неговата сила се променя от вибрацията на металната струна, често донякъде формира и атаките на тона, дори може да добави и мъничко естествена компресия. Имат си и динамични характеристики тия адаптери, така да се каже. Мания са си тези неща.
  7. ^ Да си дойдем на думата! Ако чейнът е прост, пуристичен и консервативен всеки елемент тогава оказва влияние ... ти само като смениш потовете с 1 мегаом целият адаптер се избистря, това в комбинация с дърво, спойки, адаптери и прочие прави цялостната система на звука. Иначе, да, при разни метъл бичкии където компресията и изкривяванията от ампа са зверски (независимо софтуерен/хардуерен), част от тия неща просто ще отидат в десета глуха.
  8. Да, но при стратовете е малко различно. Там се гонят изразни възможности, а при глухи тонове и чат ит грифа, където китарата не звучи добре, се получават "кофти зони" за свирене. Освен това, когато се свири блус, което доста често се свири на този тип китари, най-често чейнът е китара - > (най-много компресорче) -> (овердрайвче за мръсно свирене, ако усилватлят няма собствен драйв канал) -> чист, леко оцветяващ канал на лампов усилвател. Този чейн не прощава много кофти звучаща дървения. При този тип пуризъм, дори хъмбъкер, поради неизбежните си comb-filter ефекти между двете съседни бобини, често звучи някак дефектно и носово за желания тип звук. А "хъмбъкерът" който се получава на позиции 2 и 4 на ключето, понеже адаптерите са далече един от друг, придава характерния за стратовете допълнителен "chime" и "sparkle", който е търсен при тия китари. A когато свири само един адаптер, звучи наистина чисто, обло и неподправено. Той състейна, при липса на състейнър и яко набичен амп с овердрайв, идва почти единствено от дървото и качествения и добре монтиран хардуер.
  9. Днес
  10. На мен лично ми се струва, че качеството на адаптерите оказва най-голямо влияние върху тона (като честотна характеристика) на инструментът и хардуерът вече допълва някакви нюансови разлики. Иначе ако става дума за пасивни такива дървото доста помага за състейна, лично мнение, разбира се. Ако ме поставите пред избор на живот и смърт и трябва да избирам между китара с добре звучащи адаптери и по-смотано дърво и изключително кьопави и глухи адаптери, но на хубава дъска, ами ще избера първото заради многообразието в тона, който ще постигна. Тоя липсващ състейн мога да си го докарам от компресор или подходящ амп, да речем. Сега вече какви ще са правилата на играта и примерно ако ми "забраните" да ползвам спомагателни средства, а чейнът е китара -> кабел -> амп, е съвсем друг въпрос. Но с кофти адаптери според мен много малко може да се постигне като мноогобразие, обем и дефиниция на блендите.
  11. Благодаря за отговора! Сложих един APS-2 временно (който се оказа всъщност RWRP за средна позиция, ако на някой се намира APS-1, APS-2 или друг подобен Alnico2 адаптер за продаване, може да пише). Интересно, че с тоя адаптер (сравнен с адаптерите от ТЕМУ), наистина атаката е по-мека и дава повече изразни възможности. Тему адаптерите не са никак лоши, в общи линии звучат балансирано и доста добре за 20-30 те левчета, които давате за целия сет. Но все пак, малко по-плосичко от сеймора. Звучат по-добре от доста сток алнико адаптери на разни китари. Но все пак, може би очаквано APS-2 звучи една-две идеи по-добре. Като дойдат седлата, ще си поиграя с тях и ще споделя впечатления.
