jeepa Публикувано Март 11, 2013 Публикувано Март 11, 2013 Е вярно, че е малко в по-екстремните стилове, но това никак не го прави лесен за обработване. В момента работя върху нещо което наричам "невъзможното" поне на този етап. Търся как да съчетая мощността и динамиката... не разбирам много от термините в звукозаписа. Качил съм няколко групи и още ще качвам в бъдеще. Записвах барабани с тригери и без тригери и понеже все още се уча мисля,че повече няма да слагам тригери, но всички продуценти и музикални компании го налагат това, особено за групите с бързи изпълнения. От малкия ми опит бързо открих, че се нуждая от скъпа техника за да постигна целите си. Стремя се да се върна в метъл саунда на 90-те години и същевременно да съчетавам и новото звучене. https://soundcloud.com/mrdr-sound-studio-1 - На този линк можете да преслушате някои неща. Има дори едно инструменталче с акустична китара. Записите са правени по всевъзможни начини с китарни глави, с камиончета през централното, с микрофони за по 40 лв, надявам се това да не се усети. Не гледам на звука, като графика, цифра или каквото и да е там, а гледам на него като усещане, дали е топъл или остър, дали отива на стила на дадената банда... Това от което се интересувам е дали саунда от старата школа е по-добър от днешния и ако е така, защо тогава се избягва? 1 Цитирай
Mairomaster Отговорено Март 12, 2013 Отговорено Март 12, 2013 Приятно ти звучат нещата. Ако имаш възможност, не е лошо да записваш и тригери, паралелно с микрофоните. Повече възможности дава после в микса, ако решиш, пак може да не ги ползваш.Не винаги скъпата техника е решение. В много случаи се оказва, че ефекта към който си се стремил, не си го постигнал поради липса на умения примерно, а не заради техниката. За мен няма добър или лош звук, всичко е въпрос на вкус. Естествено винаги има начин да сътвориш нещо ужасно, ако има желание за това особено Звука от старата школа, не толкова се избягва мисля, колкото просто не е толкова популярен в днешно време, понеже в различна посока се е отправил стила. С напредването на технологиите, все повече народ се стреми към перфекционизма сякаш. Това донякъде е логично, защото почти винаги по-стегнатите китари звучат по-добре примерно. Но по този начин, в един момент взема да се губи доста от чара на музиката. Всичко става прекалено роботизирано сякаш - яко time editing, заместване със семпли, pitch correction и т.н. Цитирай
yakiya Отговорено Март 12, 2013 Отговорено Март 12, 2013 на Unhumanity саунда клони към "модерен" има и мощ. На Depraved е по-към старата школа и ми допада.Има си своя чар. Сичко е индивидиално. Ако идеите и изпълнението те кефят си склонен да допуснеш и по "некачествен " запис и саунд. Но ако достигнеш до "перфектния"саунд, тогава квото и да изсвириш звучи яко. Цитирай
Hillbilly Отговорено Март 12, 2013 Отговорено Март 12, 2013 Няма перфектен саунд и още по малко, ако някой не може да свири ще звучи яко с каквото и да е,то и затова се подлъгват по процесори малките,но ако в стаята е ок на живо е жужене. 1 Цитирай
jeepa Отговорено Март 12, 2013 Автор Отговорено Март 12, 2013 "С напредването на технологиите, все повече народ се стреми към перфекционизма сякаш. Това донякъде е логично, защото почти винаги по-стегнатите китари звучат по-добре примерно. Но по този начин, в един момент взема да се губи доста от чара на музиката". Да, така е наистина. Това, което правя сега е да внимавам много с рекординга, какво точно вкарвам, като звук. Представям си картината още преди да съм я нарисувал и след това я рисувам. Някой от първите ми неща не бяха така, първо рисувах и после си представях, а след това замазвах. Бих искал един ден да направя микс още от самия рекординг т.е. така да запиша инструментите, че после да правя само баланс и мастеринг. Мисля, че така се е действало на времето. По този начин усещам, че ще запазя динамика и същевременно ще имам мощност в саунда. А всичко това е свързано с много и същевременно скъпа техника, освен това ми трябва и време за усвояване на даден хардуер, примерно определен компресор, който работи добре с вокала, но не е толкова добър с останалите инструменти. Нещата са деликатни и не съм сигурен дали тоя живот ще ми стигне да направя "невъзможното" Цитирай
Ayahuasca Отговорено Март 16, 2013 Отговорено Март 16, 2013 (Редактирано) нещо такова ли имаш предвид:http://www.youtube.com/watch?v=RgaozwmvT7wи аз мисля, че на доста фенове им дотегна това тригферирано и audio-warp-нато звучене в метъла като цяло последнит 6-7 години, ако не и повече! Например аз забелязвам тук, че на китарите е отдадено много дълбоко място в микса, почти като клавир все едно. Докато баса и вокалите са яко in da face.За барабаните не знам, мисля че доста са обработени, но не мисля, че са тригерирани или ако са, е отдадено по-голямо значение на нетригерирания трак.Между другото записа им е от тази година. Пичовете са от о. Мадейра. Редактирано Март 16, 2013 от Ayahuasca Цитирай
jeepa Отговорено Март 17, 2013 Автор Отговорено Март 17, 2013 Чудно! Направо си ми целнал и любимия нюанс от олд скул дет метъла. Мисля, че барабаните са програмни, но ми звучат доста живи на моменти. Ако самите барабани са компресирани малко повече, това щеше да маха глави още повече. Със сигурност томовете са програмен саунд, За останалото не мога да разбера има доста динамика, но за китари и бас да това е олдскул саунда. Аз съм фен на миксовете или по скоро на продукциите на Скот Бърнс http://en.wikipedia.org/wiki/Scott_Burns_(record_producer) Най-силните неща, които излизат през 90-те са от него. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.