Parni_Valjak Публикувано Март 28, 2015 Share Публикувано Март 28, 2015 За интересуващите се от историята на цифровия синтезатор, може да прегледат тази тема в Техническа Литература. The Father of the Digital Synthesizer 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steppenwolf Отговорено Март 28, 2015 Share Отговорено Март 28, 2015 Чудесен метод за синтез е, проста реализация откъм ресурси и богати възможности, особено що се отнася до нехармонични тембри. На заинтересуваните - от този линк препоръчвам от John Chowning: FM Synthesis и FM Theory & Applications Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Март 28, 2015 Автор Share Отговорено Март 28, 2015 Прекрасна сбирка от знания! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CyberGene Отговорено Март 28, 2015 Share Отговорено Март 28, 2015 Любим синтезис е това, преди години си бях написал малка Java програмка, която да прави FM-синтезис, човек може да си играе безкрайно, звуците винаги са много странни и загадъчни. Принципите са много прости, а резултатите наистина впечатляващи. Не е най-добрият избор за хармонични тембри, както казваш, но и за такива се намират варианти. На прима виста се сещам за "пианата" от Yamaha DX7, които бяха емблема на джаз и поп баладите от края на 80-те и началото на 90-те Сещам се и че доста от звуковите карти от едно време - саунд бластерите, пък и доста от ентри левъл картите до сравнително скоро, имаха вграден OPL3 синтезис, който беше вид FM, и никак или почти нямаха вградена памет за семпли, така че колко MIDI файлове сме изслушали все с тоя синтезис От там е тръгнал и лафа, че нещо звучи "като MIDI" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.