fluti Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 А, ама това е за 4 удара на метронома май.Нали той тактува Щрак, щрак, щрак, щрак, Щрак, щрак, щрак, щрак...... под един бийт разбирам разстоянието междуЩрак и щрак. Иначе ако не е така, то занчи моята скорост е 32-ни на 100. И аз мисля, че е така, освен това един бийт (между две щракания) е една четвъртина нота (целия бийт). Една осмина е половин бийт (2 ноти на бийт), а една шестнайсетина - четвърт бийт (четири ноти на бийт). Справка - видеото на Петручи. Тоест 16-ини при 120 удара в минута трябва да са 8 ноти в секунда. Той успя да стигне до 16-ини при 207 удара в минута :guitar: Аз успявам докъм 140 удара в секунда да свиря 16-ини - около 6,8 ноти в секунда. Това е за хроматичното упражнение, което показва във видеото - 12-13-14-15 от 6-та струна надолу (е, не само ). Цитирай
Elmo Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 затова си изтеглих този урок tuk User name and password? :read: data.bg sux Но всъщност аз (CBT GUITAR LESSONS) Riff Interactive - Speed Techniques си го имам и наистина е добър урок. По темата, аз свиря супер бавно, някъде на 120 при 16тини. По едно време бях започнал да си мисля, че е заради струните, защото съм с 8ци и са доста мекички, а свиря с фендер хеви перо. Но май просто е от нередовно свирене и упражнения Несъм съгласен, че темата е за спортисти. Правилният и чист пикинг, в частност тремолото са от огромно значение за добрият звук, дори и при доста бавни блусарски парчета. Бях чел в едни уроци, че техниката да се свири от пръстите е добра за средни скорости, някаде 140-200 при 16тини, като след това е по-добре да се ползва свирене от лакътя. Цитирай
NitroBGA Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 При темпо над 200 16-тини вече е малко излишно да говорим за каквито и да е правила. Там правилно е както го правиш, иначе каквото и да прочетеш ако не стига - не е правилно.Пък и кой ти слуша 16-тини в 200.... Цитирай
7thString Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 Абе... тая тема не знам защо се оказа интересна толкова дълго време. Според мен е много по-важно какво прави лявата ръка докато дясната стърже, нали? Цитирай
black_waltz Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 Абе... тая тема не знам защо се оказа интересна толкова дълго време. Според мен е много по-важно какво прави лявата ръка докато дясната стърже, нали? тц, много години живеех в същата заблуда и сега бера дертове... двете ръце са еднакво важни Цитирай
KingdomX Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 маи наи важен е синхрона между двете ръце. а все пак я пояснете за човек които никога не е виждал метроном как се измерват ударите 16-ни на 200 кво ще да е тва(за 200 - та го разбрах 200 удара за 60 сек.Ако пак съм в заблуда нека някои да ме поправи или ако съм прав да ме допълни.) Цитирай
fluti Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 маи наи важен е синхрона между двете ръце. а все пак я пояснете за човек които никога не е виждал метроном как се измерват ударите 16-ни на 200 кво ще да е тва(за 200 - та го разбрах 200 удара за 60 сек.Ако пак съм в заблуда нека някои да ме поправи или ако съм прав да ме допълни.) 16-ини = 4 ноти на удар - т.е между две цъкания на метронома трябва да изсвириш четири ноти. Цитирай
7thString Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 Хм... абе метронома прави тик тва прави. Тва "тик" можеш да го разделиш както си искаш, а можеш и да групираш няколко "тик" в едно време... и тъй, ако решиш 4 "тик" да са ти един такт, то тогава едно "тик" представлява една четвъртина нота. И тва е най-честото броене. Но пък може да решиш едно "тик" да отмерва два такта. Тогава в "тик" има 2 цели, 4 половини, 8 четвъртини и т.н. И все пак, ако 4 "тик" са ти едно време и 1 "тик" е една четвъртина, тогава между 1 "тик" можеш да събереш 2 осмини или 4 16тини или 8 32ри.... По-просто не знам как да го обясня Цитирай
Dilian Nedev Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 Еми най-лесно се обяснява с тактовия показател - при повечето песни той показва 4/4 . Това ще рече , че четвъртина нота има четери пъти в такта . Т.е. за един такт метронома ще направи четери пъти "Цък (аз така го чувам , не знам за Тик ) . 4/4 е дроб , така да се каже , т.е. ако умножите ислителя и знаменателя с едно и също число , ще си остане същия . Примерно два пъти по-малки ноти - ще стане 8/8 . Това значи 8 осмини в един такт . Още два пъти по-малки 16/16 - шестнадесет шестдесетини в един такт (малииии докат' го напиша) . Аз така си го обяснявам , пък и който в пети клас е учил математика (щото има май хора , дето в трети клас не са били в час по бълг. език и литература) - ще го схванеш с дробите . Цитирай
7thString Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 Цък (аз така го чувам , не знам за Тик ) 16/16 - шестнадесет шестдесетини в един такт Моя прави ТИК пък А второто трябва да са шестНАдесетини нали Цитирай
