BlueZone Отговорено Август 4, 2005 Отговорено Август 4, 2005 Аз като човек свирил и на класическа китара и на бас, се осмелявам да твърдя, че за бързи пасажи апояндо е по-добрия вариант. Според мен тази техника дава повече контрол върху струните и тоноизвличането. Мога да ви препоръчам да си свалите някое видео с Пако Де Лусия и да гледате задълбочено дясната му ръка - това е всичко, което ви е нужно за тази техника. Останалото е яко чегъртане - гами, арпежи...абе вие си знаете. П.С. Резултатите от овладяването на тази техника са покъртителни. Аз направо се опияних, когато започна да ми се получава. Цитирай
synchu Отговорено Август 4, 2005 Отговорено Август 4, 2005 Аз като човек свирил и на класическа китара и на бас, се осмелявам да твърдя, че за бързи пасажи апояндо е по-добрия вариант. Според мен тази техника дава повече контрол върху струните и тоноизвличането. Мога да ви препоръчам да си свалите някое видео с Пако Де Лусия и да гледате задълбочено дясната му ръка - това е всичко, което ви е нужно за тази техника. Останалото е яко чегъртане - гами, арпежи...абе вие си знаете. П.С. Резултатите от овладяването на тази техника са покъртителни. Аз направо се опияних, когато започна да ми се получава. точно казано. Моя първи учител по класическа (в древни времена преди около 16-17 години) супер ме измъчваше с некви упражнения за целта, които вече съм забравил, но си спомням гърча.... на мен обаче тирандо-то ми беше значително по-трудно като техника... Цитирай
BlueZone Отговорено Август 4, 2005 Отговорено Август 4, 2005 Аз също мисля, че тирандото е по-сложно заради момента, който споменах с контрола на тоновете. При тази техника като че ли ориентацията в пространството е проблем, който не съществува при апояндо, защото знаеш конкретно къде ти се намира пръста в даден момент. На мен от 2 години не ми се е налагало да свиря с пръсти, но си спомням, че ми предизвикваше сериозно затруднение да изсвиря тирандо всичко, което свиря апояндо. Цитирай
stephen Отговорено Август 13, 2005 Отговорено Август 13, 2005 прощавайте, че силно ограничения по отношение на познания по темата съфорумец ще се намеси, но тъй като видях две испанскинаименования,а този език си ми е в кръвта, та се сетих, че един прост превдо на тирандо и апояндо би бил полезен- тирандо значи буквално дърпайки, а апояндо - опирайки се! е, и аз не бях запознат с наименованието и въобще с тези техники, но предполагам че за начинаещи бавното апояндо е удобна техника за свирене! Цитирай
Berko Отговорено Януари 7, 2008 Отговорено Януари 7, 2008 Свиря на клас. от скоро, и учителя ми показа тирандо и ми каза че ще свирим по нататък с апояндо и така си остана. Мога да ви гарантирам че с тирандото се свиква много лесно ! Аз мисля лятната да си зема бас, и ще свиря метъл, спорет вас кой начин е по подходящ ? Цитирай
anadem Отговорено Януари 8, 2008 Отговорено Януари 8, 2008 ^ Не знам до колко е общовалидно, но при мен забелязах, че като почвах да свиря на класическа китара едно време ми беше много голям зор да почна да свиря апояндо в началото. След известно време като надобрях малко обаче нещата се обърнаха и тирандо-то ми изглеждаше по-трудно точно заради контрола както вече са споменали и други хора в темата. Иначе откакто свиря на бас свиря само апояндо . Цитирай
johniebgood Отговорено Януари 8, 2008 Отговорено Януари 8, 2008 Според мен не е важно как точно се свири,важно е да имаш правилна постановка за да не хванеш тендовагИнит.Другото е въпрос на навик и вкус ,в смисъл на тоноизвличане,както ти е по-лесно-така.И аз се чудя на постановката на Марк Кинг,ама е велик! Цитирай
MiroLambov Отговорено Януари 9, 2008 Отговорено Януари 9, 2008 Не прочетох всички постове ама май си ги объркал.В смисъл онова с опората на следващата струна е апояндо , а свободните са тирандо.Иначе аз свиря на класичексата тирандо (свободни удари) пробвах се и апояндо ,но ми е доста трудно.А и със тирандото достигам достатъчна бързина. Цитирай
Berko Отговорено Януари 10, 2008 Отговорено Януари 10, 2008 "Пробвах се, не става" Ами то и аз се пробвам от 1 седмица и не става, ама важното е че някой ден ше стане Спорет мен човек ако свири апояндо и Неможе тирандо то тва е голям минус за него (поне при класическата е така). Абе чиста работа е да се знаят и двата =) Цитирай
MiroLambov Отговорено Януари 10, 2008 Отговорено Януари 10, 2008 (Редактирано) Ми то по школата , по която се уча все още свирия само тирандо (свободните удари) , докато апояндото там е във втория или 3-тия учебник , а аз просто изпробвах. Редактирано Януари 11, 2008 от Chrysalid Нарушение на правилото за цитиране на предходен коментар! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.