AXE Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Споко ве. Тва за сектантството го казах в смисъл че всичко, което е извън разбиранията ви (разбирай не е лампа), го отричате по подразбиране. Без дори да сте го чули. А тая глава е предназначена за концерти ве - Сабат сега като се изтърсят на стадион Локомотив и 2 такива няма да им стигнат Ама то и колонки трябват за тва нещо Цитирай
bigjav Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Абе, дай да си кажем истината сега - Къде в България можеш да излезеш с такова чудо? За какво ти е таквази мо6т? И от друга страна, къде в България 6те ви потрябва лампов усилвател повече от 40W? 3а каква сцена? Или не, за да си бича вкъ6ти? Ай, моля ти се! За момента, за нашите условия най-подходя6ти са Soilid State или лампа до 30 W, това е положението, Минке! :wall: Цитирай
TONY Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 според мен този Метьлхед е отговора от страна на Фендер на Моде Фоур на Маршал който мод4 сьм 4увал на живо от една грька банда W.E.B. - те свирят музикантски дет метьл - и за това зву4и ок-както и за ню-метьл. по принцип -и според мен това са изклю4ително концертни усилватели - а не за свирене вкьщи макар 4е транзисторна мощ от 400 - 500 вата като акусти4но усещане ще бьде горе долу сьщата работа като 100 изцяло лампова глава колкото до спора лампи - транзистори аз се кефя на и на лампови и на транзисторни и на хибридни усилватели а всеки си има характерен звук по важното е да са добре проектирани и да ви кефят песонално Цитирай
the_gorer Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Абе, дай да си кажем истината сега - Къде в България можеш да излезеш с такова чудо? Каня те на гости вкъщи :green: Аз също като Fender предлагам полиуретанпви тапи за уши. Има къде да се врътнат 500 вата, не са кой знае какво за открити площи, особено ако свирят дет банди Разбира се, дори в къщи може да намери приложение - просто не е задължително да усилваш на 10 (макар, че тогава няма да е толкова наситен звука) Цитирай
AXE Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Бе ти луд ли си - един френд има 80W и го държи вкъщи. В тая стаичка ако усилиш повече от 1-2 става страшноооооо Цитирай
the_gorer Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Вкъщи съм с един Hi-Fi Техникс. 50 вата. Към 6-7 вече не се живее Това не пречи да се вземе нещо 10 пъти по-мощно. Аз съм щедър човек, нека слушат и други хора, освен съседите. Ако оцелея сред шумотевицата, линча със сигурност няма да мога да го избегна... На открито, обаче, 500 вата все едно ги няма. Цитирай
niki123bg Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Гледах видео-то от НАММ2005 където демонстрираха това чудо и никой не беше с тапи на ушите ... Не ми хареса обаче как звучи, иначе с неговият ноиз гейт се получават готини ефекти - примерно яко накъсване при заглушаване (start - stop) - много брутално звучи - ала пантера. Звука е един такъв ...хммм странен най-общо казано. Цитирай
DeathZone Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 Хора пак се почва един спор ....... , но едно е ясно лампа и транзистора са на светлинни години едно от друго .... вервайте ми ..... за китара ... транзистора не става ........ имал съм всякакви ефекти и дефекти , дитстожъни и драйвове и други такива там, притежавал съм дузина процесори , а колко други съм пробвал не си спомням вече ..... за мен звука на електрическата китара е истински само с лампов амп .... тва е ........ всичко друго е чиста клизма ....... Цитирай
peshoy2k Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 не само за китара, микрофони, всичко дет минава през лампа има по-..... да не изреждам звук. истината за мен е лампа и запис на лента :think:, де да знам за повече джангър обаче май транзистора води. тежкия звук май се изкарва с транзистор по-добре аре наздраве Цитирай
trendkiller Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 (Редактирано) Сори за оффтопика ,ама на Dimebag новият Warhead (че и старият също) няма кьорава лампа доколкото знам! И ся някой пак ако ми се изцепи ,че видиш ли без лампа звук и по-точно "як драйв" не можеш да направиш ,направо ще му се изсмея в лицето Много ми е интересно как така смело ги коментирате тия неща ,като половината усилватели ,за които стана дума не сте ги чували на живо... Особено за новото кубе на Фендър вече се изписаха две страници критики и въпреки това не се намери един ,дето да каже ,че го е чул наживо и не се е изкефил .Ма иначе всички сме разбирачи ,нали? Аз и мойта банда се сдобихме с активни колони Mackie (500W парчето ) миналата година и трябва да ви кажа ,че всичко си е перфектно - не съм оглушал още ,звукът е супер здрав и за наживо ги ползваме + наемаме допълнително колонки (когато свирим на открито),защото не стигат ... Това е ако искате як и динамичен звук ,иначе тия приказки ,че и 40W кубе ти е много ... Редактирано Май 18, 2005 от trendkiller Цитирай
