Man0waR Scott Culumbus#1 Отговорено Ноември 15, 2007 Автор Отговорено Ноември 15, 2007 Ми...не ти ли се случвало, примерно почваш в 16тини от 80 и почваш да ускуряваш, обаче примерно като стигнеш 150 тряа си смениш позицията на краката без да се усети в звука. Или пък под "както трябва" аз разбирам: Като махнеш метронома и почнеш да ускоряваш, тва да става с равномерно - ако ще ускоряваш 1 минута, в началото и в края на минутата, да ускоряваш еднакво. Пример: Vo = 80bpm и To = 0, V1 = 85bpm и T1 = 30s V2 = 90bpm и T2 = 60s.... Дано сте ме разбрали Цитирай
geni2x Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 Ако някой е виждал такова животно, моля, да сподели. Много ми трябва Виждал съм такова нещо. Има го в Roland RMP3 и RMP5. Може да видиш филмче тук. Тройката се продава в RisingForce. Аз също продавам по-новия модел, RMP5, но комплект с други неща (потърси в обявите, ако те вълнува). Поздрави Цитирай
drumvarna Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 Май темата почва да става отново забавна,както всички други!! Man0waR Scott Culumbus#1 - има такъв метроном и аз също мисля че е ROLAND(не знам модел точно)но според мен има единствено смисъл да се работи тремоло по този начин(аз бих ти препоръчал само за ръцете).за крака братко,няма да имаш такава ситуация в музиката,че да забързваш толкова много,в която и да е песен или инструментал!!!Поработи си с нормалния метроном,като вдигаш постепенно темпото и стигаш лимита на временните си възможности!! Danny47 щом света ти е толкова бърз "В моя свят почват от 200 " - че много се дразня на такива изказвания,що са ти бързи шестдесетичетвъртините в 120.Дай да дойда да те видя какво толкова екстремно свириш и как го свириш над 200,че страшно се заинтересовах!!! Цитирай
tupoto kopele Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 Подобен метроном ползва Virgil Donati в едно негово старо видео за Remo... Цитирай
Man0waR Scott Culumbus#1 Отговорено Ноември 16, 2007 Автор Отговорено Ноември 16, 2007 има такъв метроном и аз също мисля че е ROLAND А случайно да знаеш някаква приблизителна цена? Просто да разбера ще трябва ли да си продам компа че да го купя Цитирай
Danny47 Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 Danny47 щом света ти е толкова бърз "В моя свят почват от 200 " - че много се дразня на такива изказвания,що са ти бързи шестдесетичетвъртините в 120.Дай да дойда да те видя какво толкова екстремно свириш и как го свириш над 200,че страшно се заинтересовах!!! Може би ако помислиш какво е шестдесетичетвъртина може и сам да си отговориш! Иначе заповядай, в Мусагеница живея. Цитирай
drumvarna Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 Е точно до вас няма да идвам,не мисля че си струва!! доста добре знам какво е шестдесетичетвъртина,поне това съм запомнил в музикалното!!! кажи като свириш някъде да дойда да те видя и да видя "света над 200" какво представлява,но ако е осмини в 200 не ми казвай!!! Man0waR Scott Culumbus#1 - ще погледна видеото на Virgil,дано да пише с какъв метроном или дръм-машина свири там и ако разбера ще ти кажа,но пак ти казвам ,че няма голям смисъл според мен!! Цитирай
