EmchoDT Отговорено Май 12, 2006 Отговорено Май 12, 2006 Не мисля, че някой може да изсвири 32-ни на темпо 180. Пусках го същото "произведение" в Гитар Про. На теб между 16-ни и 32-ни не ти различавам изобщо свирнята! ми пусни си го по-силно и може да го чуеш Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Май 12, 2006 Автор Отговорено Май 12, 2006 (Редактирано) 32-те ти мязат повече на триоли 16-ни. Много неритмични са. На практика чисто май мойе максимум 16-ни на около 240 да се изсвирят, и то за не прекалено дълго. Редактирано Май 12, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай
trendkiller Отговорено Май 14, 2006 Отговорено Май 14, 2006 На практика чисто май мойе максимум 16-ни на около 240 да се изсвирят, и то за не прекалено дълго. Не бъди глупав Цитирай
trendkiller Отговорено Май 14, 2006 Отговорено Май 14, 2006 Ами това, че 16-ни на 240 не е въобще толкова бързо и също така това колко време ще свириш на тремоло без прекъсване не би трябвало да има значение. Ако ти се схваща ръката след 1 мин. (примерно), то е най-вероятно защото или постановката ти не е правилна или просто темпото ти е прекалено бързо и ръката ти трябва да свикне да свири без абсолютно никакво напрежение на по-бавно темпо. (между другото в случая не визирам теб конкретно, просто обобщавам) Също така за изключително изчистен пикинг е много важно как заглушаваш с дясната ръка (особено високите струни). На мен ми харесва пикинга на Paul Gilbert, защото е страшно динамичен и пича има невероятен контрол над дясната си ръка, без абсолютно никакви излишни движения от китката нагоре. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Май 14, 2006 Автор Отговорено Май 14, 2006 Така е, но все пак мно малко хора свирят над 240 въобще. Цитирай
trendkiller Отговорено Май 14, 2006 Отговорено Май 14, 2006 Естествено, тези които го правят обикновено пишат учебници Между другото, много по-яко (и трудно) е да свириш групи от пет или седем (квитноли и септими ли им викаха??? ) отколкото 16-ни или 32-ни. Звучи доста нестандартно и също така всяко първо време ти е наопаки, защото броят на нотите е нечетен и трябва да си доста прецизен Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Май 14, 2006 Автор Отговорено Май 14, 2006 О-да аз по 5 тона на такт свитя в едно упражнение, и едвам до 125 го добутвам. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Май 14, 2006 Автор Отговорено Май 14, 2006 Темата е доста стара, и аз упражнявам тремолото, за сега сум някуде 16-ни на 200-210 максимум, но понякога изпускам удари. Затова, искам да питам добрите китаристи във форума - за постановката и перото-ясно, но какво е усещането, когато правиш тремолото както трябва? Цитирай
Fenix Отговорено Юни 18, 2006 Отговорено Юни 18, 2006 Ето как се свири бързо. Ето как се прави тремоло хора... няма такова нещо другаде май.......... Цитирай
AXE Отговорено Юни 18, 2006 Отговорено Юни 18, 2006 :green: Откраднали са ми идеята копеленцата Цитирай
TONY Отговорено Юни 18, 2006 Отговорено Юни 18, 2006 дадох му 5 ца не заради пьрформанса а за идеята Цитирай
solo5 Отговорено Юни 18, 2006 Отговорено Юни 18, 2006 аз обичам да свиря тремоло с дабъл хенд ... тая техника я свих от видео урока на Били Шийн Цитирай
SomeoneElse Отговорено Юни 18, 2006 Отговорено Юни 18, 2006 (Редактирано) О да, аз тази техника я научих от Mr. Fastfinger Майтапът на страна - много ефектна техника и много яко звучи! "Fret pick tremolo" му се казва иначе на английски. Редактирано Юни 18, 2006 от SomeoneElse Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юни 20, 2006 Автор Отговорено Юни 20, 2006 (Редактирано) Здравейте. Напоследък имам известен напредък с тремолото(стабилно държа 16-ни на 180 без умора). В процеса на упражнение, забелязах някои неща. Първо - желателно е ръката да се опира до китарата в ТОЧКА, а не в линия. То ест опирайте дланта си върху магарето само от едната страна на дланта си(аз избрах долната част на дланта - не откъм палеца, а от другата страна, там, където дланта леко напомня на пета). По този начин китката извършва въртеливо движение около тази точка, без да се налага да преодолява допълнителното съпротивление на ръката ви, както ако цялата задна част на дланта ви беше опряна в магарето. При това движение цялата долна част на ръката ви изглежда така, все едно се върти, около точката на опитане на ръката ви. Така когато перцето и пръстите ви се привдижат надолу, китката ви(която е над точката на опиране на ръката) се придвижва леко нагоре, и обратно. Това леко противоположно движение на горната част на ръката ви се забелязва чак до лакътя леко(но силата, която го поражда идва от китката, не от лакътя, може би от лакътя идва само едно леко завъртане на цялата ръка от лакътя надолу, по оста на предмишницата). С това "въртеливо" движение до голяма степен се избягва и инерцията, от мятане на дланта нагоре-надолу, ако цялата ви предмишница стоеше неподвижна, а се движеше само ръката от китката надолу. Друг момент - често е неудобно да променяте положението на ръката си от лакътя, когато преминавате към съседна струна. Затова е силно препоръчително, да упражнявате гореспоменатото движение при различни ъгли на извиване на китката. Коггато свирите нещо, изискващо бързо преминаване през много струни, стремете се да свирите така, че китката ви да е в неутрална позиция, когато свирите на 3-та и 4-та струна, да е леко извита нагоре, когато свирите на 5-та и 6-та струна, и да е леко извита надолу, когато свирите на 1-ва и 2-ра струна. Трети момент - когато свирите на по-тънките струни(1-ва, 2-ра, 3-та, 4-та), не опирайте палеца си в струните отгоре. Така само вдигате шум, и се бавите. Изобщо ръката(под китката) не трябва да се отпуска прекалено много върху струните, а по-скоро трябва да стои във въздуха, и да се опира само в една точка. Останалата част от ръката ви(от лакътя нагоре) трябва да е максимално отпусната. Четвърти момент - упражнявайте и свирене само с удари нагоре. Помага! Редактирано Юни 20, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.