7thString Публикувано Март 2, 2006 Публикувано Март 2, 2006 Някой досега "обработвал" ли е димарцио с парафин? Има ли смисъл или са си достатъчно стабилни адаптерите? Иначе при оригиналните адаптери на ямахата ефекта беше огромен, но не знам дали да "сготвя" evolution-a Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Март 2, 2006 Отговорено Март 2, 2006 Помириши ги да видиш дали вече нямат восък. Цитирай
DaftFunk Отговорено Март 2, 2006 Отговорено Март 2, 2006 Я дайте линк към темата за waxing Имам сериозни пропуски. Иили поне с 2 думи.... къв е смисъла ов ваксинг-а и какво дефакто е този процес. :read: Мерси предварително Цитирай
7thString Отговорено Март 3, 2006 Автор Отговорено Март 3, 2006 Постнах една темичка във форума на тая тема Да черпиш Цитирай
solo5 Отговорено Март 3, 2006 Отговорено Март 3, 2006 Някой досега "обработвал" ли е димарцио с парафин? Има ли смисъл или са си достатъчно стабилни адаптерите? Иначе при оригиналните адаптери на ямахата ефекта беше огромен, но не знам дали да "сготвя" evolution-a Аз не бих се захванал да базикам адаптер от такъв клас Цитирай
TONY Отговорено Март 3, 2006 Отговорено Март 3, 2006 Някой досега "обработвал" ли е димарцио с парафин? Има ли смисъл или са си достатъчно стабилни адаптерите? Иначе при оригиналните адаптери на ямахата ефекта беше огромен, но не знам дали да "сготвя" evolution-a да сготвиш ево - е все едно да искаш да подобряваш ролс ройс Цитирай
Bleys Отговорено Март 3, 2006 Отговорено Март 3, 2006 DiMarzio са обработени с парафин, поне моите Цитирай
7thString Отговорено Март 3, 2006 Автор Отговорено Март 3, 2006 Да, забелязах А тва за ролс-ройс-а ме разби Цитирай
TONY Отговорено Март 3, 2006 Отговорено Март 3, 2006 логиката ми е че щом са изборът на Стив Вай - то е ясно Цитирай
the_gorer Отговорено Март 3, 2006 Отговорено Март 3, 2006 Всичко се готви в парафин, за да се избегне микрофонията. Ако имаш DiMarzio и има микрофония, шопвай го в парафин. Ако не вие, по-добре не го барай. Не че ще го осереш, просто после ще ти е трудно да го шитнеш на някого, понеже хората не вярват в домашните подобрения. PS: Има и по-драстични изпълнения с епоксидна смола, но те са само за професионалисти. Цитирай
Rising_Force Отговорено Март 4, 2006 Отговорено Март 4, 2006 логиката ми е че щом са изборът на Стив Вай - то е ясно Ами Петручи? Ами Ингвей? Цитирай
Vlado_Abroad Отговорено Март 4, 2006 Отговорено Март 4, 2006 На Сатриани и Вай някои от адаптерите им са топвани не във восък,ами в епокси смола(не знам точно как се казва на български).И не е задължително адаптера да е микрофоничен ,за да се прави това.Много зависи от това с колко гейн се свири,какво е нивото на звука на сцената,какво е тялото на китарата и как то реагира на нивото на звука/гейна и т.н. Владо Цитирай
niki123bg Отговорено Март 4, 2006 Отговорено Март 4, 2006 (Редактирано) Понеже ме е обхванала темата с адаптерите, да споделя малко наблюдения. Yamaha Ceramic Humbucker (един господ знае какъв е модела на адаптера, китарата е Yamaha RGX 420) - яко са топени в парафин, чак са запълнени някои от резбите по планките Seymour Duncan JB - явно е потапян в парафин, има следи около някои от винтовете и по плочката отдолу. Puldin Standard (това ще му боцна една запазена марка, предполагам, че дори Пълдин нямат идея какъв е точно този адаптер) - та това нещо е ... хм пакетирано в епоксидна смола. Има пластмасова кутийка, в която е поставен адаптера и е залят с епоксидна смола. Няма оправяне или пренавиване. пс. някой да не си помисли, че Puldin-а е велик адаптер, след като е залят с епоксидна смола... това е едно от малкото му предимства, да не кажем единственото пс. Мдам - забравих Evolution-а. За него не си спомням да съм забелязал някакви следи от парафин. Редактирано Март 4, 2006 от niki123bg Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Март 4, 2006 Отговорено Март 4, 2006 Те всъщност пълдинските адаптери не са въобще лоши. Само имат по-тих сигнал, иначе са много балансирани като звук. Цитирай
ditronix Отговорено Март 6, 2006 Отговорено Март 6, 2006 Адаптерите се "варят" в парафин или стеарин с цел да се фиксира неподвижно бобината.Това води до почти пълно избягване на микрофонния ефект.Епоксидната смола върши същата работа,но проблемът е там,че в случай на нужда нищо не може да се направи.Затова парафинът или стеаринът са за предпочитане.Дали са "варени" вече адаптерите може лесно да се провери-свалят се струните и се включва китарата в усилвател.Почуква се леко по самия адаптер и ако в усилвателя звукът е слаб-значи всичко е добре.Ако обаче звъкът е силен и рязък-адптерите е добре да минат през тенджерата! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.