Mark Avrelii Отговорено Ноември 17, 2005 Share Отговорено Ноември 17, 2005 дали сцени4ната треска ще из4езне зависи не само от броя на концертите.зависи наи-ве4е от ли4ната нагласа на 4овека,от собственото му осъзнаване,но наи-ве4е от реакцията на публиката.колкото и много да си излизал на сцена ако видиш отрицателно настроени хора-вероятно е да се притесниш.глупаво е да вземаш пример от който и да е,глупаво е и е излишно да репетираш.това е като да биеш 4екии,с извинение,преди да отидеш при жена. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Ноември 17, 2005 Share Отговорено Ноември 17, 2005 дали сцени4ната треска ще из4езне зависи не само от броя на концертите.зависи наи-ве4е от ли4ната нагласа на 4овека,от собственото му осъзнаване,но наи-ве4е от реакцията на публиката.колкото и много да си излизал на сцена ако видиш отрицателно настроени хора-вероятно е да се притесниш.глупаво е да вземаш пример от който и да е,глупаво е и е излишно да репетираш.това е като да биеш 4екии,с извинение,преди да отидеш при жена. За двете полезни неща не съм съгласен Зверското репетиране помага, ако се скофтиш наистина много, да отбиеш номера като свириш инстинктивно без да мислиш и импровизираш, колкото да минеш м/у капките. За чикиите преди среща също не си прав, особено ако 100% срещата ще включва секс, "физзарядката" е полезна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mark Avrelii Отговорено Ноември 18, 2005 Share Отговорено Ноември 18, 2005 дали сцени4ната треска ще из4езне зависи не само от броя на концертите.зависи наи-ве4е от ли4ната нагласа на 4овека,от собственото му осъзнаване,но наи-ве4е от реакцията на публиката.колкото и много да си излизал на сцена ако видиш отрицателно настроени хора-вероятно е да се притесниш.глупаво е да вземаш пример от който и да е,глупаво е и е излишно да репетираш.това е като да биеш 4екии,с извинение,преди да отидеш при жена. За двете полезни неща не съм съгласен Зверското репетиране помага, ако се скофтиш наистина много, да отбиеш номера като свириш инстинктивно без да мислиш и импровизираш, колкото да минеш м/у капките. За чикиите преди среща също не си прав, особено ако 100% срещата ще включва секс, "физзарядката" е полезна какво да ти кажа?сложил си един епитет-"зверски"-синоним на усилен,продължителен.за толкова много репетиране трябва да имаш достатъ4но нерви и време-а както ти е известно много малко музиканти,особено в метъл музиката,си изкарват прехраната то4но по този на4ин.колко 4есто излизаш на сцена, за да можеш да свикнеш със сцени4ното импровизиране? относно физзарядката-не говоря за каквито и да е последствия,имам визирам разли4ното 4увство,разли4ната обстановка,разли4ната нагласа в 4овека-или 6те отре4еш 4е да бъдеш с жена и да се "самообработваш" са две разли4ни неща? :think: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evans Отговорено Декември 20, 2005 Автор Share Отговорено Декември 20, 2005 Четох една книга на един австрийски психолог ,той казва така- повечето се влияем от чуждото мнение и затова страдаме.Даже има една формула за сценична треска,преди концерт трябва да си повтаряме следното "аз действам разумно със съзнанието си ,хората са ми безразлични" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Декември 21, 2005 Share Отговорено Декември 21, 2005 тоя австрийски психолог е открил топлата вода...тва са го казали само още около 5 000 психолози всеки със свои си думи за да се прави на оригинален а тва че действаш разумно няма нищо общо със хората,които НИКОГА не може да са ти безразлични освен ако не си дрогиран,пиян или не съвсем наред Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wessy Отговорено Декември 21, 2005 Share Отговорено Декември 21, 2005 ааа хора що да са справяте бе то си е емоция ходиш кат неадекватен, чудиш са "ми ся ако объркам онова соло" и накрая и излизаш свириш си кат пич и после кат слезеш от сцената нищо не помниш не знам мен ме кефи хаха Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sw1tched Отговорено Декември 25, 2005 Share Отговорено Декември 25, 2005 и накрая и излизаш свириш си кат пич и после кат слезешот сцената нищо не помниш не знам мен ме кефи хаха Яко е, мдам. А и теорията за относителността явно важи с пълна сила, защото на сцената времето тече със съвсем различна бързина. За сценичната треска съм съгласен, че не е нужно да си лишаваме от нея, тя е част от чара в това да свириш...