  12. BIAS X с AI чат за генериране/модификация на тонове.
  13. ПРОДАВАМ: Godin Session TriplePlay wireless guitar MIDI controller + Godin electric guitar hard case + Fishman FC-1 MIDI foot controller/receiver + Fishman flash drive wireless transmitter + Fishman TriplePlay software. Инструментът и принадлежностите са като нови и никога не са излизали от домашноъо ми студио. View the full article
  14. Китарата е в перфектно състояние, като нова е. Купих я от магазин в Германия. Взех я за да имам втора/резервна китара, и е почти същата като остновната ми H-1001FM. Прецених че не ми е нужна, тъй като съм я позлвал не повече от 2-3 часа вкъщи. Имам и още други китари, за това не търся бартер.Вероятно знаете за какво става въпрос, но това са характеристиките:Произход: КореяТяло: Махагон с топ от "къдрав" клен (quilted maple)Гриф: Thin-U контур, от три надлъжни парчета кленПрагове: 24, екстра-джъмбо размерКонструкция: Сет-некФретборд: Палисандър, Радиус 350mmАдаптери: EMG-85 и EMG-81, активни, суич на три позицииHipshot бридж, заключващи ключовеАко нещо съм пропуснал - пишете, питайте View the full article
  15. It's nowhere near as good as a Kemper tone-wise andamp; flexibility-wise, but it 1/4 of the price. Have to say I'm impressed by the tones and effects in this unit. I've played through just about every modeling amp that's come down the pike in the last 12 years- Line 6, Vox Valvetronix, Boss Cube, Yamaha THR, Marshall Code, and Boss Katana and this unit outshines them in terms of versatility, amp models, and quality and variety of effects. And it does so while lending great playing feel and dynamics through the guitar. You can actually feel the crispness ,sizzle and bite in the distortion of the higher gain amp models like Bogner, modded Marshall, and 5150 clones. Or the sponginess and sag of the Recto models full out. Atomic Amplifiers Amplifire can be thought of as two units in one andmdash; it's both a full-blown tube-amp modeller and a well-specified digital effects unit, when its entire amplifier/cabinet modelling is disabled. As a digital effects unit it can't really be faulted and has to be given major bonus points for the amount of control that it offers, especially over its echo and reverb functions. As a tube-amp modeller, the Amplifire is extremely impressive. Its touch_s... View the full article
  16. Предлагам за продажба Vintage FANE STUDIO 12L, британския отговор на Electro-voice 12L. 200W, oHm. ENGLAND. Данни: https:/medias.audiofanzine.com/files/fane-axa-studio-12l-data-sheet-480029.pdf https:/reverb.com/item/968740-fane-studio-12l Показаният в сайта на Реверб е азиатско производство. За предпочитане е лично предаване след проба! Може да бъде пратен с куриер, след уговорка. Контакти на Л.С. или на тел.о876 о88 63о- САМО следобяд в работен ден 15-20 часа. View the full article
  17. Продавам Fender Player Plus Stratocaster.Китарата практически е нова.Свирено е не повече от 10 часа само в домашни условия.Единствената забележка е, че има две миниатюрни дупчици на пикгарда от поставяне на миди адаптер.Всичко по китарата е оригинално за модела.Спецификациите ги има в нета.Има оригинален калъф Fender.Причината за продажбата е,че не се ползва, защото повечето време свиря в чужбина, а там имам друга китара. тлф:+359896484435 View the full article
  18. Професионален а американски кабел "Divine noise",хенд мейд,прави се само по поръчка. Безшумен и динамичен.Ползван е на участия. View the full article
  19. Mesa Boogie Fillmore 50 Export Combo Bronco Tinsel Grile Ламповo китарно комбо, което е още едно бижу в колекцията Fillmore, започнала като трибют на легендарните музикални събития организирани от музикалния деец Бил Греам. На тези събития са свирили най-големите китарни и рок имена от втората половина на 20 век: от Jimi Hendrix, Led Zeppelin, B.B. King, Eric Clapton и мн. други. Fillmore 50 хваща същата музикална магия и предоставя динамичен, нюансиран, органичен звук, който вдъхновява китаристи, музиканти и фенове на тяхната музика от цвят свят. View the full article
  20. Продавам отличен китарен ефект Boss Fuzz FZ-1W - Waza Craft Пълен комплект, използван само в домашни условия с качествено захранване и оптимизатор на захранване. Пълен комплект състояние като нов, на дъното е залепено велкро за закрепяне към педалборд. Произведен в Япония има остатъчна гаранция до 16.05.2029 г. към Muziker. Поздрави Васил Тагове/tags: Boss Waza Craft Boss Fuzz FZ-1W - Waza Craft, Boss Fuzz FZ-1W Waza Craft View the full article
  21. Продавам отличен китарен ефектBoss Space Echo RE-2 Пълен комплект, използван само в домашни условия с качествено захранване и оптимизатор на захранване. Пълен комплект състояние като нов, на дъното е залепено велкро за закрепяне към педалборд. Произведен в Малайзия има остатъчна гаранция до 29.04.2029 г. към Muziker. Поздрави Васил Тагове/tags: Boss Waza Craft Boss Space Echo RE-2, Space Echo RE-2 View the full article
  22. Тhe Two Notes C.A.B. is a powerful stompbox that provides players with multi-faceted functionality for amp simulation, power amp simulation, EQ, compression, reverb, and even moreandmdash;all from your standard pedalboard. Players can choose to go direct to the FOH for simulated cab performance (32 Wall of Sound virtual cabinets are provided for free) on a silent stage or make it a hybrid by adding a cab to your setup for stage volume. The C.A.B. features variable ins/outs, is MIDI-capable, and USB-connectable. Работи ок. Предлага се както е на снимката, те без захранване.- или го захранвате по USB или с 12 DC/300 mA адаптер. Баертер за сет адаптери - Dimarzio Joe PAF and FRED Set Mo'Joe View the full article
  23. Аз съм си играл - и на всичките ми стратове, независимо от произхода им съм сложил или дебели месингови блокове - някаква известна и относително скъпичка марка бяха, която съм забравил - или дебели стоманени, също някаква известна и относително скъпичка марка - не си спомням вече накой страт какво беше, но със сигурност и мексикански и сбирщайн и японски всички претърпяха съществено подобрение от моя гледна точка Просто звучат по-добре.
