Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Бях го записал с Лайн6 но реших да видя дали става същия резултат и с друг софт и мисля че няма значение с кой софт свиря или смесвам.

Резултата е почти еднакъв :)

2 трака 100% L - R Rевалвер MKII със Guitar Hacks импулси

GuitarHack Mesa Trad Quad Between

 

2 трака 80% L-R с лампов преамп Peavey Rock Master и пак с Guitar Hacks ипмулси

 

Соло китара RVMKII със Boss DS-1 и CryBaby със Импулса Карвер в Ревалвера.

 

Бас китарата е от тук Independence Free 2.0 w 1.7 GB

Барабаните са ЕзДръмер и Стивън Слейт Дръмс

Редактирано от Black Bird
Отговорено (Редактирано)

Е ся ше намера линка!!! Споко!

 

А иначе ъплоудвам нова версия с добавени неща :) :) Не сваляйте старата плиис!

Редактирано от Black Bird
Отговорено

... Мите , парчето много добре се е получило .. поне досега съм много доволен от това което чувам , бравос дето се вика ...

сега за импулсите - това което си поснал кото зип файл садържа 10-12 файла с wav разширение - копирах го в папка импулси на Ревалвера и работи , би ли ми обяснил обаче щото не съм наясно с тоя термин - какво се има по дефиниция предвид под импулси - в случая се ползват като спийкър симулации , само че с много страно разширение wav , останалите файлове в ревалвера за спийкър симулации са с разширение ewav ..... каква е разликата ако има такава . Сори за тъпия въпрос ама досега не ми се е случвало да използвам такива термини с такова предназначение та затова и питам :recourse: . Цеко :)

Отговорено (Редактирано)

Цеко! Импулсите са семплирана честотна характеристика на всякви девайси.

Най често реверби и китарни говорители.

И са уейв защото са си семпли - аудио информация.

На Ревалвера са с друго разширение защото за защита но иначе са направени от такива уейвчета.

Дори единия от импуслите в ревалвера е на моя стар Карвин легаси. Правил съм го сам. :)

ето още на енглиш

http://www.xs4all.nl/~fokkie/IR.htm

http://www.audioease.com/IR/index.html

http://www.answers.com/topic/impulse-response?cat=technology

http://www.kvraudio.com/forum/viewtopic.php?t=107337

 

Here are some common terms that you will encounter in the world of IR:

 

convolution: a mathematical process that when applied to audio involves a simple multiplication of two signals in the frequency domain.

 

convolution reverb: a type of plug-in that uses convolution and impulse responses of various spaces to simulate the reverb those spaces produce.

 

deconvolution: when the impulse response is known, a signal convolved with that impulse response can be extracted by deconvolution. In practice, this is used to extract impulse responses from sine-sweep recordings.

 

dynamic convolution: a technique that attempts to simulate nonlinear systems by taking multiple impulse responses at different amplitudes to capture the nonlinearity.

 

impulse: also known as a Dirac function, an impulse is an audio signal that has a duration approaching zero and an amplitude approaching infinity.

 

impulse response: the output of a system when the input is an impulse.

 

spike: another common name for an impulse.

Редактирано от Black Bird
Отговорено

това зарежда импулси http://www.voxengo.com/product/pspace/

 

An easy way of impulse creation for convolution

What's convolution and impulse responses all about?

 

With a process called convolution you can "sample" the sound of an environment. This is done by sending an impulse into the environment and recording the result. By deconvolving this result, an impulse response (IR) is created. Using a convolver, IRs can be applied to any input material. When using a very special impulse called Dirac impulse (a single maximum spike), no deconvolving is necessary—this is an easy, but mostly not the best way for impulse creation!

The whole process can be used for real spaces and effect units as well.

What kind of FX can be captured?

 

Here we're talking only about some time invariant FX like Reverb and Delay. Dynamics, Pitch Shifter and modulation FX in general won't work. That means you can capture something, but when applied, the result sounds different than the original.

How do I create impulse responses?

 

* Create a Dirac impulse. You can download dirac.zip (5 kb) which contains Dirac impulses in different wav formats. For convenience, file length is always half a second.

* On the gear you want to capture, set predelay to 0 and dry/wet to 100 percent wet. Both parameters can be changed later when applying the IR.

* Using the highest quality you have (digital connection), send the impulse to the gear to capture and record the result. Take care that there's no distortion on input and output.

* You may normalize the IR and delete all silence at end and beginning. You can use Silence Remover to batch process many files at once.

* Save, done, next impulse smile.gif

 

What convolver supports which wav file format?

 

* Samplitude 7: 16, 32 bit

* Acoustic Mirror: 16, 24, 32 bit

* SIR: 16, 24, 32 bit

* There are many other convolution reverbs out there that I didn't test.

http://www.noisetime.com/download/dirac.zip е с тия спикес правя импулси на спикъри

 

ето саит с много импулси на реверби http://www.noisevault.com/

Отговорено (Редактирано)

.... о йеееее .... тханк ю май френд дето се вика ..... изчерпателен си както винаги :recourse::rolleyes: . Цеко :(

...... значи ако правилно съм разбрал това е начина по който правят симулациите на различни китарни и други дивайси - просто ги записват и след това с някой софт джаджа правят импулсен - уев файл който всъщност съдържа инфо за честотната характеристика на определено кубе , колона или ефект процесор и т.н. и това нещо го бухаш в подходящия софт в случая Ревалвера и си мислиш че свириш с Меса за 1500 евро да речем .... е може и да греша в извода ..... но ако случайно съм прав ще е хубаво ако някъде има библиотека със саунди на кубета , боксове и т.н. ....... :)

Редактирано от zanev 70
Отговорено
.... о йеееее .... тханк ю май френд дето се вика ..... изчерпателен си както винаги :recourse::rolleyes: . Цеко :(

...... значи ако правилно съм разбрал това е начина по който правят симулациите на различни китарни и други дивайси - просто ги записват и след това с някой софт джаджа правят импулсен - уев файл който всъщност съдържа инфо за честотната характеристика на определено кубе , колона или ефект процесор и т.н. и това нещо го бухаш в подходящия софт в случая Ревалвера и си мислиш че свириш с Меса за 1500 евро да речем .... е може и да греша в извода ..... но ако случайно съм прав ще е хубаво ако някъде има библиотека със саунди на кубета , боксове и т.н. ....... :)

 

Чрез гореописания метод могат да се семплират някакви времеви изменения на сигнала(например как помещението реагира на рязък импулс(на промяна в налягането)).

 

С подобен метод, обаче, е невъзможно да се имитират сложни нелинейни зависимости, каквито са в китарните предусилватели, усилватели, и говорители/кабинети. Последното е по-близо до акустиката, и затова до известна степен с импулси се имитират китарни кабинети.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.