dickens Публикувано Май 30, 2013 Публикувано Май 30, 2013 Така, след първоначалният ентусиазъм и радост от новата придобивка свалих розовите очила и започнах да гледам по-критично на нещата... Китарата вкарва една камара шумове, хъмове...не съм сигурен как точно ги наричате и тона е леко мътен (всичко това при високи нива на гейна) Оказа се, че ценовата разлика между Les Paul Traditional и Standard от повече от $500 си е напълно оправдана... Нали съм си българче и реших да погледна какво има "под капака"... OMG, китайците превземат и Gibson... Кабели, кабелчета... няма екранировка... всичко прилича на детска играчка, не на реномирана марка китара. Разрових се и в нета и прочетох доста случаи идентични с моя и как хората са си решили проблемите... Това е моята китара да се уверите за какво иде реч Решил съм да сменя цялата електроника (дори и адаптерите, които въпреки че сами по себе си са чудесни, техните кабели също не са екранирани?!?) Бих искал да ползвам класически начин на свързване, да разкрам coil tap/coil split и бустера и да си направя един истински Gibson, защото всичко друго по нищо не отстъпва на Standard-a. Естествено ще запазя всичко стоково ако един ден я продам и някой реши да си има оригинален Traditional Pro II Имам питанка - какви нови адаптери бихте ме посъветвали да сложа или да запазя старите - ’57 Classic - neck, BurstBucker 3 - bridge. Просто ме притесняват нези неекранирани кабели... Знам че тук има доста любители на марката и всеки съвет или мнение би ми било от полза... Благодаря предварително! Цитирай
docc Отговорено Май 30, 2013 Отговорено Май 30, 2013 Съвети: - Не бързай с кабелите и адаптерите - не се очаква, да се получи, кой знае каква промяна по отношение на шуменето/бруменето. То ще си съществува почти винаги в някаква степен (напр. при Burstbucker-ите и др. подобни адаптери, с нееднакви две намотки). - Виж стойностите на потенциометрите! Ако са < 500К (Гибсън често използват в някои модели 300К) имай предвид, че с по-високо съпротивление ще се постигне някакво "проясняване" на звученето, на адаптерите. По същата причина може да се използват и тон-кондензатори с по-ниски (от обикновено прилаганите 0.05/0.047mF) стойности - 0.022mF, или дори по-ниски .... ('m' - е за "микро" ... нямам гръцката буква 'мю' на клавиатурата) - За решаване на "проблема брайтнес", аз лично използвам и т.н. 'No Load' потенциометри при тон-корекцията. Лошото е, че не се предлагат/намират 'no-load' пот. с високи стойности (Fender предлагат 250К) и трябва да се поръчват специално. Може да се експериментира и със стандартни 1М! - Екраниране на кухината, ще помогне в някаква степен, но няма да реши проблем! ... и накрая: Китарата е много добра! Не е необходимо да е лъскаво и накичено отвсякъде, за да е стабилно и качествено! Посвири .. ."влез й в характера" (доколкото разбирам, не си си се "борил" с Гибсън досега) ... и като ти хареса, ще започнеш дори да намираш и предимства в тези "проблемни моменти". И ако започнеш да прилагаш някакъв афтърмаркет - не се скъпи, че да икономисваш от части и материали! 1 Цитирай
jabs Отговорено Май 30, 2013 Отговорено Май 30, 2013 (Редактирано) Явно тази комбинация на push-push потове и бууст не се радва на особена популярност. Ето подобен случай, собственика на китарата е останал доволен от промяната: http://www.mylespaul.com/forums/gibson-les-pauls/236106-gibson-traditional-pro-2-rewired-removed-split-coil.html Редактирано Май 30, 2013 от jabs Цитирай
dickens Отговорено Май 30, 2013 Автор Отговорено Май 30, 2013 Четох тази тема, четох и доста други... решението е това https://www.martinsixstringcustoms.com/store/index.php?_a=product&product_id=9 Цитирай
Hillbilly Отговорено Май 30, 2013 Отговорено Май 30, 2013 Стандартните гибсън адаптери са с метална оплетка на масата и екранирането е ненужно. Цитирай
dickens Отговорено Май 30, 2013 Автор Отговорено Май 30, 2013 е да ама не Моите са като този тук ’57 Цитирай
Hillbilly Отговорено Май 30, 2013 Отговорено Май 30, 2013 Ако не се лъжа стандард модела е с повече кухини в тялото от твоето Гиби и е нормално да звучи по "брайт",но зависи какво ти харесва като тон,знаеш,че хъмбъкърите без капачка вкарват повече високи,аз на евтиното ми студио дрънча на двата адаптера заедно обикновено,ама врътна волюма на нека една идея по тих,как да е ,дървения тон и състейна обикновено те карат да забравиш леките производствени дефекти.. Цитирай
dickens Отговорено Юни 9, 2013 Автор Отговорено Юни 9, 2013 ... и резултатът: Според мен си заслужаваше! 3 Цитирай
jabs Отговорено Юни 9, 2013 Отговорено Юни 9, 2013 Какъв е чуваемият резултат? Визуалният е супер. Цитирай
dickens Отговорено Юни 9, 2013 Автор Отговорено Юни 9, 2013 Както прочетох и на други места преди това - шума намаля, тонът стана доста по-чист (преди мажеше повечко)... като че ли понамаляха прекалените баси. Де да знам и аз как да го обясня Ще гледам да запиша нещо, да, но някаква стъргалка ще е, аз друго не мога Цитирай
panhead Отговорено Юни 11, 2013 Отговорено Юни 11, 2013 т.е. ще има възможност да се чуе как звучи преди и след промените? Цитирай
dickens Отговорено Юни 11, 2013 Автор Отговорено Юни 11, 2013 Това за съжаление няма как да стане, просто преди промените не ми звучеше и най-малкото имах желание да записвам... Това си е мое виждане все пак, в тубата може да видити страхотни клипчета със стоковата китара, но те всичките са без кривочите на които аз я подлагам Цитирай
dickens Отговорено Юни 11, 2013 Автор Отговорено Юни 11, 2013 В началото я вързах грешно - цветовете на кабелчетата които излизат от адаптерите при различните брандове не съвпадат... Малко инфо http://www.deaf-eddie.net/drawings/drawings.html Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.