Evtim Djerekarov Отговорено преди 22 часа Автор Отговорено преди 22 часа Нацепих файла, всяко откъсче има три повторения: 1. Ламаринени седла, стоманен голям блок 2. Месонгови седла, стоманен голям блок. 3. Месингови седла, месингов голям блок. Следва да се има предвид, че струните а едни и същи (не много нови, но все още не потъмнели), като в семпли 1 са по-нови, докато в семпли 3 са вече сваляни два пъти. Интересно е, че в семплите, иглежда като 3 да звучи с повече високи и по-остро от 1, което при свирене не се усеща така. Това, което се чува на семплите обаче е, че при дебелите струни на високи позиции, с месинговите седла и особено блок, тоновете звучат по-добре. https://on.soundcloud.com/zKw8CcmM5m8VSSD8eP Цитирай
Koobenot Отговорено преди 4 часа Отговорено преди 4 часа За мен разликите са субтилни и си заслужават в крайният резултат на обратната връзка. Според мен не оказва толквоа влияние, че примерно месинговите седла ти вдигат баса с 5%, а променят обратната ти връзка с китарата и ти психосоматично удряш по-силно/слабо струните, с друг ъгъл, с друга динамика и това резултира в различен тон. С прости думи казано как ти звучи в стаята и как се усеща инструмента. Поне така си го представям аз, иначе разликите в тоя запис в контекст от барабани, бас, глас и тонове процесинг ще бъде безвъзрватно притъпени. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено преди 3 часа Автор Отговорено преди 3 часа Това със сигурност е така, но доста осезаемо промениха (то се чува и на записа) звука на 5-та и 6-та струна от 12-то прахче, където по принцип си е "слабо място" на много китари. При по-тънките струни, ефектът е по-слабо изразен. Вероятно тази разлика се дължи на това, че месинговите блок-седла са по-тежки. 1 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.