Danny47 Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 (Редактирано) Е точно до вас няма да идвам,не мисля че си струва!!доста добре знам какво е шестдесетичетвъртина,поне това съм запомнил в музикалното!!! кажи като свириш някъде да дойда да те видя и да видя "света над 200" какво представлява,но ако е осмини в 200 не ми казвай!!! Кат не си струва не пиши! Кат си учил в музикалното да не си фанал Господ за хуя?! Ти ме попита, що не мога да свиря 64ни в темпо 200 и аз ти казах да помислиш какво е 64на и да си отговориш! Ако не е било така значи трябва да си съставиш изреченията по-добре... или като за идиоти, кой знае! За да съм ясен, когато нещо е представно с "bpm", то аз го считам за състезание, а не за музика. За съжаление аз не се занимавам с екстремна музика за сега (нито със състезания или конкурси)... на живо можеш да ме видиш да свиря хеви и прогресив. С "200+" се забавлявам у нас. Иначе по темата. Man0waR Scott Culumbus#1 трябва първо да видиш при какви темпа, какви части на краката си използваш. Oт там и различните видове "техники", които трябва отделно да се упражняват. В различни темпа са различни видове и с времето това със забързването и забавянето няма да ти е нужно. (макар George Kollias да казва, че било полезно на някъв етап, но не знам). Тука малко ще се разприказвам за крака тъй като явно темата е била за това. До 150/160 е горе долу една техника (мразя тази дума) т.е. цял крак. Всички части на краката влизат в движението. От около 170 почва (трябва, защото иначе ще се изморите бързо) така наречената flat-foot. Много хора го обясняват по различни начини, за мен представлява задвижване само от бедрата/горната част на крака. Обикновено изглежда, че и глезените участват в задвижването, но не е така... те просто предават движението. За да добиеш най-ясна представа - като седиш повдигни един крак, така че стъпалото да е перпендикулярно спрямо земята и "натисни" надолу (сякаш настъпваш хлебарка... тогава не мислиш за движението и то идва изцяло от горната част на крака). Казвам натисни, защото точно това е кофтито на темпа като 170/180 - гравитацията спира да ни върши работата. Когато си на педалите, тогава естествено не вдигаш цялото стъпало, само 1/3та... представи си, че пръстите са ти залепени на педала. Това е "упражнението", което всички правим под масата в кафе или кръчма (както казва Derek Roddy). След 190/200 вече движението започва постепено да идва повече от глезените. Аз лично намирам 200/210 за пъти по-лесно за овладяване от 170/180. Тука идва и един въпрос за настройките на педалите. Аз лично намирам, че когато пружините са натегнати и чукчетата са по-близко до кожата, тогава е по-удобно за 190+. За 160-180 намирам, че по-отпуснатите пружини и по-големият ъгъл на чукчетата идва по-естествено... особено за техниката, която Цецо ползва. Надявам се да съм бил полезен. Редактирано Ноември 16, 2007 от Danny47 Цитирай
Man0waR Scott Culumbus#1 Отговорено Ноември 16, 2007 Автор Отговорено Ноември 16, 2007 За да добиеш най-ясна представа - като седиш повдигни един крак, така че стъпалото да е перпендикулярно спрямо земята Флат фута го използвам доста често, главно при кратки "накрътвания", понеже е доста по-изморителен от който и да е друг метод. Само не разбрах тва ако стъпалото ти е на 90 градуса нема ли да сочи тавана Цитирай
Danny47 Отговорено Ноември 16, 2007 Отговорено Ноември 16, 2007 (Редактирано) За да добиеш най-ясна представа - като седиш повдигни един крак, така че стъпалото да е перпендикулярно спрямо земята Флат фута го използвам доста често, главно при кратки "накрътвания", понеже е доста по-изморителен от който и да е друг метод. Само не разбрах тва ако стъпалото ти е на 90 градуса нема ли да сочи тавана Пропуснах да допълня, че flat-foot е точно за издръжливост. Ако се изморяваш бързо значи не го правиш. Всъщност идеята на тази техника е точно да свириш темпа около 170-180 за дълги периоди от време, но за сметка на това е трудна за овладяване. Значи, краката успоредно, вдигаш и не чупиш ъгълът от 90 градуса на глезена. Вдигаш, стъпалото във въздуха седи успоредно, забиваш!!! Движение - от горната част на крака. Ето ти обяснението на Bostic - макар, че той вкарва малко повече глезен и казва да я упражняваш по друг начин. Идеята тва с успоредния глезен е да сванеш движението в началото. Надявам се, че ме разбра! Имах предвид успоредно не "перпендикулярно"! Добра забележка... ще видя дали мога да го едитна горе! EБIT: Не мога! Редактирано Ноември 16, 2007 от Danny47 Цитирай
