-
Content Count
535 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
37 ExcellentAbout antonium
-
Rank
Пристрастен
Contact Methods
-
Website URL
http://mentalarchitectsband.com
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
sf
-
antonium started following Aux/Send въпросче :), RockNRoll (i can't stop), Uran242 - титулна песен и малка анкетка and and 7 others
-
Аз например ако искам да запиша нещо, ми трябват две неща: лист и химикалка.
-
^ Да прав си... Аз друго се зачудих - как ще отидеш до етаж 100 без да натиснеш два пъти 0? Ако има нула? И до етаж 11, 22, 33, 44,..99? Без да натискаш два пъти? Значи трябва да има бутон (+1) или (-1)?
-
Моето решение: 100 е в двоичната бройна система т.е. сградата е само от 4 етажа. първи бутон - 1 втори бутон - 0 трети бутон - ок четвърти, пети, шести, седми = f.u.c.k., ако заседнеш
-
Много готино - браво!!! И браво за ентусиазма, обикалянето по света и така Любимо парче - Rice (live)
-
Уместна забележка! Благодаря за инфото!
-
Pre fader - преди фейдъра, post fader - след фейдъра. Това в случая е точката, от която се взима сигналът и се праща към send. Ако сигналът към senda се вземе pre fader, означава, че дори и фейдърът да е на минус безкрайност, сигнал в сенда ще има и ще се чува на мастера. Ако пък сигналът е post fader, тогава движението на фейдъра нагоре-надолу, влияе на това колко "материал" пращаш към сенда. Има и други приложения тази pre/post fader врътка, например може да чуеш какво звучи в даден канал, без то да излиза на мастера.
-
Пробвай плъгина да ти на 100% wet и регулирай нивото му в микса само със сенда. Това е полезно, ако си 'закачил' няколко сенда за един плъгин. Което е и донякъде смисъла на това упражнение.
-
Както и на Бийтълс, Стоунс, Цепелта... Елвис Пресли. Може би най-популярният рок риф е блуса
-
Всеки свири както му е угодно и според това какво цели с музиката си. Такива предразсъдъци, че трябва се свири с/без: педалчета, ефекти, 6,7,8 струнни китари, лампови усилватели, лаптопи, процесори, и тн... са много неприятни.
-
Добре е да можеш да четеш и двете - нотопис и таблатура. Ясно е, че таблатурата е примитивен метод, но да му мисли този, който знае САМО него :-)
-
Звукът ти не е по-зле от този на оригинала...
-
При някои музикални стилове има значение дали лявото е ляво и дясното - дясно. Например класическа музика изсвирена от оркестър. Има стилове, при които това няма такова значение. А пък ти имаш пълната свобода да слагаш каквото искаш в лявото и дясното
-
Да, добър пример!!!! In practice, it is almost impossible to clip an audio signal inside a 32-bit floating-point mixing engine — headroom isn't a problem. Т.е. ако DAW-a e 32-bit floating-point mixing engine, няма проблеми да си клипваш във фейдърите вътре. И цялата статия по-въпроса: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QF7ZA3J6ctoJ:www.emusician.com/mag/max_headroom/+clipping+inside+the+daw&cd=1&hl=bg&ct=clnk
-
Струва ми се, че микса ти няма ниски-среди, малко е тънък и оттам идава омазването. Особено на китарите много си им махнал от ниските среди. Ето моя опит: https://soundcloud.com/antonvelev/timboz-pony-full Опитал съм се да го направя "по-дебел" микса. Не съм риплейсвал нищо.
-
Тук според мен ритъм китарите трябва да са по-силни и агресивни, барабаните да са по-смачкани и да по-слепени с баса. Представи си нещо на Oasis или Libertines как звучи и се опитай да наподобиш звученето им. Иначе е доста по-добре от предния вариант.