wolfgang Отговорено Юли 12, 2005 Отговорено Юли 12, 2005 (Редактирано) на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-))) За концерта съм съгласен,аз говоря оба4е за тона му а не за концертен звук.А и в студио китарата му зву4и много яко.Все пак да не забравяме за кого става дума,младите китаристи отхвърлят Малмстийн с лека ръка а аз не смятам,4е тва е правилно. не ми се изпада в офтопик, обаче за малмстийн или добро, или нищо. пък и не съм млад китрист, за да го гледам в ръцете как жули арпежи. затова толкоз от мен извън темата Редактирано Юли 12, 2005 от wolfgang Цитирай
NitroBGA Отговорено Юли 12, 2005 Отговорено Юли 12, 2005 Моля за уточнение за тези, които явно сме назад с материала : знам какво е high/low output, но никога не съм избирал адаптер и нямам представа какво преставляват понятията в този смисъл. Моля за кратко обяснение. Цитирай
Jordan_J Отговорено Юли 13, 2005 Автор Отговорено Юли 13, 2005 (Редактирано) Моля за уточнение за тези, които явно сме назад с материала : знам какво е high/low output, но никога не съм избирал адаптер и нямам представа какво преставляват понятията в този смисъл. Моля за кратко обяснение. Ами аз не разбирам от електроника много и дано не кажа някоя глупост. Но по принцип аутпута на адаптера представлява май индуцираното напрежение в миливолти или нещо от сорта (който знае повече да подсказва). Например сингъл-коил адаптерите (на Фендер Стратокастер Стандарт) имат около 160 милиМунди (волта :) А ДиМарцио Еволюшън хъмбъкъра са има 420 ако не се лъжа милиМунди Та този аутпут играе решаваща роля за тона, взависимост от това каква периферия ползваш. Когато адаптера е с малък аутпут тона е транспарентен и много готин за блус, кънтри и рок. Силния аутпут пък е за по-хард музика и много овърдрайв и дисторшън. Всичко зависи от дозите които прилагап за различната периферия и които имаш по даденост в китарата (адаптерите) - аутпут на адаптера, гейн на ефекта, апаратурата и т.н. В изгрева на китарната ми кариера търсех максимума във всичко - супер аутпут на адаптерите (купих си Джем 7), максимум на гейна на ефекта, на апаратурата и т.н. После като поумнях , разбрах че това не е най-верния начин да направиш добър тон и взех да се заглеждам по Телекастери и китари с сингъл адаптери около нек-позицията. Цветен и траспарентен тон се прави с верните адаптери и дози от всичко, но в никакъв случай не на максимум Пък и от ревюта на различни супер китаристи разбрах, че максимума на гейна не винаги е желан (това го казват хора като Реб Бийч и от сорта). Дано съм ти бил полезен с нещо В момента свиря лайв с Мюзикмен на Петручи (с два хъмбъкъра) и с Хюс & Кеттнер ТубМан. В позицията която разделя двата хъмбъкъра на половинки и с около 70% драйв на крънч канала на ТубМан-а става супер сладурански тон - от Сорта на Стив Морз. Просто медено тонче става Даже ми е много интересно да разбера какъв е аутпута на тези хъмбъкъри на Музикман (Петручи модела), защото по всичко личи, че не са като Еволюшън-ите на ДиМарцио, на които свирих последните 6 години. Но трябва да поровя малко за да разбера с точност. От любопитство просто... Някой ако е чувал - да каже! Редактирано Юли 13, 2005 от visiondann Цитирай
fLiSk Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 Единствения проблем който срещам засега със Страта е, че с тези адаптери с нисък аутпут е прекалено динамичен за мен. Още не съм стигнал нивото да контролирам такава динамика достатъчно добре. Обаче пък е много яко защото си чувам всички грешки до една много ясно :green: Цитирай
