Jordan_J Публикувано Юли 11, 2005 Share Публикувано Юли 11, 2005 По принцип не тача мнението на Малмстийн, но попаднах на негово изказване в една от школите за китара които имам - "HOT COUNTRY" by Lee Hodgson (foreword by Albert Lee). За това изкаване направо го признах и мисля, че е точно в целта! Ингви казва - "... Ползвайте адаптери с нисък аутпут и оставете усилването на апаратурите си...". Невероятно се изкефих от това, наистина... Право в десетката!! Вашето мнение? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfgang Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 моята десетка е на друго място - предпочитам high output и сериозно овърдривън преамп. винаги можеш да направиш roll out на волумето и да се върнеш в територията на по-слабичките адаптори ... има известна утечка на високите честоти, но то неможе и оная работа до края и душата в рая ;-) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan_J Отговорено Юли 11, 2005 Автор Share Отговорено Юли 11, 2005 Точно това е целта - да чуем различните гледни точки! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfgang Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 (Редактирано) Точно това е целта - да чуем различните гледни точки! естествено, че е така само дето твоя последен пост и този мой са абсолютен скам :-)) Редактирано Юли 11, 2005 от wolfgang Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synchu Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 Нисък до среден - all the way :curse: Има много повече тон и плътност. За сола е особено подходящо. При висок аутпут и намаляване на волюма се губи тон. Или поне на мен ми се губи Преди доста години и аз гледах да е с най-високия аутпут адаптера, да е с най-много драйв дисторшъна, да е най-мощния усилвател с най-много гейн и накрая като ги събрах се получи мазня Но всеки му според вкуса пък и wolfgang-a го каза най-добре.... малко по-горе Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spotlight_kid Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 На мен ми се налага да свиря с адаптери чиито аут е нисък...има някои предимства...но другата китара с която репетираме е с висок аут и за някои неща е много по добра Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JEMer Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 май и аз съм за по хай или среден аутпут и с пълни сили използвам намалянето от китарата а и карвина доста добре се подава на такива манипулации (нали тва му е специалнла екстра ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metalmaniak Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 На мойта пък като е на дисторжън, все едно volume-а не бачка, а като е на чисти всичко е окей. Питам - тва заради адаптерите ли е и ако да - какви са? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_Abroad Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 Много зависи кой какъв звук гони.Аз лично предпочитам medium output адаптери в bridge позицията и low output адаптери в middle и neck позицийте.Адаптерите с по нисък аутпут са по-динамични,а за мен това е много важна част от звука и свиренето. Владо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stratocaster Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 ами аз предпочитам и двете - особено добре са комбинирани в китарата ми. когато разделиш хумбъкера и когато остане само сингъла да работи той има много по-малък аутпут отколкото целия хумбъкер. и така примерно когати ми се присвири нещо лекичко без много гейн просто бутам на сингъл позиция много по деликатен е звука иначе хъмбъкера......майко мила....... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfgang Отговорено Юли 11, 2005 Share Отговорено Юли 11, 2005 моята десетка е на друго място - предпочитам high output и сериозно овърдривън преамп. винаги можеш да направиш roll out на волумето и да се върнеш в територията на по-слабичките адаптори ... има известна утечка на високите честоти, но то неможе и оная работа до края и душата в рая ;-) може би трябва да доуточня какво исках да кажа :-))) кефя се на горещи (moderate to high output) адаптори, но не съм привърженик на прекалено силните, щото наистина вкарват преампа в мазало ... слабички адаптори обаче хептен не ми допадат даже на една от китарите ми винаги свиря с една идея намален волюм, щото й е прекалено светъл звука, пък и доста хай аутпут вади. така винаги имам малко аванс за бууст/гейн като я доусиля, пък и по-лесно си контролирам саунда от китарата. тон не се губи освен ако не я намаля мноого. моите 2 стотинки Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ohial Ixela Отговорено Юли 12, 2005 Share Отговорено Юли 12, 2005 абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийн при положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the Punisher Отговорено Юли 12, 2005 Share Отговорено Юли 12, 2005 абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийнпри положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен Май бъркаш Малмстийн с някой друг.Тона му е убийствен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolfgang Отговорено Юли 12, 2005 Share Отговорено Юли 12, 2005 абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийнпри положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен Май бъркаш Малмстийн с някой друг.Тона му е убийствен. на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-))) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the Punisher Отговорено Юли 12, 2005 Share Отговорено Юли 12, 2005 на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-))) За концерта съм съгласен,аз говоря оба4е за тона му а не за концертен звук.А и в студио китарата му зву4и много яко.Все пак да не забравяме за кого става дума,младите китаристи отхвърлят Малмстийн с лека ръка а аз не смятам,4е тва е правилно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.