Jump to content
Българският форум за музиканти

Моля за разяснение


Recommended Posts

Здравейте.Гледах няколко концерта и видях различно свирене "с перваз", затова искам да питам коя е точната постановка, ако има такава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За точна постановка не знам, но мога да ти кажа аз как свиря на перваз:

долният край на палката върху кожата, горният върху перваза, ръката ти обхваща палката сякаш дланта ти е легнала върху нея. В процеса на свирене тази хватка може да се промени, особено ако свириш бързи удари едно след друго.

Не знам доколко бях ясен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

Ами то има много различни первази ,по принцип това са вид сонорни ефекти.

 

 

Ето някой от по популярните:

 

 

1.Удар при които се стремиш палката да удари по перваза и края на кожата едновременно./казва се още rim shot/

 

2.Удар при който палката е положена легнала върху кожата а горния й край е върху перваза, и просто повдигаш горния край./познат още като латински перваз/

 

3.Директен удар когато удряш с върха на палката само по перваза.

 

4.Също когато подпреш едната палка перпендикулярно на кожата и удряш върху нея със свободната. :):recourse: :recourse:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.