Parni_Valjak Публикувано Октомври 20, 2010 Share Публикувано Октомври 20, 2010 Каквото било, било, вече няма да има... Hello Folks, Just got off the phone with Marshall support in England, Tried to get them to send schem for G100RCD. Could not talk them into sending schem. They will not give or send schematics because of new policy. Reason, customers modifying amps and then calling Marsh support for help. I explained my amp is from 1999 and not under warranty and only want schem. Only registered techs can access their database for schems. Честито и на пострадалите и на майсторите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikifena Отговорено Октомври 20, 2010 Share Отговорено Октомври 20, 2010 Много са такива като тях... Дали поради такава политика, ремонтът на един маршал сега ще е по-скъп? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HRS Отговорено Октомври 20, 2010 Share Отговорено Октомври 20, 2010 Не виждам какъв е проблема Надали има фирма на която такава голяма част от документацията е достъпна в интернет пространството. Схемите на всичките им бестселъри се намират без проблем, а останалите са по-скоро еднодневки или достатъчно прости, че човек да се оправи и без документация. За новата им моделираща играчка не ми се и говори. Това не трябваше да го произвеждат никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Октомври 20, 2010 Автор Share Отговорено Октомври 20, 2010 Не виждам какъв е проблема ...или достатъчно прости, че човек да се оправи и без документация. ... Винаги се радвам на такива коментари. Никога не оставам без работа ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evtim Djerekarov Отговорено Октомври 20, 2010 Share Отговорено Октомври 20, 2010 Не, че е невъзможно човек да извади схемата на лампов усилвател, но със сигурност е досадно. За DSP-техниката вече ограничението е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liquid_death Отговорено Октомври 20, 2010 Share Отговорено Октомври 20, 2010 Май от големите само Фендер не кътат все още.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri_pj Отговорено Октомври 23, 2010 Share Отговорено Октомври 23, 2010 А и да кътат на вас не вярвам да ви е проблем.Напреднали сте достатъчно за да се справите и сами а кой знае какви нововъведения не ми се вярва да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L.K. Отговорено Октомври 23, 2010 Share Отговорено Октомври 23, 2010 Не са длъжни да дават. Каквото сме видели - на аванта е било. Да му мислят изхранващите се със сервизерство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valeri_pj Отговорено Октомври 24, 2010 Share Отговорено Октомври 24, 2010 Да му мислят изхранващите се със сервизерство А тия на,които изгорят нови усилватели няма ли да мислят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Октомври 24, 2010 Автор Share Отговорено Октомври 24, 2010 Целта на фирмата е да се избегне вмешателството на некомпетентни самодейци и на "аудиофили". Те "модват" усилвателите, а после търсят фирмата за излизане от Ла..ната, които сами са сътворили. Представете си колко разпространена е подобна самодейност, след като фирмата прибягва до толкова сериозно действие. Що се отнася до нашенските сервизи, на които ще делегират правата по сервиза, много е съмннително, че ще им решат проблема, защото не се различават от самодейците. Имайки опит с апаратури, минали през ръцете на най-различни сервизи, твърдя, че положението е "хуже губернаторское". Освен това у нас закона е низвергнат и за една ракия цялата организация на фирмата по контрил на предоставените документи ще стане безмислена. В края на краищата важни са способностите на специалистите, а не представителността на търговеца. Сметката пак ще я плащат клиентите, при това доста по-солена. Често съм казвал, но пак ще наблегна, че когато една апартура с дефект се "ремонтира/съсипе" от неквалифициран (въпреки, че е авторизиран) човек, следва по-скъп и сложен ремонт. Така клиентът плаща веднъж, за да му потрошат апаратурата в авторизирания сервиз, а после (ако има късмет да попадне на истински специалист) ще плати за оправяне на нанесените допълнително щети и още един път за оправяне на първичния проблем. Така плаща 3 пъти, вместо един път. Не, че сега не е така, но вече дори малкия шанс да се заобиколят некадърниците ще изчезне, и цената няма да може да е реална, а 3 пъти(че и повече понякога) по-висока. Има и друг вариант, купуваш, поврежда се и хвърляш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Октомври 24, 2010 Share Отговорено Октомври 24, 2010 А дали не разсъждаваш наивно? Погледни от малко по-различна гледна точка - хората, дето правят поръчкови ампове, особено в последно време се справят доста добре, докато динозаврите си изнасят масово производството при жълтурите Честно, бих се доверил на някои от тук от форума да ми направи качествен амп отколкото да си взема "оригинален" маршал с части от мундикистан, сглобяван от индонезийски селяни в хун син чън в бивш завод за ориз Та и може зад официалната им позиция да се крие малко по-друг вид дефанзива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liquid_death Отговорено Октомври 24, 2010 Share Отговорено Октомври 24, 2010 ^Мхм, вярно е това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Октомври 24, 2010 Share Отговорено Октомври 24, 2010 Освен това, ако целта беше това, което казват, щяха просто да укажат в политиката си, че не съпортват проблеми, възникнали след неоторизирана намеса както всъщност правят повечето компании Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
L.K. Отговорено Октомври 24, 2010 Share Отговорено Октомври 24, 2010 Ако си купя Маршал ще го взема от магазин със съответната гаранция. По Закона за защита на потребителите търговецът поема гаранцията, а не производителя. Как ще се оправя магазина нататък не е моя работа. А и светът вече не е толкова недостъпен - ЕС, куриери - все ще му намерят начина. Глобализация и окрупняване се забелязва и в сервизната дейност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Октомври 24, 2010 Share Отговорено Октомври 24, 2010 Аз след като намерих една лепенка "xxxx" на неописуемо място в един усилвател, съм се зарекъл да се въздържам от използване на българските официални вносители. На теория си прав, но в реномираните западни магазини биха ти дали replacement бройка докато оправят твоята, а тук чакаш месец-два като сопол Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts