Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Публикувано

Каквото било, било, вече няма да има...

Hello Folks,

Just got off the phone with Marshall support in England, Tried to get them to send schem for G100RCD. Could not talk them into sending schem. They will not give or send schematics because of new policy. Reason, customers modifying amps and then calling Marsh support for help. I explained my amp is from 1999 and not under warranty and only want schem. Only registered techs can access their database for schems.

Честито и на пострадалите и на майсторите :happy: .

  • Отговори 49
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено

Не виждам какъв е проблема :happy:

Надали има фирма на която такава голяма част от документацията е достъпна в интернет пространството. Схемите на всичките им бестселъри се намират без проблем, а останалите са по-скоро еднодневки или достатъчно прости, че човек да се оправи и без документация.

За новата им моделираща играчка не ми се и говори. Това не трябваше да го произвеждат никога.

Отговорено
Не виждам какъв е проблема :metalist:

...или достатъчно прости, че човек да се оправи и без документация.

...

Винаги се радвам на такива коментари. Никога не оставам без работа tongue.gif!

Отговорено

Не, че е невъзможно човек да извади схемата на лампов усилвател, но със сигурност е досадно.

За DSP-техниката вече ограничението е проблем.

Отговорено

А и да кътат на вас не вярвам да ви е проблем.Напреднали сте достатъчно за да се справите и сами а кой знае какви нововъведения не ми се вярва да има.

Отговорено

Не са длъжни да дават. Каквото сме видели - на аванта е било. Да му мислят изхранващите се със сервизерство.

Отговорено
Да му мислят изхранващите се със сервизерство

 

А тия на,които изгорят нови усилватели няма ли да мислят?

Отговорено

Целта на фирмата е да се избегне вмешателството на некомпетентни самодейци и на "аудиофили". Те "модват" усилвателите, а после търсят фирмата за излизане от Ла..ната, които сами са сътворили. Представете си колко разпространена е подобна самодейност, след като фирмата прибягва до толкова сериозно действие.

Що се отнася до нашенските сервизи, на които ще делегират правата по сервиза, много е съмннително, че ще им решат проблема, защото не се различават от самодейците. Имайки опит с апаратури, минали през ръцете на най-различни сервизи, твърдя, че положението е "хуже губернаторское". Освен това у нас закона е низвергнат и за една ракия цялата организация на фирмата по контрил на предоставените документи ще стане безмислена.

В края на краищата важни са способностите на специалистите, а не представителността на търговеца.

Сметката пак ще я плащат клиентите, при това доста по-солена. Често съм казвал, но пак ще наблегна, че когато една апартура с дефект се "ремонтира/съсипе" от неквалифициран (въпреки, че е авторизиран) човек, следва по-скъп и сложен ремонт. Така клиентът плаща веднъж, за да му потрошат апаратурата в авторизирания сервиз, а после (ако има късмет да попадне на истински специалист) ще плати за оправяне на нанесените допълнително щети и още един път за оправяне на първичния проблем. Така плаща 3 пъти, вместо един път.

Не, че сега не е така, но вече дори малкия шанс да се заобиколят некадърниците ще изчезне, и цената няма да може да е реална, а 3 пъти(че и повече понякога) по-висока.

Има и друг вариант, купуваш, поврежда се и хвърляш. :hysterical:

Отговорено

А дали не разсъждаваш наивно? :hysterical: Погледни от малко по-различна гледна точка - хората, дето правят поръчкови ампове, особено в последно време се справят доста добре, докато динозаврите си изнасят масово производството при жълтурите :) Честно, бих се доверил на някои от тук от форума да ми направи качествен амп отколкото да си взема "оригинален" маршал с части от мундикистан, сглобяван от индонезийски селяни в хун син чън в бивш завод за ориз ;) Та и може зад официалната им позиция да се крие малко по-друг вид дефанзива :)

Отговорено

Освен това, ако целта беше това, което казват, щяха просто да укажат в политиката си, че не съпортват проблеми, възникнали след неоторизирана намеса :hysterical: както всъщност правят повечето компании

Отговорено

Ако си купя Маршал ще го взема от магазин със съответната гаранция. По Закона за защита на потребителите търговецът поема гаранцията, а не производителя. Как ще се оправя магазина нататък не е моя работа. А и светът вече не е толкова недостъпен - ЕС, куриери - все ще му намерят начина.

Глобализация и окрупняване се забелязва и в сервизната дейност.

Отговорено

Аз след като намерих една лепенка "xxxx" на неописуемо място в един усилвател, съм се зарекъл да се въздържам от използване на българските официални вносители. На теория си прав, но в реномираните западни магазини биха ти дали replacement бройка докато оправят твоята, а тук чакаш месец-два като сопол :hysterical:

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.