Paldi Публикувано Февруари 16, 2007 Share Публикувано Февруари 16, 2007 (Редактирано) кво ще кажете за това ----> понеже нема интерес за всичко ,то поне китарите да овековечим П.С. пускам почти еднаква тема тук понеже ми се струва ,че не обръщат внимание в раздел предложения . Редактирано Февруари 16, 2007 от eitysix Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Свилен Бас Отговорено Февруари 16, 2007 Share Отговорено Февруари 16, 2007 Идеята е страхотна, просто аз вече модифицирах каквото имах и не е за снимки, но все пак, може би, една-две акустични бих могъл да предложа... ... та ако има и подраздел за преработени български китари, ще стане страшно! Давай, ще участвам с каквото мога! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black Bird Отговорено Февруари 16, 2007 Share Отговорено Февруари 16, 2007 България има талантливи и добре познати по целия свят музиканти. Но струнни инструменти се произвеждат само на едно място у нас – това е фабрика “Кремона-България” в град Казанлък. Тя е създадена през 1924 година като малко ателие от Димитър Георгиев, който поставя и началото на лютиерството у нас. През годините “Кремона” преминава през много трансформации, стига почти до фалит малко преди да бъде приватизирана. Собственик на фирмата в момента е българин, за когото се знае, че от дълги години живее в САЩ и се занимава с компютърни технологии. А изпълнителен директор на “Кремона-България” от две години е Елена Гамова, работила преди това като мениджър по продажбите. Най-интересно е самото начало на създаването на фирмата, посочва тя: “Човекът, който е открил “Кремона” най-напред като ателие, Димитър Георгиев, е участвал в Първата световна война, казваЕлена Гамова. - Там се запознава с немски войник, който изработвалструнни музикални инструменти. Въпреки че българинът по призвание бил оръжейник, връщайки се от войната, решава коренно да промени живота си. Димитър Георгиев най-напред учи в Германия за лютиер. Връща се и поставя началото на професията лютиер в България. Започва с двамата си братя, а по-късно цялото семейство се включва в това начинание. От малко ателие ”Кремона” прераства в по-голяма фирма, която започва да изработва различни музикални инструменти. Имало е периоди, в които се правели пиана, мебели и какво ли още не, докато преди 6 години фирмата беше приватизирана и в момента 80 на сто от производството й са китари, а 20 на сто - щрайхови инструменти.” Днес цялата продукция на “Кремона-България” се изнася основно за Германия, Холандия, САЩ, където фирмата има открит офис, както и за традиционните пазари - Япония и Русия. Чрез модерни и нетрадиционни маркетингови стратегии за продажба целта е да се предизвика още по-голям интерес към марката “Кремона”: “Масивните китари са новото ни производство, което налагаме от около година, както и така наречените “Катауей” или асиметрични китари с електроника. Най-новото е една китара, разработена като модел от един от най-известните лютиери в света – швейцарецът Клаудио Паджели. Той направи прототипа, който копираме. Интересното за нея е, че се изработва от екзотична дървесина и се озвучава с много добра електроника от Швейцария. Другото, с което можем да се похвалим е, че наше производство е контрабасът на един от басистите на група Джипси Кингс. Друг проект, който е още в началото, е за акустична китара с подпис на рок музиканта Ричи Коцен, която се продава чрез неговия сайт.” Разпознаваема ли е вече марката “Кремона” в чужбина? Ето какво отговори изпълнителната директорка на фирмата Елена Гамова: “Мисля, че да, защото сме традиционни изложители вече три-четири години в най-известните изложби на музикални инструменти. Това са Франкфурт Мюзик Месе, участвали сме и в Русия на няколко изложби, които са филиали на Франкфуртската. Сега ни предстои за първи път да участвамев изложба и в град Кремона, Италия, която е само за майсторски, по-висок клас инструменти.” За 82 години фирма “Кремона-България” успя да създаде свой облик и традиции както в страната, така и в чужбина. Днес традицията продължава благодарение на 110-те служители в компанията и на хилядите музиканти, които свирят на инструментите, произведени в Долината на розите. “Успех за фирмата е, че след като беше приватизирана, успя да преустрои изцяло производството си, да създаде нови модели и да продава на външния пазар – казва Елена Гамова. - Преди това бяхме изгубилиизцяло клиентите си, защото конкуренцията от азиатските страни се бе появила и китарите и цигулките на “Кремона” бяха поставени в по-нисък клас и бързо изместени от масовото производство, което идваше най-вече от Китай. Фактът, че произвеждаме за чужбина и присъстваме вече шеста година на пазара там, наистина е успех. А този успех ни мотивира да ставаме все по-добри.” Весела Кръстева Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Февруари 16, 2007 Share Отговорено Февруари 16, 2007 http://reviews.harmony-central.com/reviews...emona/F650/10/1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chris_barnes Отговорено Февруари 16, 2007 Share Отговорено Февруари 16, 2007 хехе Кремона Рулз!Вижте кво пишат хората в нет-а!!Аз като представител на Казанлък мога да потвърдя че акустичните китари са си яко на ниво!! Прауд ту би Бългериан!