NitroBGA Отговорено Февруари 9, 2006 Отговорено Февруари 9, 2006 маи наи важен е синхрона между двете ръце. а все пак я пояснете за човек които никога не е виждал метроном как се измерват ударите 16-ни на 200 кво ще да е тва(за 200 - та го разбрах 200 удара за 60 сек.Ако пак съм в заблуда нека някои да ме поправи или ако съм прав да ме допълни.) Веднага отивай да си купиш или си инсталирай или ползвай софтуерен някакъв. Как музикант без метроном. Все едно "не съм чувал барабани" .... Цитирай
KingdomX Отговорено Февруари 10, 2006 Отговорено Февруари 10, 2006 маи наи важен е синхрона между двете ръце. а все пак я пояснете за човек които никога не е виждал метроном как се измерват ударите 16-ни на 200 кво ще да е тва(за 200 - та го разбрах 200 удара за 60 сек.Ако пак съм в заблуда нека някои да ме поправи или ако съм прав да ме допълни.) 16-ини = 4 ноти на удар - т.е между две цъкания на метронома трябва да изсвириш четири ноти. мерси СВЕТНА МЕ Цитирай
DeathZone Отговорено Февруари 11, 2006 Отговорено Февруари 11, 2006 (Редактирано) Здравейте, отново! Реших да споделя един ефективен начин за развиване на бързина и контрол , който поне при мен действа. Упражнението е едно единствено и постепенно търпи развитие. Та направете следното: 1. Метронома го сложете на темпо 50 2. Само на една струна свирете 16-тини , 2 такта (тоест 8 пъти по 4-ри 16-тини , с други думи запълвате 8 клика на метронома ). Най-добре е да свирите хроматично (по 4-ри съседни тона с лявата ръка). 3. След като се убедени, че няма напрежение при свиренето на горното упражнение и се чуствате уверени че се справяте добре , тогава всяка последна група от 4-ри 16-тини заменете с осем 32-ни (тоест два пъти по бързи ноти). !!!Внимание!!! Това се прави само веднъж на два такта , поне на този етап!!! 4. След като се убедени, че няма напрежение при свиренето на горното упражнение и се чуствате уверени че се справяте добре , време е да замените всяка ВТОРА група от по 4-ри 16-тини с осем на брой 32-ни. Идеята е след известно време изяло да замените 16-тините с 32-ни. Когато достигнете това ниво , време е да рзаделите тактовете (в случая са два) по равно между две съседни струни. С други думи , първите 4-ри групи от 16-тини на 6-та струна , а втората група на 5-та струна. След което пак работите по точки 2, 3, и 4-ри, докато сте убедени че се справяте убедително и без усилие. 5. Ако всичко върви гладко дотук, може спокойно да опитате да усложнявате упражнените , като сменяте струната на всяка група от по 4-ри 16-тини , да вдигате темпото и т.н. ... Смятам че при полагане на системни усилия и воля резултата ще е на лице. Задължително се придържайте и към съветите дадени от AXE за самата технология на тремолото , ако ви е удобно движението да идва само от пръстите още по добре .... МЕТРОНОМА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН! По натам ще постна ноти и аудио , но в момента нямам такава възможност. Успех!!! Редактирано Февруари 11, 2006 от DeathZone Цитирай
black_waltz Отговорено Февруари 12, 2006 Отговорено Февруари 12, 2006 Здравейте, отново!Реших да споделя един ефективен начин за развиване на бързина и контрол , който поне при мен действа. Упражнението е едно единствено и постепенно търпи развитие. Та направете следното: 1. Метронома го сложете на темпо 50 2. Само на една струна свирете 16-тини , 2 такта (тоест 8 пъти по 4-ри 16-тини , с други думи запълвате 8 клика на метронома ). Най-добре е да свирите хроматично (по 4-ри съседни тона с лявата ръка). 3. След като се убедени, че няма напрежение при свиренето на горното упражнение и се чуствате уверени че се справяте добре , тогава всяка последна група от 4-ри 16-тини заменете с осем 32-ни (тоест два пъти по бързи ноти). !!!Внимание!!! Това се прави само веднъж на два такта , поне на този етап!!! 4. След като се убедени, че няма напрежение при свиренето на горното упражнение и се чуствате уверени че се справяте добре , време е да замените всяка ВТОРА група от по 4-ри 16-тини с осем на брой 32-ни. Идеята е след известно време изяло да замените 16-тините с 32-ни. Когато достигнете това ниво , време е да рзаделите тактовете (в случая са два) по равно между две съседни струни. С други думи , първите 4-ри групи от 16-тини на 6-та струна , а втората група на 5-та струна. След което пак работите по точки 2, 3, и 4-ри, докато сте убедени че се справяте убедително и без усилие. 5. Ако всичко върви гладко дотук, може спокойно да опитате да усложнявате упражнените , като сменяте струната на всяка група от по 4-ри 16-тини , да вдигате темпото и т.н. ... Смятам че при полагане на системни усилия и воля резултата ще е на лице. Задължително се придържайте и към съветите дадени от AXE за самата технология на тремолото , ако ви е удобно движението да идва само от пръстите още по добре .... МЕТРОНОМА Е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН! По натам ще постна ноти и аудио , но в момента нямам такава възможност. Успех!!! БЛАГОДАРЯ!!! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.