Jump to content
Българският форум за музиканти

Карвин Легаси :)!


Recommended Posts

  • Отговори 156
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз не разбирам от усилватели и лампи, транзистрои и резистори, бобини и диоди, кондензатори и бушони...

 

Но... Явно мистър Вай оказва огромно влияние сред много от нас. Налбантов го доказва дори и без "наследството на Карвин".

 

Моля те Митак... добър китарист си, но слаб музикант (все още).

Някои твои идеи са добри, но пак ги осираш с вайски похвати.

А за звука да не говорим. Едно за теб към нула цяло и девет девет вайски!

 

Кога ще чуя твоите неща?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МИР!!! :)

СОРИ чЕ СЕ РАЗПАЛИХМЕ МАЛКО, НО... И ОТ ТАКИВА МОМЕНТИ ИМА НУЖДА!!! :):)

еми мир де:)

 

сега като съм пуснал 20 демота и се кефя на звука си

и подражавам на вай

и айде Бой :)

 

:):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МИР!!! :)

СОРИ чЕ СЕ РАЗПАЛИХМЕ МАЛКО, НО... И ОТ ТАКИВА МОМЕНТИ ИМА НУЖДА!!! :)  :)

еми мир де:)

 

сега като съм пуснал 20 демота и се кефя на звука си

и подражавам на вай

и айде Бой :)

 

:):)

Митак, проблема не е в това...

Ти все пак си отдавна във форума, уважаван си тук.

И ние ти се кефим на таланта и на звука. Това добре...

 

Но мисля, че понякога злоупотребяваш с авторитета си тук и си позволяваш така да се каже гавра с участници във форума, и то съвсем неоснователна...

 

Например, когато някой ти каже нещо и ти например не го харесваш това мнение - кажи нещо от сорта - "да, благодаря, ще помисля, може би си прав и т.н.".

Според мен е гавра да влизаш ребром от сорта на - "три- четириаксис ала бала и т.н; ... ще прочетеш за мен ... ".

Помисли си все пак...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МИР!!! :)

СОРИ чЕ СЕ РАЗПАЛИХМЕ МАЛКО, НО... И ОТ ТАКИВА МОМЕНТИ ИМА НУЖДА!!! :)  :)

еми мир де:)

 

сега като съм пуснал 20 демота и се кефя на звука си

и подражавам на вай

и айде Бой :)

 

:):)

Митак, проблема не е в това...

Ти все пак си отдавна във форума, уважаван си тук.

И ние ти се кефим на таланта и на звука. Това добре...

 

Но мисля, че понякога злоупотребяваш с авторитета си тук и си позволяваш така да се каже гавра с участници във форума, и то съвсем неоснователна...

 

Например, когато някой ти каже нещо и ти например не го харесваш това мнение - кажи нещо от сорта - "да, благодаря, ще помисля, може би си прав и т.н.".

Според мен е гавра да влизаш ребром от сорта на - "три- четириаксис ала бала и т.н; ... ще прочетеш за мен ... ".

Помисли си все пак...

Аве френд колко съм уважаван не се знае но съм отдавна :)

не се връзвай има място за всички на земята ни...

 

 

Бтв имаш яка апаратура само за завиждане:)

 

 

Поздрав

Митко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да говорим по същество...

Това което исках основно да кажа за корекциите, (от простотии не остана време да ти кажа, пък ти не остана време да чуеш), може и да го знаеш, а ако не...

Исках да споделя, че всеки лампов амп има свой "характер" като става дума за корекциите. Това съм го чел и проследил за цялата гама Меса продукти - със сигурност.

Става дума за следното...

Еквилайзера на тези апаратури не е просто коректор на тона в даден диапазон. Той влияе по специфичен и различен начин за различните апаратури. Вероятно това зависи най-вече от схемите които се използват вътре в тях, така или иначе не разбирам от електроника...

Например - когато коригираш МИДЪЛ-ите на паратурата, това не означава (за ламповите апаратури), че средите просто се отнемат или добавят в саунда. При ламповите апаратури при корекция на един диапазон, веднага драстично може да се промени друг. Това е специфично и в различна степен за различните апаратури, и е съвсем различно от проста корекция на тразнистрорен амп например...

Увеличаването на средата, в твоето кубе може да уплътни баса, или да изостри високите, защото така лампите реагират при промяна на корекциите (взависимост от архитектурата на апаратурата). Това съм го чел и ти гарантирам за достоверността му. Пак казвам обаче, че това е много специфично за различните лампови апаратури. Например това взаимно влияние на корекциите е тотално различно при различните апаратури на една и съща фирма - МЕСА БУГИ например. И това е много интересно и странно в същото време!

Затова просто виж как твоята апартура реагира на промяна на корекциите и ще откриеш много нови неща сам докато работиш с нея.

Затова когато ти казах пробвай да напънеш малко МИДЪЛ-ите, би означавало едновременно от самосебе си да уплътниш баса или обратното - да изостриш средите (а вероятно можеш да постигнеш без да искаш и някоя приятна окраска, докато варираш в корекциите).

Просто си поиграй повече с апаратурата, но това което със сигурност мога да ти кажа и може и много други китаристи ще се съгласят е - ЧЕ ИСТИНСКА ВАРИАЦИЯ В ТОНА ИМА САМО С ЛАМПОВИТЕ АПАРАТУРИ. Всичко друго е почти половинчато...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това което говориш не е ли свързано с фазите?

@Фюрер, наистина нямам идея. Нищо не разбирам от електроника, но това е начина по който раличните честотни ленти се дърпат една друга, т.е. като буташ едната - другата отива нанякъде, но не е задължително да е в същата посока, това е цялата завръзка. Не зная защо е така, но е така :godbless:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето звука от снимката на моя амп.

това е любимия ми звук

http://www.cmusicforum.com/dimitar/SoloSet...gacyDimitar.mp3

иначе напълно съм наясно какво говориш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва което казва визеодан е истина.

Всичко е супер просто при ламповите машини еквалайзера трите птенциометъра за корекции за пасивни и свързани заедно и като завъртиш единия променяш параметрите на другия.

Всичко е една голяма RC верига .

Този похват е съпер стар но явно досега няма какво да го измести .

Може би защото китаристите сме си малко консерви.

При различните усилватели меса буги примерно

просто стойностите на RC веригата са различни и затова като цяло и еквалайзера работи различно - свързването е същото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми звучи супер! :godbless: В първия момент имаше нещо което малко ме издразни,но после се сетих че си с Ibanez и всичко си дойде на мястото!Някак си Ibanez-ите (имам предвид металските модели) звучат много Flat! Нищо против нямам Ibanez, просто търся друг звук!

Иначе :godbless:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето звука от снимката на моя амп.

това е любимия ми звук

http://www.cmusicforum.com/dimitar/SoloSet...gacyDimitar.mp3

иначе напълно съм наясно какво говориш.

Звучи добре, но не мога напълно да преценя, все пак го слушам на комп-а си, и изобщо едва ли чувам реално...

Това което ми прави впечатление на първо слушане е, че по високите струни има добър "пробив" така да се каже - интересна среда, чува се, наистина. Пробвай сега да видиш (само от интерес) ако надупиш средите още малко - накъде ще те завее, т.е. кое друго ще мръдне с тях.

Дочувам нормален състейн, предполагам, че свириш само с кубето и с нищо друго като драйв...

Като забиеш квинта+октава не мога да чуя добре, щото за съвсем кратко и не чувам басите, но и на тез говорителчета на комп-а ми как да ги чуя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.