Jump to content
Българският форум за музиканти

мнение за миксиране


Recommended Posts

Благодаря на всички за съветите,давйте още.Всъщност въпроса ми беше за микса,а не за аранжимента.Наистина някъде съм попрекалил,може би е от кофти монитори,но много ме учуди това,че доста от вас мислят звуците за синти.Всичко е правено с Reason 2.5,само ударните са от саундфонт на Тама,но и те са семплирани.Сигурно пропуските в микса ги правят да звучат така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми той reason не звучи много добре

семплите са му гадни

дори и да ползваш други семпли - по-качествени, пак е кофти звука

пробвай с halion или reaktor, те са по-добре откъм звук

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

adXok, дори в джаз хармонията има "правило" за възможните разширения - да са на голяма нона над акордов тон, полутоновият интервал е неблагозвучен и е хаморнически слаб (освен ако не говорим за специални ефекти в композицията, фонова музика/саундтрак и т.н.). Само в доминантовите септакорди се прави изключение заради маскирането от страна на тритонуса, а и функцията им. Класически направо горят на кладата за подобни злокобни комбинации. Така че мисля, че е добре да се отбелязват подобни точки, за да станат навик още в началото и да се имат предвид. :greenangel:

 

Не знам, Craig... аз винаги започвам с тананикане, фащам китарка или клавир (квот са ми дали) и не се интересувам, кой е написал

че фа и ми (така нареченият полутон "мифа" от солмизацията) не могат да звучат като хармония.

Да - "интерферират", но това понякога е доста добро изразно средство. В мои парчета почти забелязвам, че доста се срещат такива

"мифи" кат си погледна MIDI-то. Прсосто ме кефят как звучат. И съответното обръщение много ме кефи - голямата септима като

хармоничен интервал. Просто е перфектен. Голямата нона - също, както казваш но повече в състав на непълно акордово обръщение

или в "збранените" последования квинта+квинта... Що са ги забранили и как могат да забраняват това, което мен ме кефи!?

Що не забраниха теоретичните практизации на алеаторната музика, която е по-зле и от гаражен пънк!?

 

Де4о, справяш се добре с Рийзъна. За да накар нещата да звучат по-обемисто, ще трябва обаче всеки звук (устройство или слой)

да го симулирашш в някаква среда. Е, разбира се ще ти трябва за това нещо и доста над 1 GB RAM-памет... ама карай!

Аз ако знаеш какви издевателства имам с тоя Рийзън!? Мамата си джаса...

 

Сега се опитвам да го изоставям и да се насоча към Sonar или Cubase, ама ми е зор. Пък и Рийзън не е за живи записи и VSTi плъгини.

Обаче за разни откаченяшки звуци, Reason 3 е много добър. Семплите му са само за определен тип микс и трябва доста играчка и RAM,

за да ги пригодиш към звука, който "чуваш в главата си". Поне при мен е така.

Ако искаш виж някъде дали са останали мои работи във форума, в Авторска музика. И те са правени само с Reason 2.5 и Reason 3.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...много ме учуди това,че доста от вас мислят звуците за синти.Всичко е правено с Reason 2.5,само ударните са от саундфонт на Тама,но и те са семплирани...

Ако се замислиш, голямата част от синтовете се основават пак на семпли....така че не е от особено значение дали ползваш 'софтуерни' или 'хардуерни' семпли - работата е да са добри и яки. Както има "плоски" синтове и модули, респ. софтуерни модули, така има и синтове-трепачи и също така убийствени софтуерни семпъл библиотеки - въпрос на избор и средства. :greenangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите,давйте още.Всъщност въпроса ми беше за микса,а не за аранжимента.Наистина някъде съм попрекалил,може би е от кофти монитори,но много ме учуди това,че доста от вас мислят звуците за синти.Всичко е правено с Reason 2.5,само ударните са от саундфонт на Тама,но и те са семплирани.Сигурно пропуските в микса ги правят да звучат така.

 

Според мен също качеството на семплите не е добро, също така динамически не са много достоверни, което може и да е от изсвирването(програмирането). Но след като питаш за микса, ето какво мисля, че трябва да направиш:

1. Отрежи всички ниски честоти на барабанчето под 90-100 Хц.;

2. Реверберацията на первазчето може да свалиш с 3 дБ;

3. Реверберацията на соло барабанчето може да свалиш с 6 дБ;

4. Нивото на томовете може да свалиш с 3-4 дБ и да им събереш малко панорамите;

5. Може да разшириш (ако има такава възможност) панорамите на стрингса.

Иначе не е лошо.

Продължавай смело.

 

 

 

------------------------

Hi-Mastering.com >>> Онлайн Аудио Студио

------------------------

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви китари точно мислиш да пишеш?

лежащи ритъм акордт,пристъргване с Дист!,солови изпълнениея?

 

Определено има какво да се желае от барабаните(като тактове и звук)

пробвай и с класическия баладов такт,може да се върже по убедително и е гениален в простотата си, с тия подскоци по креча много внимание крадеш и се набиват като че ли прекалено.

та..клсическия баладен ритъм с навързан по него бас(по касите ъф корс :rocker: )+балансирани клвирики и

с Един надарен вокал всичко мисля ше си дойде на мястото :D , в случай че си замислил вокални изпълнения

 

в крайна сметка е по важно как ти го чувстваш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.