Jump to content
Българският форум за музиканти

Списък с песни


Recommended Posts

Здравейте, хора!

Разбрах, че в този форум има доста клавиристи свирещи по кръчми. Може ли някой да ми отдели 2-3 мин и да ми направи един списък с песните, които трябва да знам за да ида да изкарвам пари някъде. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Според мен най-удачния вариант ако нямаш намислен репертоар ще бъде да говориш с някой конкретен кръчмар дали те иска и да го помолиш да ти даде идеи за песни, съобразен с клиентелата, която се предполага, че той познава най-добре :) Ако мислиш да обикаляш повече от едно места ще е добре поне да решиш дали ще забиваш в една стилова посока или не. И в двата случая хващаш 40тина от най-големите хитове в този/тези стил/ове и копаеш :thumbs_up: Универсален вариант :girl_witch:

 

Успех и може да пуснеш някой запис в раздел "Видео" скоро да видим какво си избрал :D

Редактирано от fusion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам Ви, но никой не ми помогна конкретно :)

Аз съм от Монтана, ако това може да ви помогне с избора на песни.

Аз съм си направил за сега списък:

1. Чичово хоро

2. Драгана Миркович - Плачи земьо

3. Сека Алексич - Аспирин

4. Сашо Роман - Мой ангеле

5. Леко хоро

 

Това се нещата, които зная. Моля помагайте с избора :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

колега,намери си друго поприще....не се занимавай с това,което не ти е работа..

http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=58969

Редактирано от tutti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш почти всички песни на Володя Стоянов, Николина Чакърдъкова, Иван Дяков и тук таме някои отделни песни на други изпълнители и започваш да ги учиш. Като ги научиш ще ти изброя по именно още 30-на песни, които да учиш, а не сега, защото просто не ми се занимава. Нищо лично :greenball:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Колкото на майтап толкова и на сериозно- ако си тромпетист, направи си една колекцийка със мидита, поиграй си малко да поизрежеш солата и духай във фунията и хич да не ти пука. напоследък забелязвам се навъдиха доста виртуози на МИДИ-то по заведенията.

а относно репертоара много зависи от заведението и от клиентелата, от възможностите на певачицата (ако ще има такава) и до голяма степен от себеуважението на музиканта :greenball:

Редактирано от BASHMAISTORA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намери си друго поприще....не се занимавай с това,което не ти е работа..

 

Не ми побира ума как някой може да каже такова нещо...

Какво означава на първо място някой инструмент, който сега хващаш да "не ти е работа"?...

Не всички сме се родили научени, а и не става толкова въпрос за ученето. Стъпиш ли малко по-дълбоко спираш да гледаш на музиката като на "китаристи и тромпетисти". Това си е така, не съм го измислил аз.

Няма да казвам как изглежда този пост отстрани, при положение, че момчето е написало, че смята да свири по кръчми (което си е работно място освен поле за изява, където също има конкуренция). Отново - не казвам нищо, но изглежда грозно.

 

И наистина зависи от нещата, които и BASHMAISTORA изброи. Пробва ли да говориш с някой кръчмар за това? Ще свърши работа, сигурен съм.

 

Успехи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,само че от такива "музиканти",които се учат в кръчмата няма работа за кадърните музиканти.,при условия,че тъпия работодател /кръчмар/ е избралне тоя,който е учил и е инвестирал в техника повече от 10 бона,а тоя,който е там ,за да "прави гюрюлтия".Аман от такива музиканти вече!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tutti, това е за отделна тема. Да разбирам, че визираш лична драма?

Ти колко точно си го слушал, та да си сигурен за нивото му? Защото аз не съм изобщо и би било доста... глупаво да си правя изводи на база въздуха около мен. Знаеш ли, може да се окаже по-кадърен пък от теб... нищо лично, разбира се. Говоря за общия случай. Не е красиво. И наистина е за отделна тема ако смяташ, че има какво още да кажеш.

