kaloian Отговорено Март 28, 2005 Отговорено Март 28, 2005 ако вокала е записан с мляскане то по добре да се презапише без такова воъбще не искам заради едно мляскане да урезвам Цитирай
peshoy2k Отговорено Март 28, 2005 Автор Отговорено Март 28, 2005 съгласи се обаче че с кондензаторен микрофон с голяма диафрагма какъвто и да вокала вс се чува отварянето на устата ако щеш Цитирай
bobalan Отговорено Март 28, 2005 Отговорено Март 28, 2005 чува се. И се чува и акустиката на хола също така. Но животът е низ от компромиси. Цитирай
peshoy2k Отговорено Март 28, 2005 Автор Отговорено Март 28, 2005 чува се. И се чува и акустиката на хола също така. Но животът е низ от компромиси. да де именно лоша работа как се справяте с тия компромиси Цитирай
Rust Отговорено Март 28, 2005 Отговорено Март 28, 2005 (Редактирано) Моя метод в последно време е : рязване за профилактика на най-ниските честоти (под 20хз и частично леко над). След това вече според звученето ... каквото ми се струва че липсва от него слагам. Или пък като искам да докарам по-специфичен звук .... абстрахирам се от типичното за инструмента и гоня това което ми е в главата едновременно е много лесно когато знаеш какво искаш и понякога доста трудно да го направиш без странични последствия проби проби проби ... тва е ... а за компромиса ... еми .. налага се тук-там.Няма пълна хубост т'ва е . използвам параграфичен еквилайзер ... демек смесен откакто се докоснах до waves Q друг не съм барвал .... МНОГО удобен ! хем графично имаш всичко (за по-нагледно) хем отдолу си имаш параметърчета и финна настройка Редактирано Март 28, 2005 от Rust Цитирай
patzo Отговорено Март 31, 2005 Отговорено Март 31, 2005 на мен пък ми харесва да се чува отварянето на устата особедно при бавни парчета, стои по естествено и близо Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.