  24. Вчера
  25. Здравейте. От едно известно време пробвам различни стратове (нови, стари, мексиканци, американци, правеняци, лютиерски) и в общи линии пада голямо и понякога досадно дрънкане и сравняване, най често на чисти, леко оцветяващи лампови ампове. Накрая в общи линии ми хареса звука на един американ стандард '91, който хем има състейн и не е глух, хем звучи малко по-топло, дървесно и живо (има "месо") от средностатистическия страт, който много често звучи някак по-метално и "пружинно", с малко по-стъклена, студена атака (което не е лошо). Е, този точно страт е с Alnico-2 адаптери, което също допринася вероятно. Покрай всички тези пробваници, реших да извадя от прахта и реставрирам един много стар страт - правеняк с тяло от американска елша и кленов гриф, ей-така, за сравнение след цялото чутовно сравняване. Очаквах да е пълна пръчка, но всъщност с изненада установих, че и като състейн, и като общ тон, звучи не по-лошо, ако не и по-добре от не един мексиканец, че и немалко американци (и там ножицата е голяма, както вероятно сте забелязвали). От по-студено звучащите е, но си има състейн доста, а дебелите струни в общи линии звучат добре чак до края на грифа (което съвсем не е така при всеки произволно хванат Фендер). Но! Атаката на тоновете е малко по-резичка и метална, не е така сладка и камбанна, както на американеца, например, което прави картинката малко по-плоска. Сега - с една уговорка - ползва Alnico-5 адаптери от ТЕМУ, които съвсем не са лоши всъщност, но не са Texas Special или Seymour Duncan, както е ясно на всеки. Скоро ще имам възможност да му сложа един APS-1 на нек позиция, за да видя до колко адаптера ще има някакво осезаемо отношение към особеностите на атаката на тоновете, за която говоря. Мисля си тук други начини, с които може някак (добре или зле) да се повлияе на тона на инструмента. Гледам, че на много места препоръчват да се пробват различни седла на тремолото, различен тремоло блок и други такива неща (в момента тремолото е Vintage Style Wilkinson, с голям стоманен черен блок и седла от огъната стомана ("ламаринките", така да се каже)). Някои хора препоръчват месингов блок и месингови седла, за по-средно звучене с по-малко top-end и по-мека атака, други казват титан, никел... Вие играли ли сте си с такива неща и намирали ли сте разлика и смисъл от цялата галимация?
  26. Някакъв такъв, купувам при добра цена или още по добре - бартер за нещо/а от моите. Друг модел класик вайб, също може да представлява итгерес, ако имате предложение пишете.View the full article
  27. ^ Еми готино изглежда, макар че докато не се докосна до един инструмент, трудно мога да ти кажа как ще ми послужи. Първата ми дигитална MIDI клавиатура си купих на сляпо, щото не знаех точно какво искам, с хода на годините започнах да си подбирам инстрменти, които ми вършат работа. Тука по-скоро подходът ми би бил наобратно - дай ми го да видя какво мога да изкарам с него. Освен това, като изключим artwork-а до голяма степен тая китара е пригодена на Нуно да му върши работа, тъй както Ван Хален си изчегъртва адаптерите, че на него да му харесва и да му върши работа. Та така, интересен инструмент със специфична употреба. Има и хайп около цялото нещо, разбира се. P.S. Аз лично съм по-впечатлен от ей тая дивотия на Allan Holdsworth, която хронологично е бая по-стара:
  1. Зареди още активност
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.