Man0waR Scott Culumbus#1 Отговорено Ноември 17, 2007 Автор Отговорено Ноември 17, 2007 То това на клипчето не е точно флат фут, щото при флат фута глезена не нърда изобщо, а Бостик свиреше главно от глезени. Но сфанах за кво говориш. Мерси за инфото Цитирай
drumvarna Отговорено Ноември 17, 2007 Отговорено Ноември 17, 2007 (Редактирано) Айде за да не ми се карат пак модераторите, ще кажа че това е последния ми пост по темата!! Danny47 , братко,пурво никъде не съм писал 64ни в темпо 200 ,аз знам 4е в 120 не могат да се изсвирят,камоли в 200.НАУЧИ СЕ ДА ЧЕТЕШ!! Аз може да съм фанал господ за ... , но поне не мязам на такъв(виж си снимките с Myspace , единствената снимка де) няма да се заяждам повече с теб,просто се ядосвам като давате едни такива компетентни мнения , защо не можеш да ги обясниш след това: -защото говориш на изуст или защото не можеш да ги обясниш правилно!! Eто как трябва да се движат краката в различни темпа , според моя приятел М.Симеонов от Варна!!!НАГЛЕДНО БЕЗ ОБЯСНЕНИЯ!! Man0waR Scott Culumbus#1 ти като питаш за метроном , интересувай се от него , не си говорете с "света над 200" празни приказки и разни странни термини а за МЕТРОНОМА КОЙТО ТЕ ИНТЕРЕСУВАШЕ!!!! Във форума на Жиргил никой не знае точно какво използва в POWER DRUMMING уроците си.Или е секвенсер(което е по вероятно за 1991 г)или е няква стара антика вече , която не можеш да намериш!! Единия от пичовете ме посъветва да ти предложа това: http://www.bosscorp.co.jp/products/en/DB-88/ каза , че може да забързва с 1 до 5 единици темпото на определен от теб брой тактове!! не успях да го намеря с цена затова ти давам само линк да го видиш!! УСПЕХ!! П.С. Всъщност не спирайте да си пишете забавни неща със "света над 200" , че на моменти е забавно!! "света над 200" снимай едно видео как ги свириш тея всичките неща и не се измъквай с това , че нямаш камера!Ако искаш да ни смаеш все ще намериш от някъде!! УСПЕХ отново!!! Редактирано Ноември 17, 2007 от drumvarna Цитирай
Danny47 Отговорено Ноември 17, 2007 Отговорено Ноември 17, 2007 То това на клипчето не е точно флат фут, щото при флат фута глезена не нърда изобщо, а Бостик свиреше главно от глезени. Но сфанах за кво говориш. Мерси за инфото Flat-foot при темпа от сорта на 170/180 няма глезен. Поне никой не съм виждал да ползва, а и то май няма много смисъл. Бостик го демонстрира в "малко" по-бързи темпа, където вече естествено идва да се вкарва все повече и повече глезен. Ето още две видеота, които намирам за полезни за свиренето с кардан/две каси. и Айде за да не ми се карат пак модераторите, ще кажа че това е последния ми пост по темата!!Danny47 , братко,пурво никъде не съм писал 64ни в темпо 200 ,аз знам 4е в 120 не могат да се изсвирят,камоли в 200.НАУЧИ СЕ ДА ЧЕТЕШ!! Аз може да съм фанал господ за ... , но поне не мязам на такъв(виж си снимките с Myspace , единствената снимка де) няма да се заяждам повече с теб,просто се ядосвам като давате едни такива компетентни мнения , защо не можеш да ги обясниш след това: -защото говориш на изуст или защото не можеш да ги обясниш правилно!! Eто как трябва да се движат краката в различни темпа , според моя приятел М.Симеонов от Варна!!!