Vlado_Abroad Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 Даже ми е много интересно да разбера какъв е аутпута на тези хъмбъкъри на Музикман (Петручи модела), защото по всичко личи, че не са като Еволюшън-ите на ДиМарцио, на които свирих последните 6 години. Но трябва да поровя малко за да разбера с точност. От любопитство просто... Някой ако е чувал - да каже! Данчо,тези хъмбъкъри са къстъм нвити за Петручи от Стийв Блъчър от ДиМарзио,но във общи линий са много близки до това,което Петручи преди ползваше,а именно Steve's Special(bridge) и Air Norton(neck) от ДиМарзио. Владо Цитирай
synchu Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 В момента свиря лайв с Мюзикмен на Петручи (с два хъмбъкъра) и с Хюс & Кеттнер ТубМан. В позицията която разделя двата хъмбъкъра на половинки и с около 70% драйв на крънч канала на ТубМан-а става супер сладурански тон - от Сорта на Стив Морз. Просто медено тонче става Владо е от прав, по-прав - къстъмите са наистина много сходни на "старите" му адаптери. Ама как си нацелил комбинацията, а? В 70%-80% от "Оранжевия" на H&K има най-много тон Хитрец си ти Цитирай
wolfgang Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 (Редактирано) Моля за уточнение за тези, които явно сме назад с материала : знам какво е high/low output, но никога не съм избирал адаптер и нямам представа какво преставляват понятията в този смисъл. Моля за кратко обяснение. ами Данчо вече го каза - разликата е в изходният сигнал, единият е по-силен, другият - по-слаб. мерилото е в mV. Естествено е, че по-силният сигнал кара ампа да работи повече (more gain). Силата на адапторите сама по себе си е нищо без да вкараме в уравнението и усилвателя. Аз също не съм привърженик на твърде много гейн. Прекалено много гейн убива динамиката (дори и да се избегне мазането на звука). По-малко гейн дава възможност за изразителна артикулация. А ако последното се комбинира с адаптори с moderate/high output може да се изкара максимума от динамична перспектива. Слаби адаптори с по-слаб гейн са бест за поп-музика - има драйв, но китарата е част от музикалния фон на песента, а не основно изразно средство като в рок/блус/метъл примерно. Редактирано Юли 13, 2005 от wolfgang Цитирай
Jordan_J Отговорено Юли 15, 2005 Автор Отговорено Юли 15, 2005 В момента свиря лайв с Мюзикмен на Петручи (с два хъмбъкъра) и с Хюс & Кеттнер ТубМан. В позицията която разделя двата хъмбъкъра на половинки и с около 70% драйв на крънч канала на ТубМан-а става супер сладурански тон - от Сорта на Стив Морз. Просто медено тонче става Владо е от прав, по-прав - къстъмите са наистина много сходни на "старите" му адаптери. Ама как си нацелил комбинацията, а? В 70%-80% от "Оранжевия" на H&K има най-много тон Хитрец си ти @Сънчо - И ти си хитрец, Андрешко ;) Вива Х&К!! @Владо - мерси за ценната информация!! Беше ми наистина интересно да науча това, което питах и ти ми отговори. Цитирай
Ohial Ixela Отговорено Юли 15, 2005 Отговорено Юли 15, 2005 Нз на последния албум на Малстийн имам чувството че свири със правения дистър на Сяров (не че някой го познава де ) но жицата свучи меко казано адски ужасно...а за солата....ми сравнявайки саунда с по-старите албуми дори са по-зле...иначе да нали Малстийн ако и за солата нямаше саунд нямаше да е Малмстийн все пак... НО повечето добри китаристи които ми харесват си имат добър саунд както и за солата така и за жицата Цитирай
hypermusic Отговорено Юли 15, 2005 Отговорено Юли 15, 2005 а на G3 саундът му е меко казано ужасен особено и с постоянния delay дето маже всичко Цитирай
Jordan_J Отговорено Юли 15, 2005 Автор Отговорено Юли 15, 2005 а на G3 саундът му е меко казано ужасен особено и с постоянния delay дето маже всичко Мисля, че точно тук си звучи много добре! На много хора им прави добро впечатление учатисето му в Джи-3. На мен също! Поняпомни за себе си той там Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.