Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 28, 2009 Отговорено Февруари 28, 2009 (Редактирано) Що бе, кво им е лошото на Richwood? А и защо говориш за китари, които най-вероятно не си пробвал? Техните ЛП-та около 500-600 са също махагонови и не се различават по качество от Винтидж, примерно. Изобщо не можах да разбера връзката Richwood и Factor =>Кремона и Орфей Това със същята сила би могло да важи за Vintage и Squier =>Кремона и Орфей или дори за Yamaha и Cort => Кремона и Орфей, ако следваме твоята неясна логика за постигането на гореописаното от теб гениално умозаключение. След това, на базата на гръмкото сравняване на съответните марки с кремона и орфей(което няма нищо общо с истината) пък изтъкваш как не е необходимо човек да свири със скъпа китара, което обезмисля сравнението с кремона и орфей, понеже човек в крайна сметка, по твоята логика, може да се научи да свири и с кремона и орфей. Изобщо, ако ще плюеш евтините копия, поне оплюи всички марки, понеже те така или иначе са един дол дренки. А колкото до Factor - по едно време имаше серии страт, които бяха с елшово тяло, което рядко ще срещнеш при другите по-популярни страт копия(squier, stagg...) в този ценови диапазон, при които най-често властва агатисът, липата или в някои случаи шперплатът. Разбира се, времето тече, партидите са различни и трябва да се огледа конкретната китара. Редактирано Февруари 28, 2009 от Evtim Djerekarov
Evtim Djerekarov Отговорено Февруари 28, 2009 Отговорено Февруари 28, 2009 (Редактирано) Или ако трябва да конкретизирам, неяснотите по горното ти мнение: Всичко е ОК дето ти го разправят хората ,ама най-важното е китарата да ти пасва и честно казано е и? Това е съвършенно ясно на всеки и няма общо с цена и марка? аз никога не бих сикупил ричууд или фактор що, каква е разликата с другите китари в тия ценови класове?.Тва е все едно да се върнеш във времето на кремонеще и орефендер защо, каква е конкрената връзка между тези две марки и кремона, която да не важи са останалите по-евтини марки?.Няма смисъл ,не винаги кинтите означават качество и винаги съм бил и ще бъда против тая теза,щото едва ли не ако нямаш кинти никога няма да станеш невероятен китарист или пък няма да можеш да изсвириш определени неща на евтина китара.Дерзай,пробвай и успех! И това какво общо имаше с оплюването на точно тези две марки по-горе? При това, дори да приемем тезата, че парите нямат връзка с това, колко добър китарист ще станещ(което е вярно), защо отричаш връзката им с качеството на инструментите? Редактирано Февруари 28, 2009 от Evtim Djerekarov
sasog Отговорено Февруари 28, 2009 Отговорено Февруари 28, 2009 Eвтим е напълно прав.Ако тръгнем да си правим изводи за качествата на китарите по цените, ще излезе, че други китари освен 50-тарски Гибсъни, Джемове, къстъм модели на известни китаристи и др. просто няма. Heartman, нещо ти е доста неясен постът.Защо отъждествяваш Ричууд и Фактор с Кремона и Орфей можем само да гадаем.Оттам нататък съм съгласен и язък, че вече изписах цялата тая глупост отгоре.Карай да е весело.Само обясни, моля те, какво си имал предвид.
jeordie14 Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 (Редактирано) между другото като погледнах по отблизо Лес Пол-а на Фактор , изле4е не не е сет нек ами е болт он О.о ... дори Stagg ги праят със сет нек ... Редактирано Март 26, 2009 от jeordie14
sasoh Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 ... и това няма особено значение за китарист с по-малко от 5 години сериозен опит. Кога ти се е налагало да задържиш тон повече от 2-3 секуди, че да ти пречи, че bolt on-а държи 10, а set neck-а - 12 секунди примерно?
Hillbilly Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 Стига си играхте с понятието Лес Пол ,копията имат само визия като оригинала -нито материала,нито изработката са същите. Да не говорим,че от 80-те години Гибсън са с кухини/камери в тялото.
Slide Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 ^^ Как ги преценявате тия работи бе, хора? Вярно, че не се налага да държиш тон повече от 2-3 сек., максум 4. Какво правим обаче при тон 3-4 сек. с изкривяване? А ако има вибрато? Нали знаеш, че по-бързо отзвучава така тона. Ако не свирим с гейн, компресор, а сме на чистия канал само от усилвателя... Попринципно съм съгласен, че където са 10 сек. там са и 12. Хубавия състейн е желателно нещо, не задължително. Както Хилбили се пошегува, на кого му трябва един тон да звучи 15 сек. И все пак... А следвайки тая логика за 5 годипния опит, минимум - ами то, аз предлагам, ако някой няма поне 5 годишен, защо му е да си купува по-качествена китара от Squier, Stagg, Rockwood и всички в тоя клас.
Hillbilly Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 (Редактирано) Както Хилбили се пошегува, на кого му трябва един тон да звучи 15 сек. И все пак...А,това не го казах аз.Принципно добра бройка на Винтидж има състейн ,но звучи по "плоско" и не-динамично сравнено с оригинала. Редактирано Март 26, 2009 от Hillbilly
sasoh Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 (Редактирано) И това за опита го имах предвид за китарджиите, дето за 6 месеца си стигат максимума и оттам нататък само циклят на едно място Редактирано Март 26, 2009 от sasoh
abductor Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 Абе, състейн-мъстейн... ние с флойдовете кво да кажем тогава?
Hillbilly Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 ^^ Няма значение ^Вие с флойдовете свирите по-различна музика от дърти екземпляри като мен.
inqubus Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 Преди доста години пробвах един Фактор, "Les Paul" копие. Голяма бъркотия беше. Може да съм попаднал на лоша бройка
billymilano Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 ами аз като лаик да ми питам нещо... не е ли по-скоро Лес Пол МОДЕЛ, а не копие? Хмммм състейн си требе... аз тук мъча да вадя някакви неща на Вай и простооооо не се получава много-много... (иначе аз съм гениален де )
sasoh Отговорено Март 26, 2009 Отговорено Март 26, 2009 Вай свири с много компресиран сигнал, надуй dist-а и/или сложи един compressor и ще можеш да докараш грубо копие на звука
Recommended Posts