Jordan_J Публикувано Юли 11, 2005 Публикувано Юли 11, 2005 По принцип не тача мнението на Малмстийн, но попаднах на негово изказване в една от школите за китара които имам - "HOT COUNTRY" by Lee Hodgson (foreword by Albert Lee). За това изкаване направо го признах и мисля, че е точно в целта! Ингви казва - "... Ползвайте адаптери с нисък аутпут и оставете усилването на апаратурите си...". Невероятно се изкефих от това, наистина... Право в десетката!! Вашето мнение? Цитирай
wolfgang Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 моята десетка е на друго място - предпочитам high output и сериозно овърдривън преамп. винаги можеш да направиш roll out на волумето и да се върнеш в територията на по-слабичките адаптори ... има известна утечка на високите честоти, но то неможе и оная работа до края и душата в рая ;-) Цитирай
Jordan_J Отговорено Юли 11, 2005 Автор Отговорено Юли 11, 2005 Точно това е целта - да чуем различните гледни точки! Цитирай
wolfgang Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 (Редактирано) Точно това е целта - да чуем различните гледни точки! естествено, че е така само дето твоя последен пост и този мой са абсолютен скам :-)) Редактирано Юли 11, 2005 от wolfgang Цитирай
synchu Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 Нисък до среден - all the way :curse: Има много повече тон и плътност. За сола е особено подходящо. При висок аутпут и намаляване на волюма се губи тон. Или поне на мен ми се губи Преди доста години и аз гледах да е с най-високия аутпут адаптера, да е с най-много драйв дисторшъна, да е най-мощния усилвател с най-много гейн и накрая като ги събрах се получи мазня Но всеки му според вкуса пък и wolfgang-a го каза най-добре.... малко по-горе Цитирай
spotlight_kid Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 На мен ми се налага да свиря с адаптери чиито аут е нисък...има някои предимства...но другата китара с която репетираме е с висок аут и за някои неща е много по добра Цитирай
JEMer Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 май и аз съм за по хай или среден аутпут и с пълни сили използвам намалянето от китарата а и карвина доста добре се подава на такива манипулации (нали тва му е специалнла екстра ) Цитирай
metalmaniak Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 На мойта пък като е на дисторжън, все едно volume-а не бачка, а като е на чисти всичко е окей. Питам - тва заради адаптерите ли е и ако да - какви са? Цитирай
Vlado_Abroad Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 Много зависи кой какъв звук гони.Аз лично предпочитам medium output адаптери в bridge позицията и low output адаптери в middle и neck позицийте.Адаптерите с по нисък аутпут са по-динамични,а за мен това е много важна част от звука и свиренето. Владо Цитирай
stratocaster Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 ами аз предпочитам и двете - особено добре са комбинирани в китарата ми. когато разделиш хумбъкера и когато остане само сингъла да работи той има много по-малък аутпут отколкото целия хумбъкер. и така примерно когати ми се присвири нещо лекичко без много гейн просто бутам на сингъл позиция много по деликатен е звука иначе хъмбъкера......майко мила....... Цитирай
wolfgang Отговорено Юли 11, 2005 Отговорено Юли 11, 2005 моята десетка е на друго място - предпочитам high output и сериозно овърдривън преамп. винаги можеш да направиш roll out на волумето и да се върнеш в територията на по-слабичките адаптори ... има известна утечка на високите честоти, но то неможе и оная работа до края и душата в рая ;-) може би трябва да доуточня какво исках да кажа :-))) кефя се на горещи (moderate to high output) адаптори, но не съм привърженик на прекалено силните, щото наистина вкарват преампа в мазало ... слабички адаптори обаче хептен не ми допадат даже на една от китарите ми винаги свиря с една идея намален волюм, щото й е прекалено светъл звука, пък и доста хай аутпут вади. така винаги имам малко аванс за бууст/гейн като я доусиля, пък и по-лесно си контролирам саунда от китарата. тон не се губи освен ако не я намаля мноого. моите 2 стотинки Цитирай
Ohial Ixela Отговорено Юли 12, 2005 Отговорено Юли 12, 2005 абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийн при положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен Цитирай
the Punisher Отговорено Юли 12, 2005 Отговорено Юли 12, 2005 абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийнпри положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен Май бъркаш Малмстийн с някой друг.Тона му е убийствен. Цитирай
wolfgang Отговорено Юли 12, 2005 Отговорено Юли 12, 2005 абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийнпри положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен Май бъркаш Малмстийн с някой друг.Тона му е убийствен. на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-))) Цитирай
the Punisher Отговорено Юли 12, 2005 Отговорено Юли 12, 2005 на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-))) За концерта съм съгласен,аз говоря оба4е за тона му а не за концертен звук.А и в студио китарата му зву4и много яко.Все пак да не забравяме за кого става дума,младите китаристи отхвърлят Малмстийн с лека ръка а аз не смятам,4е тва е правилно. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.