Jump to content
Българският форум за музиканти

С какви адаптери се правел най-добрия ...


Jordan_J

Recommended Posts

По принцип не тача мнението на Малмстийн, но попаднах на негово изказване в една от школите за китара които имам - "HOT COUNTRY" by Lee Hodgson (foreword by Albert Lee). За това изкаване направо го признах и мисля, че е точно в целта!

Ингви казва - "... Ползвайте адаптери с нисък аутпут и оставете усилването на апаратурите си...".

Невероятно се изкефих от това, наистина... Право в десетката!!

 

Вашето мнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята десетка е на друго място - предпочитам high output и сериозно овърдривън преамп. винаги можеш да направиш roll out на волумето и да се върнеш в територията на по-слабичките адаптори ... има известна утечка на високите честоти, но то неможе и оная работа до края и душата в рая ;-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
Точно това е целта - да чуем различните гледни точки! :curse:

 

:curse:

естествено, че е така

само дето твоя последен пост и този мой са абсолютен скам :-))

 

:curse:

Редактирано от wolfgang
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нисък до среден - all the way :curse: :curse: Има много повече тон и плътност. За сола е особено подходящо.

При висок аутпут и намаляване на волюма се губи тон. Или поне на мен ми се губи :curse:

 

Преди доста години и аз гледах да е с най-високия аутпут адаптера, да е с най-много драйв дисторшъна, да е най-мощния усилвател с най-много гейн и накрая като ги събрах се получи мазня :curse:

 

Но всеки му според вкуса пък и wolfgang-a го каза най-добре.... малко по-горе:curse:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се налага да свиря с адаптери чиито аут е нисък...има някои предимства...но другата китара с която репетираме е с висок аут и за някои неща е много по добра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май и аз съм за по хай или среден аутпут

и с пълни сили използвам намалянето от китарата а и карвина доста добре се подава на такива манипулации (нали тва му е специалнла екстра :curse: )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мойта пък като е на дисторжън, все едно volume-а не бачка, а като е на чисти всичко е окей. Питам - тва заради адаптерите ли е и ако да - какви са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи кой какъв звук гони.Аз лично предпочитам medium output адаптери в bridge позицията и low output адаптери в middle и neck позицийте.Адаптерите с по нисък аутпут са по-динамични,а за мен това е много важна част от звука и свиренето.

 

 

Владо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз предпочитам и двете - особено добре са комбинирани в китарата ми. когато разделиш хумбъкера и когато остане само сингъла да работи той има много по-малък аутпут отколкото целия хумбъкер. и така примерно когати ми се присвири нещо лекичко без много гейн просто бутам на сингъл позиция :) много по деликатен е звука

 

иначе хъмбъкера......майко мила.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята десетка е на друго място - предпочитам high output и сериозно овърдривън преамп. винаги можеш да направиш roll out на волумето и да се върнеш в територията на по-слабичките адаптори ... има известна утечка на високите честоти, но то неможе и оная работа до края и душата в рая ;-)

може би трябва да доуточня какво исках да кажа :-)))

кефя се на горещи (moderate to high output) адаптори, но не съм привърженик на прекалено силните, щото наистина вкарват преампа в мазало ... слабички адаптори обаче хептен не ми допадат

 

даже на една от китарите ми винаги свиря с една идея намален волюм, щото й е прекалено светъл звука, пък и доста хай аутпут вади. така винаги имам малко аванс за бууст/гейн като я доусиля, пък и по-лесно си контролирам саунда от китарата. тон не се губи освен ако не я намаля мноого.

 

моите 2 стотинки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийн

при положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийн

при положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен

Май бъркаш Малмстийн с някой друг.Тона му е убийствен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз последния човек който бих слушал за тва как се прави саунд ще е ингви мамлстийн

при положение че неговия в повечето случай за мен е ужасен

Май бъркаш Малмстийн с някой друг.Тона му е убийствен.

на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на много концерти съм ходил, но по-лош саунд от този на концерта на Малмстийн не съм срещал - ако то изобщо можеше да се нарече саунд :-)))

За концерта съм съгласен,аз говоря оба4е за тона му а не за концертен звук.А и в студио китарата му зву4и много яко.Все пак да не забравяме за кого става дума,младите китаристи отхвърлят Малмстийн с лека ръка а аз не смятам,4е тва е правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.