checho Публикувано Ноември 20, 2007 Публикувано Ноември 20, 2007 Страшно спешно ми трябва нещо за което не можах да намеря информация и затова питам тук Не съм сигурен дали съм разбрал правилно теорията затова казвам както аз виждам работата и се надявам има кой да поясни опитвам се да образувам увеличена квинта(8 полутона) от си това означава че трябва да използвам 5 степени , т.е. си и фа между си и фа са 6 полутона, т.е. ще станат 8 ако имаме фа с двоен диез какво обаче ще стане ако се опитам да образувам от си диез увеличена квинта ?
BlueZone Отговорено Ноември 20, 2007 Отговорено Ноември 20, 2007 Увеличената квинта така или иначе е повече теоретическа изгъзица, отколкото нещо особено практично - това де факто си е малка секста в крайна сметка. Не знам защо то и е да строиш увеличена квинта от си диез честно казано... Тва ми прилича малко на "до диез бемол мажор с колко бекара е?..."
checho Отговорено Ноември 20, 2007 Автор Отговорено Ноември 20, 2007 защо всички тук държат ти да им отговориш първи на нещо преди те да ти помогнат? попитах кратко и ясно дали правилно съм разбрал теорията и зададох въпрос, за който се надявам на помощ освен това написах че ми трябва спешно ако нямаш какво да ми отговориш просто си трай, не е ли по-лесно отколкото да ми пишеш безмислици? и така, ако някой друг го интересува същото нещо, което не дава покой на chrysalid,а именно "защо искам да образувам увеличена квинта от си диез" - ами щото даскала ми искаше да образувам интервали от си и алтерациите му, и се чудя как да стане...
coh-da Отговорено Ноември 20, 2007 Отговорено Ноември 20, 2007 checho, хич не си схванал иронията ми, но що искаш ще се опитам да позная "кое съм опуснал". Ама то въпрос ли е, щото само последното ти прилича на въпрос. Да може би трябваше да напиша многоточие за да обознача това подобие на писмено изразяване на мисълта ти пък ти както искаш го напиши отгоре му. Грешката за която писах по горе си я направил много, много преди да питаш какво ще стане, ако се опиташ да образуваш увеличена квинта от си диез!? Ако на си диез квинтата ти е фа двоен диез, значи увеличената ти квинта от си диез, ще е фа диез двоен диез. Но не фа троен диез, надявам се усещаш разликата. И сега само ми кажи, че не си разбрал грешката си... П.П. Между другото по-добре, ако си музикант седни и направи някакво твое парче и не се прави на глупав. Макар че последното стане с теб ми се вижда отдавна изгубено. Ако си на около 15 има надежда. Задълбаеш ли - кофти!
checho Отговорено Ноември 20, 2007 Автор Отговорено Ноември 20, 2007 (Редактирано) седя, чета и не вярвам...даже се замислям дали да ти отговоря...ама пък то се е видяло, че времето си няма да го използвам за да науча нещо, пък и ми е кеф да си говоря с такива като тебе...(между другото хареса ли ти колко много многоточия има?) иии пак между другото - това в скобите е въпрос, също като онзи в първото ми мнение а не само като този в предния ми пост въпреки че квинтата на си диез е фа двоен диез, както ти казваш, и увеличената квинта от си диез е фа диез двоен диез(а не троен, нямам представа за нито едното нито другото, затова и предполагам питам), пак както ти казваш, КАКВО ОБЩО ИМА ТОВА С КАЗАНОТО ОТ МЕН, А ИМЕННО, ЧЕ УВЕЛИЧЕНАТА КВИНТА ОТ СИ Е ФА ДВОЕН ДИЕЗ ???? И КАК ОТКРИ ГРЕШКА КАТО СРАВНЯВАШ 2 РАЗЛИЧНИ НЕЩА ? аз ли сега трябва да разбирам грешката си ? ПП последните ти 2 реда крият ли някакъв дълбок смисъл или наистина съм глупав ? а, и винаги много се радвам, когато някой си мисли че да си по-възрастен е по яко Редактирано Ноември 20, 2007 от checho
coh-da Отговорено Ноември 20, 2007 Отговорено Ноември 20, 2007 (Редактирано) checho, не се кахъри излишно! Щом толкова искаш ще отговоря кратко и ясно на въпросите ти или по-скоро на това, което аз разбрах като въпроси, предвид ф́ормата в писмен вид, с която изразяваш мисълта си! 1. Не, не си разбрал правилно. (тук ще трябва да разбереш грешката си, която не е практическа, а прагматическа) 2. Ще стане това, че ще ти трябва за увеличената квинта от си-диез да напишеш фа диез-двоен диез. Но не и фа троен-диез. До-натурален мажор... бели клавиши. Аз лично бих осъдил създателя на тази дисриминационна парадигма на клавишно-расова основа, но това означава да затворим целия форум, а той (администратора няма как да се самосезира), а след това и цялата теоретична наука за музиката. Фашисти! П.П. Последното... там за белите и черните клавиши не се опитвай да го разбереш. Тва си е моя болка! Редактирано Ноември 20, 2007 от coh-da
Steppenwolf Отговорено Ноември 20, 2007 Отговорено Ноември 20, 2007 Моля да прекратите ескалациите, преди да затворите темата с тях! Научете се да водите конструктивен диалог, лични нападки и изтъкване - на лични съобщения. @coh-da: Няма да коментирам причините за поведението ти, очевидно не усещаш намека с разчистването на темите от офтопичните редове, които вмъкваш в тях. Поне да бяха сред дадена ценна и най-вече коректна информация от твоя страна. Считай се за официално предупреден и не се учудвай, ако забележиш да се задават по-крути мерки! @checho: Омекоти изказа си! А "фа диез двоен диез" е научна фантастика.
Vlad Отговорено Ноември 20, 2007 Отговорено Ноември 20, 2007 (Редактирано) Това за "фа диез двоен диез" искрено ме разчувства. Знаех си, че в този форум се пише история За да построиш увеличена квинта от си диез - бих те посъветвал да замениш този тон с енхармоничния му - до. Другите решения са погрешни. Влад Редактирано Ноември 20, 2007 от Craig
Recommended Posts