 

И все пак мисля да драсна два-три реда за каузата. Лични размисли, не ме яжте веднага :)

Първо забележи полето за изява - кръчма. Това означава, че 90% от аудиторията ти ще те възприема като шум, на фона на който си пият бирата. Просто визуално отражение на това, че върви музика. Другите 10% я разбират колко точно си добър, я не... тогава какво значение за кръчмаря?

 

Второ - за същия кръчмар след като няма значение, не би ли било по-изгодно (най-малкото) да пусне някой неопитен (не и некадърен) отколкото някой с високото самочувствие на професионалист, който накрая ще иска луди пари за нещо, което не прави голяма разлика в привличането на клиентела (и печалба) в сравнение с неопитния.

 

И трето - кръчмарите 99% са просто кръчмари. Кефят се на дадена музика и толкова. Знам и за музиканти-кръчмари, но те от описаната по-горе гледна точка ще стигнат до същия извод.

 

Щом си толкова кадърен (не лично ти, попринцип ако някой има такова самочувствие и размисли) защо се буташ по кръчмите? Това ли е мечтаното поле за изява? Няма ли по-добри места за един професионалист...

 

Много храна за размисъл, само да не ме разбереш погрешно.

Поздрави и успехи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

няма да соря,но не може човек,койта чака да му кажем какви песни да свири в кръчмата и да си купува клавир за 300 лв да бъде по-добър от мен,който имам над 20г.стаж по кръчмите..Просто няма как да стане,нали???НИто по свирене,нито по апаратура,нито по "ТРЕНИНГ" може да е по-добър от мен!Хайде успех на колегата !

Редактирано от tutti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха,още малко и ще се заформи интересна темичка! Между другото,tutti до известна степен е прав,щото ако иска някои в наши дни да свири в кръчма изискванията са следните(ако някои все още не ги знае :o ):

1.100-на сръбски хита от периода 1956-1989г.(последните 10-20г не са толко важни!)

2.100-на гръцки (от същия период)

3.100-на златни евъргрийна(1945-1975г.)

4.100-на хита от поп музиката (от 80-те г. до наши дни)

5.20-30 песни от най-доброто на българската естрада(1970-2009),но в краен случай може и само 2-те на Сигнал:"Късно е" и "Да те жадувам" :bravo:

6.10-на(поне) руски парчета от рода на:"Очи Чорнъе","Поручик Галицин","Мурка"...

7.Топ 100 на поп-фолка у нас от 1995г насам.

8.100-на народни(от всички етнографски области) и македонски (общо 100,няма нужда повече)

9.Никога не е излишно човек да има в репертоара си някоя турска,арменска,еврейска,арабска или от каквато и друга националност да е песничка-не се знае кве клиенти ще се завъртят :thumbs_up:

10.Много важни,особено в края на вечерите,са песните от тъй наречената категория "стари градски песни" от рода на:"Червено вино снощи пих..","Кажи ми ти,знаеш ли да любиш","Що значи,че съм бедна аз..","Жени-има много красиви по света" и т.н. Не рядко след изпълнения от този род,хората си тръгват прозълзени и поставили последните си едри банкноти в деколтето на певицата! :hooray:

11. Вероятно съм пропуснал нещо,но пък ... нали човек се учи докато е жив! :punk_guitar:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

как да не съм прав бе братче....като има такива некадърници в бранша...хайде няма нужда.....За какво съм учил толкова години,за какво съм дал толкова пари за техника, клавири ,,,като един,който пита да му кажем какви песни да пее и свири с някаква "ямажка" за 200-300 лв се явява за конкуренция...Айде...много поздрави от батко ви...как :ги обичам тия".... :drummer:

СЦЕНАТА/било то и кръчмата,защото тя е най-голямата сцена/НЕ Е МЯСТО ЗА УЧЕНЕ !!!!!

а на автора на темата-мога да му постна част от моя списък,който се свири в кръчмата,но по всяка вероятност ще ми изтрият поста ,заради обема му.... :girl_witch:

Редактирано от tutti
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.