Tozi Публикувано Април 16, 2010 Публикувано Април 16, 2010 Питър Бернщайн - китара Брад Мелдау - пиано Лари Гренадир - бас Джеф Балард - барабани Цитирай
Ивелин Отговорено Април 16, 2010 Отговорено Април 16, 2010 (Редактирано) Много яко анти-шред свири пианиста (наречено още тежко или гъзарско) кефи ми на макс! Редактирано Април 16, 2010 от Ивелин Цитирай
Tozi Отговорено Април 16, 2010 Автор Отговорено Април 16, 2010 Виж сега тука как шредва: Интро Шред Същински Шред Цитирай
Ивелин Отговорено Април 19, 2010 Отговорено Април 19, 2010 Шреда е як, а и интрото е интересно, че прави две мелодии независими една от друга, ако е импро де. Цитирай
Tozi Отговорено Април 19, 2010 Автор Отговорено Април 19, 2010 (Редактирано) Най-интересното е , че през цялото време свири в едно и също темпо по формата на парчето Countdown на Колтрейн. Хармонията е доста сложна за импровизиране а лекотата с която Брад го прави е завидна. Редактирано Април 19, 2010 от Tozi Цитирай
CyberGene Отговорено Април 20, 2010 Отговорено Април 20, 2010 Брад Мелдау доста дълго време ми беше любим пианист, яко бях луднал по него. Не знам какво точно се случи с мен, но поне от година-две не съм си го пускал и сега като слушам тия работи, си спомням защо спрях да го слушам Голям виртуоз, дълбоки, почти гениално математически импровизации, но (с най-голямо извинение за селския израз) дрънканици Може аз да съм изглупял, но напоследък търся в музиката и някакво докосване, чувство. Без съмнение мога да кажа, че това е може би най-добрият джаз-пианист в момента в света (колкото и да е селско такова определение), но... Цитирай
Tozi Отговорено Април 20, 2010 Автор Отговорено Април 20, 2010 Не си изглупял въобще. Вкуса на човека много често се променя с промените в живота му. И с възраста. На мен например понякога неща като това изпълнение на Мелдау ми се струват прости и ми се иска още и още и още...., а имам и такива периоди когато и най-простото редуване на два тона ми се струва невъзможно сложно и тежко. Нещата които свири Мелдау са пълни с емоция и чувство, просто това не са емоциите и чувството с които ти се асоциираш и имаш нужда в момента. Аз по принцип когато свиря концерт или записвам, предпочитам разнообразието. Ако има едно много сложно като звучение парче, непременно ще има и едно супер просто и мелодично. Старая се да балансирам настроенията и цветовете в програмата - мажорни, минорни, алтеровани парчета, бързи, бавни, равноделни,неравноделни,смесени и т.н. и дори в една и съща програма всеки път настроението е различно в зависимост от това как се чувствам в деня на концерта. Това че музикантът се развива и променя е най-хубавото нещо което може да му се случи. Брад преди свиреше различно, сега свири по този начин а скоро сигурно ще свири съвсем различно от сега. Вечното търсене на промяна създава движение и развитие. Майлс, Колтрейн и много други големи артисти във всички области са минали през тези процеси и метаморфози. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.