е има си и случаи, в които не ти е много весело тогава нещата опират до воля и самодисциплина. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ronia Отговорено Декември 27, 2005 Share Отговорено Декември 27, 2005 точно това е нагласата ако правиш нещо екстремно, не се опитваш да избегнеш прилива на адреналин, а напротив - да му се насладиш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sting Отговорено Декември 30, 2005 Share Отговорено Декември 30, 2005 Голям проблем е,може би едно малко уиски тоцхно преди да се ккачиш,но не е хубаво да се прекалява ,че тогава става ..... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CorvusCorax Отговорено Януари 1, 2006 Share Отговорено Януари 1, 2006 Алкохола зависи от инструмента. Познавам един-двама барабанисти, които пияни са адски добри, но трязвени са по зле и от мене. Аз самият пея супер след две-три бири, но Терми , например, твърди, че ако е пил, дори не може да си нацели тоновете (а иначе е бая добър - Терми, ЧНГ ) Всичко е до индивидуалност. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
npace Отговорено Януари 1, 2006 Share Отговорено Януари 1, 2006 еми защото някои алкохола ги отпуска и отключват потенциала си а други просто се напиват и не могат да гледат зависи колко те хване май... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
```````` Отговорено Януари 7, 2006 Share Отговорено Януари 7, 2006 Според мен сценичната треска минава с времето и с тренинга. Колкото повече излизаш пред публика толкова по голяма обиграност придобиваш. Смятам че и до огляма степен зависи колко си подготвен. На мен ми се разтреперват ръцете. Затова предпочитам микрофона да е на стойка. Особено ако имам нещо по сложно да направя... тогава се притеснявам не за пеенето, а за това че треперя. От това ми се разтрепва и гласа. Но с времето започвам да го преодолявам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snowwhite Отговорено Януари 8, 2006 Share Отговорено Януари 8, 2006 Имам опит на сцена като музикант и актьор, но второто винаги ми е било малко по-стягащо "подлъжичието" , може би защото съм от прекалено малка близка с Музиката, а театърът и киното дойдоха в един по-късен етап, та... Ще разкажа за втория случай - спомням си веднъж на някаква по-голяма репетиция(ми разказват, че) съм излязла на сцена и си правя каквото си имам по мизансцен, нещо се поразпалих(само това помня) и пред очите ми беше абсолютно празно - много прилича на сиво, 'ма и това не е - просто нищичко не отчитаха датчиците - и си карам, карам, карам, по едно време почти до оргазъм да съм стигнала - така се бях помешала от емоции, а всичките колеги викат "Ти па - как ти издържаха нервите да го гледаш Пепи(Будевски - режисьора ни) точно в цайсите половин час, аз не смея "Здрасти" да му кажа в очите". Та с две думи - това е - нищо не помня и нищо не знам, не-не-не нямам-нямам какво да ви дам, освен уиски-и-и със фъстъ-ъ-ъ-ъ - т'ва беше друго. Както и да е - треската е важна и нямаш ли я - станал си импотентен - това е все едно да не ти дреме к'во ш'е направиш в леглото - едно е да си имаш рутинка и да си наясно с "материала" , съвсем друго е да се засичаш по часовник и да си мериш амплитудата на размах с безразличие и самодоволност. Изчезне ли ти лекото пробождане в стомаха и краткотрайната дезориентация и амнезия - край просто. А - когато човек се научи да се познава и да си вярва във възможностите - не се получават тия досадни гафове от нерви и зор, тогава вече истински се наслаждаваш на тръпката и адреналинът скача, без да те докарва до апоплектичен удар. И тука златната среда му е майката, нема начин - във всеки случай предпочитам леко по-нервен човек да гледам, отколкото някой като Васил Петров(ха-ха - Иване - пеещият хладилник,а? ). Никой не трябва да си въобразява, че е повече от музиката и изкуството въобще - ако го видя да е надменен просто бих си вдигнала дупцето от стола и бих си излязла от концерта, пиесата и т.н. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Отговорено Януари 8, 2006 Share Отговорено Януари 8, 2006 апоплектичен удар хей, какво означава това, Снежанке? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gee Tee Age Отговорено Януари 9, 2006 Share Отговорено Януари 9, 2006 абе вие ми дайте участие пък треската ще я преживеем Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.