AXE Отговорено Май 18, 2005 Отговорено Май 18, 2005 (Редактирано) II Общокитаристка Война Тук е първата, както и разяснение относно Dime. Редактирано Май 18, 2005 от AXE Цитирай
DeathZone Отговорено Май 19, 2005 Отговорено Май 19, 2005 (Редактирано) Сега вече се чудя на кой фронт да воювам ..... извинявам се ако съм засегнал някой с мнението си , беше спонтанно написано ..... спора може да продължи до безкрай .... но аз не виждам спор тук ........ защото транзистора като елемент емулира вакуумна лампа , но разликата е огромна ...... Гейна ...... мдаааа ето тука явно някой ще каже ...... транзистора е по добър ..... .... еми може би в някой частни случаи , като например толкова много гейн че в крайна сметка от изходния звук да не може да се разбере дали китарата която свири е акустична , ел. акустична, електричка тип Кремона модел Здравокастрена, дали е с еденичен или с двоен адаптер , или пък някой супер скъп Гибсън .... става така че дори и кавал да пуснеш през транзисторен амп с гейна на мах, в стил траш от 90-те пак ще звучи по един и същи начин. Хармоници дал господ ..... за целия китайски народ ...... да ама аз тва не му викам як ефект , а обикновен дефект ... за динамика пък избощо да не говорим. Един лампов амп , работещ да кажем в клас Б има 4-5 предусилвателни и 2 или 4 крайни лампи .... начи общо 7-8.Един транзистрорен амп (на който целта му естествено е да емулира лампов звук) има хиляди транзистори.Хиляди защото в мерака си да емулират истински звук фирмите измислят всевъзможни завъртяни схемни решения , то не са обратни активни връзки , то не са шумоподтискащи ситеми , честотно коригиращи вериги и т.н. т.н. ..... като набухат по 10-15 операционни усилвателя ... ела гледай чудо .......за крайните стъпала да кажем може да се направи компромис Ако попитате някой маняк на звукова схемотехника , той ще ви каже ,че подобни акробатики омазват крайния звук до неузнаваемост.Колкото по малко обратни връзки и честотно зависими елементи има в схемата толкова звука се възпроизвежда по адекватно и реално ....... абе тука може много да се изпише , само ще добавя че да кажем китарата като инаструмент има специфичен спектър , който може да се опише математически в наякакви приближения рабира се.Но по важното тук е да се разбере че този сектър е сума от елементарни косиносоидалини и синосоидални систавни , с различна амплитуда и фаза.Представете си, такъв сигнал трябва да бъде обработен и усилен от хиляди активни елемента (транзистори) и пасивни (реактивности , капацитети и съпротивления) ..... Всеки реактивен елемент влияе различно на различните съставни на китарния звук (поне в този случай) .... така че в края на веригата (говорителя) различните съствани пристигат с различно закъснение и с различна амплитуда ...... При ламповите усилватели схемата е проста , и беоя на елементите е нищожен в сравнение с транзисторните такива ..... така че в крайна сметка звука който се чува от говорителя е по реален и истински , дори когато ампа е в режим на кривене .... Ако свирите на лампов амп веднага прави впечатление че всеки нюанс и динамика се възпроизвеждат ..... това дава много по голям контрол върху инструмента .... не се губи характерния му тембър .... И дори когато схемата е по сложна с цел повече гейн не се губи инструмента, има атака , усеща се кое как е изсвирено дали хамър он , дали с перце ..... Няма транзисторно схемно решение което да се справи по същия начин както лампата В техниката има едно елементарно правило .... и не само там а то е "Гениалните неща са прости" , който си мисли че с хиляди активни елемента емулиращи някакъв четириполюсник (в случая лампов амп) ще постигне същия резултат както с 8 вакуумни лампи дълбоко се лъже .... Редактирано Май 19, 2005 от DeathZone Цитирай
peshoy2k Отговорено Май 19, 2005 Отговорено Май 19, 2005 евалата, ти си от мойта партия, не че свиря с лампов усилвател, но смятам да си взимам именно поради тая причина, че звука е по-реален. Като смениш китарата разликата е огромна в сравнение транзисторните и тн и тн. И аз зафанах офтопик амааааа. Тука става дума чисто какъв е принципа, а човека го е обяснил ......... абе без коментар Цитирай
synchu Отговорено Май 19, 2005 Отговорено Май 19, 2005 Аз - доволен Целата агитация, която съм дръпнал досега (и не само аз) не е била напразна явно.... @ДеатЗоун ше го черпя бира Само не мога да разбера що требва да се пускат ампове над 50-100 вата все таки? Нали има озвучителни уредби. Ако искаш да озвучаваш стадион какъвто и амп (китарен) да вземеш все тази. Цитирай
DaftFunk Отговорено Май 19, 2005 Отговорено Май 19, 2005 Извинявам се, но се вметнаха тука някой неща за секти, ирационалност и така нататък... Все пак жицарите обичате да ви е шумно, а не топло, така че не случайно са го кръстили МетълХед, но ми се струва малко прекалено силничко за здравия разум... ЛОЛ! абцилЮтно! съм съгласен с твоя ъпиниън П.С. Липсвах ли ви? муахах както и да е. ама кви 500 хиляди марки хм Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.