Jump to content
Българският форум за музиканти

Маниерниченето при пеенето


Evtim Djerekarov

Recommended Posts

  • Отговори 36
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Лучано Павароти може да не е знаел нотите като е започнал да взема уроци по пеене,но и той е взимал уроци и е научил и нотите .....много се спекулира с това ,че не знаел ноти ....Мислиш ли ,че си разучава партиите по слух?

 

Така си е! :rolleyes:

И за Франко Корелли се твърди че бил хамалин /а той на 20 е тръгнал на уроци да пее, тоест как е би трябвало да си ги изплаща, може би по-престижно за "висшето" общество е щяло да бъде ако красавецът е работел за него като проститут?!?! M? :)/

 

И на Ана Нетребко се вади някакво досие също! - че била чистачка в Мариинския театър. Вярно от там тръгва кариерата й /а тя всъщност идва от провинцията-Новосибирск за да завърши в Москва музикално училище, след което се записва да работи като чистачка за да се учи от театъра... /

 

 

Еми на всеки, който не мама и тати го гледат до възраст, достатъчна, че да се издържа сам от доста време, че даже и семейство да би могъл да създаде, или пък нямат възможност или не искат да го подпомагат в начинанията му, му се налага сам да се справя за да преследва желанията си. И ако наистина иска с това да се занимава ще работи каквото и да е (е, не съвсем де...), за да може да си го позволи.

 

 

И да кажа все пак и нещо по основната тема - всеки си маниерничи по един или друг начин... Негова си работа. Стига да изглежда добре и да се харесва на другите ;) И сега се сещам какво ми каза вчера един познат за Ковърдейл - че и той даже имитирал.. Аз не знам... Но неговото мнение беше, че толкова много се стараел да прилича на Р. Плант - стойка, маниери...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

От известно време слушам доста певци по нашите сцени, и забелязвам, че немалка част от тях доста усилено се опитват да имитират известни рок певци, но уви, без особени познания и опит в съвсем нормалното, подпряно пеене, и правилно резониране.

 

В резултат, се получава доста хилаво и глътнато пеене на ниско, и ужасно крещене във височините, все едно те са единственото място в диапазона, където човек трябва да пее.

Понякога на живо, разбира се, е ефектно да се викне малко(особено от тенора), но ако човек няма добре изработена среда и низини, то той използва едва малка част от гласовите си данни, и същевременно си съсипва гласа, както когато пее високо, така и когато пее не ниско, поради недобрата постановка, и произлизащото от това използване на прекомерно големи въздъшни струи, и много често използване на гърлено пеене, със стягане в ларинкса, което не е препоръчително да се практикува по много.

 

Според вас добре ли е човек да имитира певци, и до колко, и не съсипва ли поне малко гласа на певците врещенето с метъл-групите вкъщи, и после повтарянето на "наученото" в репетиционната.

 

Моето лично мнение, е че човек трябва да посещава добър вокален педагог периодично, без значение от колко време пее, на какво ниво е, и по колко пее, понеже е често е трудно да се чуеш сам дали пееш правилно, камо ли пък да слушаш как пее някой на запис, и да се опитваш да пееш като него.

 

От цялата работа не мога да разбера тебе какво ти дреме за това кой какво прави и как го прави... Като са се научили грешно това си е техен проблем...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дреме ми това, че има хора, които може би биха се замислили върху това, и биха го избягвали(това е смисъла на темата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много гениални певци, които не са стъпвали на урок по пеене, а некадърници вземащи уроци... с лопата да ги ринеш.

 

Съглана съм! Но нали се сещаш, че ти си чул тези гениални певци едва тогава, когато са се осъвършенствали?! Изключително малко са хората, които от самото начало пеят перфектно.... И замисли се сега колко много време щяха да си спестят тези хора и колко по-рано щяха да станат гениални и прочути, ако бяха посещавали педагози, които просто да ги подсещат за неща, до които те са достигали след месеци или дори години труд..

 

Усмивки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моцарт освен "генното" натрупване - баща му е бил професионален музикант, е имал и много учители по все един и същ предмет - музика. :P

 

доста заразен ще да е бил професионализма му щом така го е лепнало детето и е закомпозирало още на 4-годишна възраст :P

начи аз няам нищо против уроците

ходил съм и мисля пак да ходя

обаче все ми се струва ,че доста ги надценявате

 

 

Пич точно за 10 мин може да разбереш колко не знаеш за пеенето и да слезеш на земята ,недей така грубо да се изхвърляш.

 

А иначе Корели и аз бих го имитирал с удоволствие нека ме набеждават за имитатор :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И замисли се сега колко много време щяха да си спестят тези хора и колко по-рано щяха да станат гениални и прочути, ако бяха посещавали педагози, които просто да ги подсещат за неща, до които те са достигали след месеци или дори години труд..

е аз пък няма да се съглася с теб

педагозите най-вероятно биха убили първичното и неподправеното у тях

за уроци по гениалност да си чувала?

това или ти е заложено, или не

уроците са нож с две остриета. могат да са полезни, но мисля , че в повечето случаи вредят.

Замисли се сега ти :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.