de4o Отговорено Април 13, 2007 Автор Отговорено Април 13, 2007 Благодаря на всички за съветите,давйте още.Всъщност въпроса ми беше за микса,а не за аранжимента.Наистина някъде съм попрекалил,може би е от кофти монитори,но много ме учуди това,че доста от вас мислят звуците за синти.Всичко е правено с Reason 2.5,само ударните са от саундфонт на Тама,но и те са семплирани.Сигурно пропуските в микса ги правят да звучат така. Цитирай
antonium Отговорено Април 16, 2007 Отговорено Април 16, 2007 ми той reason не звучи много добре семплите са му гадни дори и да ползваш други семпли - по-качествени, пак е кофти звука пробвай с halion или reaktor, те са по-добре откъм звук Цитирай
adXok Отговорено Април 16, 2007 Отговорено Април 16, 2007 adXok, дори в джаз хармонията има "правило" за възможните разширения - да са на голяма нона над акордов тон, полутоновият интервал е неблагозвучен и е хаморнически слаб (освен ако не говорим за специални ефекти в композицията, фонова музика/саундтрак и т.н.). Само в доминантовите септакорди се прави изключение заради маскирането от страна на тритонуса, а и функцията им. Класически направо горят на кладата за подобни злокобни комбинации. Така че мисля, че е добре да се отбелязват подобни точки, за да станат навик още в началото и да се имат предвид. Не знам, Craig... аз винаги започвам с тананикане, фащам китарка или клавир (квот са ми дали) и не се интересувам, кой е написал че фа и ми (така нареченият полутон "мифа" от солмизацията) не могат да звучат като хармония. Да - "интерферират", но това понякога е доста добро изразно средство. В мои парчета почти забелязвам, че доста се срещат такива "мифи" кат си погледна MIDI-то. Прсосто ме кефят как звучат. И съответното обръщение много ме кефи - голямата септима като хармоничен интервал. Просто е перфектен. Голямата нона - също, както казваш но повече в състав на непълно акордово обръщение или в "збранените" последования квинта+квинта... Що са ги забранили и как могат да забраняват това, което мен ме кефи!? Що не забраниха теоретичните практизации на алеаторната музика, която е по-зле и от гаражен пънк!? Де4о, справяш се добре с Рийзъна. За да накар нещата да звучат по-обемисто, ще трябва обаче всеки звук (устройство или слой) да го симулирашш в някаква среда. Е, разбира се ще ти трябва за това нещо и доста над 1 GB RAM-памет... ама карай! Аз ако знаеш какви издевателства имам с тоя Рийзън!? Мамата си джаса... Сега се опитвам да го изоставям и да се насоча към Sonar или Cubase, ама ми е зор. Пък и Рийзън не е за живи записи и VSTi плъгини. Обаче за разни откаченяшки звуци, Reason 3 е много добър. Семплите му са само за определен тип микс и трябва доста играчка и RAM, за да ги пригодиш към звука, който "чуваш в главата си". Поне при мен е така. Ако искаш виж някъде дали са останали мои работи във форума, в Авторска музика. И те са правени само с Reason 2.5 и Reason 3. Цитирай
yamaha Отговорено Април 16, 2007 Отговорено Април 16, 2007 ...много ме учуди това,че доста от вас мислят звуците за синти.Всичко е правено с Reason 2.5,само ударните са от саундфонт на Тама,но и те са семплирани... Ако се замислиш, голямата част от синтовете се основават пак на семпли....така че не е от особено значение дали ползваш 'софтуерни' или 'хардуерни' семпли - работата е да са добри и яки. Както има "плоски" синтове и модули, респ. софтуерни модули, така има и синтове-трепачи и също така убийствени софтуерни семпъл библиотеки - въпрос на избор и средства. Цитирай
Hi-mastering.com Отговорено Април 18, 2007 Отговорено Април 18, 2007 Благодаря на всички за съветите,давйте още.Всъщност въпроса ми беше за микса,а не за аранжимента.Наистина някъде съм попрекалил,може би е от кофти монитори,но много ме учуди това,че доста от вас мислят звуците за синти.Всичко е правено с Reason 2.5,само ударните са от саундфонт на Тама,но и те са семплирани.Сигурно пропуските в микса ги правят да звучат така. Според мен също качеството на семплите не е добро, също така динамически не са много достоверни, което може и да е от изсвирването(програмирането). Но след като питаш за микса, ето какво мисля, че трябва да направиш: 1. Отрежи всички ниски честоти на барабанчето под 90-100 Хц.; 2. Реверберацията на первазчето може да свалиш с 3 дБ; 3. Реверберацията на соло барабанчето може да свалиш с 6 дБ; 4. Нивото на томовете може да свалиш с 3-4 дБ и да им събереш малко панорамите; 5. Може да разшириш (ако има такава възможност) панорамите на стрингса. Иначе не е лошо. Продължавай смело. ------------------------ Hi-Mastering.com >>> Онлайн Аудио Студио ------------------------ Цитирай
jFog Отговорено Април 19, 2007 Отговорено Април 19, 2007 какви китари точно мислиш да пишеш? лежащи ритъм акордт,пристъргване с Дист!,солови изпълнениея? Определено има какво да се желае от барабаните(като тактове и звук) пробвай и с класическия баладов такт,може да се върже по убедително и е гениален в простотата си, с тия подскоци по креча много внимание крадеш и се набиват като че ли прекалено. та..клсическия баладен ритъм с навързан по него бас(по касите ъф корс )+балансирани клвирики и с Един надарен вокал всичко мисля ше си дойде на мястото , в случай че си замислил вокални изпълнения в крайна сметка е по важно как ти го чувстваш Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.