Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Що бе, кво им е лошото на Richwood? А и защо говориш за китари, които най-вероятно не си пробвал?

Техните ЛП-та около 500-600 са също махагонови и не се различават по качество от Винтидж, примерно.

 

Изобщо не можах да разбера връзката Richwood и Factor =>Кремона и Орфей

Това със същята сила би могло да важи за Vintage и Squier =>Кремона и Орфей

или дори за Yamaha и Cort => Кремона и Орфей, ако следваме твоята неясна логика за постигането на гореописаното от теб гениално умозаключение. След това, на базата на гръмкото сравняване на съответните марки с кремона и орфей(което няма нищо общо с истината) пък изтъкваш как не е необходимо човек да свири със скъпа китара, което обезмисля сравнението с кремона и орфей, понеже човек в крайна сметка, по твоята логика, може да се научи да свири и с кремона и орфей. Изобщо, ако ще плюеш евтините копия, поне оплюи всички марки, понеже те така или иначе са един дол дренки.

 

А колкото до Factor - по едно време имаше серии страт, които бяха с елшово тяло, което рядко ще срещнеш при другите по-популярни страт копия(squier, stagg...) в този ценови диапазон, при които най-често властва агатисът, липата или в някои случаи шперплатът. Разбира се, времето тече, партидите са различни и трябва да се огледа конкретната китара.

Редактирано от Evtim Djerekarov
  • Отговори 47
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено (Редактирано)

Или ако трябва да конкретизирам, неяснотите по горното ти мнение:

 

Всичко е ОК дето ти го разправят хората ,ама най-важното е китарата да ти пасва и честно казано е и? Това е съвършенно ясно на всеки и няма общо с цена и марка? аз никога не бих сикупил ричууд или фактор що, каква е разликата с другите китари в тия ценови класове?.Тва е все едно да се върнеш във времето на кремонеще и орефендер защо, каква е конкрената връзка между тези две марки и кремона, която да не важи са останалите по-евтини марки?.Няма смисъл ,не винаги кинтите означават качество и винаги съм бил и ще бъда против тая теза,щото едва ли не ако нямаш кинти никога няма да станеш невероятен китарист или пък няма да можеш да изсвириш определени неща на евтина китара.Дерзай,пробвай и успех! И това какво общо имаше с оплюването на точно тези две марки по-горе? При това, дори да приемем тезата, че парите нямат връзка с това, колко добър китарист ще станещ(което е вярно), защо отричаш връзката им с качеството на инструментите?

Редактирано от Evtim Djerekarov
Отговорено

Eвтим е напълно прав.Ако тръгнем да си правим изводи за качествата на китарите по цените, ще излезе, че други китари освен 50-тарски Гибсъни, Джемове, къстъм модели на известни китаристи и др. просто няма.

Heartman, нещо ти е доста неясен постът.Защо отъждествяваш Ричууд и Фактор с Кремона и Орфей можем само да гадаем.Оттам нататък съм съгласен и язък, че вече изписах цялата тая глупост отгоре.Карай да е весело.Само обясни, моля те, какво си имал предвид.

  • 4 weeks later...
Отговорено (Редактирано)

между другото като погледнах по отблизо Лес Пол-а на Фактор , изле4е не не е сет нек ами е болт он О.о ... дори Stagg ги праят със сет нек ...

Редактирано от jeordie14
Отговорено

... и това няма особено значение за китарист с по-малко от 5 години сериозен опит. Кога ти се е налагало да задържиш тон повече от 2-3 секуди, че да ти пречи, че bolt on-а държи 10, а set neck-а - 12 секунди примерно?

Отговорено

Стига си играхте с понятието Лес Пол ,копията имат само визия като оригинала -нито материала,нито изработката са същите.

Да не говорим,че от 80-те години Гибсън са с кухини/камери в тялото.

Отговорено

^^

Как ги преценявате тия работи бе, хора? Вярно, че не се налага да държиш тон повече от 2-3 сек., максум 4. Какво правим обаче при тон 3-4 сек. с изкривяване? А ако има вибрато? Нали знаеш, че по-бързо отзвучава така тона. Ако не свирим с гейн, компресор, а сме на чистия канал само от усилвателя...

 

Попринципно съм съгласен, че където са 10 сек. там са и 12. Хубавия състейн е желателно нещо, не задължително. Както Хилбили се пошегува, на кого му трябва един тон да звучи 15 сек. :hysterical: И все пак...

 

А следвайки тая логика за 5 годипния опит, минимум - ами то, аз предлагам, ако някой няма поне 5 годишен, защо му е да си купува по-качествена китара от Squier, Stagg, Rockwood и всички в тоя клас.

Отговорено (Редактирано)
Както Хилбили се пошегува, на кого му трябва един тон да звучи 15 сек. И все пак...
А,това не го казах аз.

Принципно добра бройка на Винтидж има състейн ,но звучи по "плоско" и не-динамично сравнено с оригинала.

Редактирано от Hillbilly
Отговорено (Редактирано)

И това за опита го имах предвид за китарджиите, дето за 6 месеца си стигат максимума и оттам нататък само циклят на едно място :hysterical:

Редактирано от sasoh
Отговорено

^^ Няма значение :hysterical:

^Вие с флойдовете свирите по-различна музика от дърти екземпляри като мен.

Отговорено

Преди доста години пробвах един Фактор, "Les Paul" копие. Голяма бъркотия беше. Може да съм попаднал на лоша бройка :)

Отговорено

ами аз като лаик да ми питам нещо... не е ли по-скоро Лес Пол МОДЕЛ, а не копие? Хмммм състейн си требе... аз тук мъча да вадя някакви неща на Вай и простооооо не се получава много-много... (иначе аз съм гениален де :) )

Отговорено

Вай свири с много компресиран сигнал, надуй dist-а и/или сложи един compressor и ще можеш да докараш грубо копие на звука

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.