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TONY Отговорено Февруари 16, 2007 Share Отговорено Февруари 16, 2007 а ето и коментарите за прочутата Kremona Elektik Mizeria Overall Rating : 1 Very poor sound and difikult to play Features : 2 made 198x(i dunno da exact year) in kazanlak 20 stupid brass frets solid body,strat style, but without pickguard. i think that da body's wood iz pine or somethin like that, when you drop it it caves in a bit, so it's stupid soft wood, alfthough it has good sustain, because its strings-thru body. Tuners are very crappy and are without covers on the back side - you can see the gears. Neck seems to be maple, the fret board too. it has 5 way pickup selector, 1 volume and 1 tone controls Sound : 1 the pickups are very noisy. the neck or neck+bridge combination sounds average clean or with overdrive, some kind of hollow, not very bright, but when you use distortion this sh*t hums so much, that you can hear almost nuttin - you hear some stupid squeal, microphonic noises and lots of HUM!!!! I don't wanna speak about the mid pickup, because its just one big sh*t. One cheap plywood guitar has better sound!!!!!!!! ЕХ КОЛКО ПОЗНАТО НЕ - НЕ СЪМ ГО ПИСАЛ АЗ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paldi Отговорено Февруари 17, 2007 Автор Share Отговорено Февруари 17, 2007 (Редактирано) браво супер ама дайте някой да оформи темата да стане като каталог .......снимка и малко информация ( година на производство поне) .Аз мога да се заема ама немога да качвам снимки директно (така ,че да се виждат като кремоната горе без линк) пък и трябва да пращате снимки и информация за съответните .Ако искате се заемам само кажете как да качвам директно и давайте снимки на китарите.Айде живо Редактирано Февруари 17, 2007 от eitysix Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenM Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 хм , за протокола ,интересно някой има ли впечатления от тези класически модели на кремона?аз такова нещо не съм пипал... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 хм , за протокола ,интересно някой има ли впечатления от тези класически модели на кремона?аз такова нещо не съм пипал... Ако трябва да се отговори накратко: Класическите китари на завод "Кремона" са качествени и още по времето на комунизма са изнасяни в Западна Европа, което е един вид признание за качество. Същото важи и за цигулките - харчеха се добре по света. За тяхното качество не знам. Нямам впечатления от новите модлеи китари, но знам, че вече правят и от екзотична дървесина, а не само от смърч. Основно изнасят за САЩ и повечето струват много леффчета. Явно и тях ги бива. Електрическите им модели са абсолютна бутафория и пълен брак. Стават за експериментално дялкане, а също и за разпалки на камината по Коледа. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biala Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 Аз имам ето такава CL620MC 7/8 изцяло е изработена от махагон и кедър - изключително вярна китара и има много приятен мек звук. Звука е и доста добре балансиран (това обаче не е така при 4/4 китарите. като я взимах от завода преди около 2 години 4/4 китарите от тази серия имаха прекалено силни басове и на места се получаваше леко кънтене). А за електрическите им събратя мога да кажа че не са пълен боклук както много хора твърдят. Единствено електрониката и ключовете им са си комунистическа скрап Имам една на която съм сменил ключовете и адаптерите със Сеймор Дънкан и почна да изкарва страхотен звук Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 А за електрическите им събратя мога да кажа че не са пълен боклук както много хора твърдят. Единствено електрониката и ключовете им са си комунистическа скрап Имам една на която съм сменил ключовете и адаптерите със Сеймор Дънкан и почна да изкарва страхотен звук По-страхотен ли е от на средностатистически Sqier? Ако да, то явно има някаква магия в чамовите дъски, от които са правени тези електрически Кремони. Или може би магията е в буковия фурнир и в супер тънките и некадърно подредени бронзови прагчета, при които човек се чуди дали имат радус или просто са криви... А може би тайната е в дерящите дланта болтчета, с които се регулира височината на струните - ми кво толкова, никой по онова време не е смятал, че може да се свири с палм мютинг, все пак се е наблягало на свирене на руски честушки. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biala Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 По-страхотен ли е от на средностатистически Sqier? По добре звучи от средностатистически Sqier и от повечето (не мноо скъпи ) модели на Yamaha Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
the_gorer Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 По-страхотен ли е от на средностатистически Sqier? По добре звучи от средностатистически Sqier и от повечето (не мноо скъпи ) модели на Yamaha Знаех си - от чама е. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki vai Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 кремона и хубави китари не ставйте смешни китайските са по добри макар че свиря с китара от кремона класическите китари се правят не от неуки хора а там........... нямям думи и дървотоне го сушат и китарите им бръждат цепят се ребра и прочие единственото за което съм ги признал е че почнаха да ги правят красиви но за мен са си БОКЛУЦИ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PlamenM Отговорено Февруари 17, 2007 Share Отговорено Февруари 17, 2007 кремона и хубави китари не ставйте смешни китайските са по добри макар че свиря с китара от кремона класическите китари се правят не от неуки хора а там........... нямям думи и дървотоне го сушат и китарите им бръждат цепят се ребра и прочие единственото за което съм ги признал е че почнаха да ги правят красиви но за мен са си БОКЛУЦИ говориш да китарите от последните две три години , така ли? защото преди 15 и аз съм имал кремона, много и радвах, щото нямах друга, но си беше уникална пръчка, дори и след обработката на бай Спас ...дано пък поне последните години да са подобрили производстворо, поне за нискобюджетни класически..или не?> Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.