НАГЛЕДНО БЕЗ ОБЯСНЕНИЯ!! Man0waR Scott Culumbus#1 ти като питаш за метроном , интересувай се от него , не си говорете с "света над 200" празни приказки и разни странни термини а за МЕТРОНОМА КОЙТО ТЕ ИНТЕРЕСУВАШЕ!!!! Във форума на Жиргил никой не знае точно какво използва в POWER DRUMMING уроците си.Или е секвенсер(което е по вероятно за 1991 г)или е няква стара антика вече , която не можеш да намериш!! Единия от пичовете ме посъветва да ти предложа това: http://www.bosscorp.co.jp/products/en/DB-88/ каза , че може да забързва с 1 до 5 единици темпото на определен от теб брой тактове!! не успях да го намеря с цена затова ти давам само линк да го видиш!! УСПЕХ!! П.С. Всъщност не спирайте да си пишете забавни неща със "света над 200" , че на моменти е забавно!! "света над 200" снимай едно видео как ги свириш тея всичките неща и не се измъквай с това , че нямаш камера!Ако искаш да ни смаеш все ще намериш от някъде!! УСПЕХ отново!!! Не знам на какъв приличам, а и не ме интересува, но явно тебе те занимват такива неща по форумите... което всъщност е смешно. Странно е, че ти харесва да се заяждаш за това как свирят другите вместо ти самият да седнеш и да свириш, вместо да пишеш никому ненужни коментари! Пича от видеото е много добър, но не виждам как може човек да си обясни как се движат краката в различните темпа. И не говоря наизуст... всъщност първо ги прочетох нещата горе долу така както съм ги написал, после ги пробвах и видях, че мен ме устройва да свиря по този начин и споделям с другите как и какво свиря аз. Не видях нищо, с което да съм засегнал някой с постовете си, но явно тебе съм те засегнал по някъв начин. Не съм целял никога да смая някого, но ако трябва ще намеря камера и ще се запиша, макар и да не съм много креативен от към сола. Ми ще си пиша неща за "света над 200", колкото си искам и ше ме боли оная работа за тва кво мислиш. Мисля, че тука вече модовете ще се включат! Цитирай
A-L-A-D-I-N Отговорено Ноември 18, 2007 Отговорено Ноември 18, 2007 Несе карайте деца бийте се!-така най лесно ще се разбере кой е победител. Така или иначе темата е малко без смислена за "ускоряващия метроном" на Man0waR Scott Culumbus#1 както май вече казах смисала от ползването на метроном е да държиш едно темпо ако ти си хванал някакъв бийт и искаш да си го упражняваш с постепенно забързване до кадето може да стигнеш за тва нети трябва никакъв метроном. Иначе ако си дрънкаш с групичката някое пърче и току към средата ти се прииска да почнеш да забързваш ей така или постепенно да забавяш тва е хъм най-лошото което може да направи един барабанист. Обикновено по той начин барабанистите си загубват работата ако са в наякоя свясна група. Danny47 брато много готини видеота си дал,но за "темпата над 200" неси прав първо ако четвъртината ти е равна на 120 ММ то значи че за един удар на крака можеш да извириш четери 32ни надоло и четери нагоре,ако са 64ни осем 64ни надоло и осем нагоре. За сравнение /ма ти предполагам го знаеш/ ако четвъртина е равна 200 ММ това означава че метронома щети из щрака 4 пъти за една секунда!-4 удара в секунда това представяшли си го??? И още нещо да поясня за барабанистите които се изсилват да свирят в мнооого бързи темпа на касите. Прекалено бързото темпо обесмисля ритъма който се свири защото човешкото ухо има един предел на взприемане над който почва да се възприема като тремоло един продължителен тон това става когато се забързат прекалено много ударите. Тоест ако при 200ММ можеш да изсвириш по 4 шеснайстини те ше бъдат просто едно тремоло. Цитирай
Katsko Отговорено Ноември 18, 2007 Отговорено Ноември 18, 2007 Човекът зададе прост въпрос, а професорите заляха с простотия и тъпни и кой е по- по- най- Алооо, модератори на помощ Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.