aladin Публикувано Юли 25, 2006 Публикувано Юли 25, 2006 темата е породена от един мои спор за това кои е наи-лесния на4ин да се изсвири то4но троен форшлаг.Естествено 4е всеки ще предпо4ете на4ина които му е наи-удобен и все пак.Аз го сврия така: 1-лдл Д /длд Л 2-ллл Д /ддд Л Това мислия 4е са наи-лесните и бързи за нау4аване на4ини.Факт е оба4е 4е знаменития Бъстър Беили го свири така: длл Д /лдд Л Та как се слу4ват нещата при вас ,ако изобщо използвате троен форшлаг когато свирите на комплекта? :think: *Л-лява ръка; Д-дясна ръка Цитирай
Katsko Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 ддЛ - това се случва при мен и основно това ползвам като Л ми е на барабанче предимно... Цитирай
Danny47 Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 Ми както ми дойде - дллД, ллдЛ, ддлД,ллдЛ. А за този лллД и дддЛ понякога (ако имам да водя на фуса) го правя лллЛ/дддД, но акцента на последният удар е доста по-слаб. Цитирай
aladin Отговорено Юли 25, 2006 Автор Отговорено Юли 25, 2006 (Редактирано) Ми както ми дойде - дллД, ллдЛ, ддлД,ллдЛ. А за този лллД и дддЛ понякога (ако имам да водя на фуса) го правя лллЛ/дддД, но акцента на последният удар е доста по-слаб. направо ми събра о4ите, били обяснил пак какво то4но правиш 4е нестава много ясно. колкото до това 4е неправиш акцент/или съвсем слабо/ на последния удар то това зна4и 4е неправиш форшлаг. Редактирано Юли 25, 2006 от aladin Цитирай
eL_NinYo Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 явно не се знае какво е форшлаг За мен най-лесния начин е лллД или дддЛ. Всъщност нз дали е по-лесен,но така го правя След час ще пиша пак,а сега ще изследвам Цитирай
tupoto kopele Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 едно време колко съм се мъчил с тоя форшлаг тройния....ама честно казано тва нещо изобщо няма къде да се използва...освен ако не си барабанчик в симфоничен оркестър Цитирай
drumvarna Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 най-бързия вариант е лдлД/длдД!! като парадидъл също е уместно дллД/лддЛ лллД/дддЛ е за малко по развити технически барабанисти и не е много уместен да се ползва постоянно,зажиси от ситуацията и какво искаш да свириш! лллЛ/дддД става само за техническо упражнение и на живо е трудно приловимо!! аз ползвам лдлД/длдЛ ллдЛ/ддлД лддЛ/дллД DRUMVARNA Цитирай
eL_NinYo Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 лллЛ/дддДАбе така не може да стане форшлаг ! Цитирай
Danny47 Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 (Редактирано) колкото до това 4е неправиш акцент/или съвсем слабо/ на последния удар то това зна4и 4е неправиш форшлаг. Аха... и бил ли обяснил с каква динамика трябва да е удара, за да е форшлаг! И въобще дали е задължително да има акцент! лллЛ/дддДАбе така не може да стане форшлаг ! Ми може. Пускаш палката като за тремоло и четвъртият удар го натискаш/"забиваш". Като пианиза за RRLL, където често се слага акцент на втората дясна и втората лява. Изисква се време за осъваршенстване. Обикновено това се използва за двойни и тройни форшлази (и ghost ноти), но става и за четворен. Редактирано Юли 25, 2006 от Danny47 Цитирай
tupoto kopele Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 не знам за какъв ви са изобщо тройни и четворни форшлази.....смисъл че просто са неизползваеми в свиренето на бараНани...бачкайте яко върху единичен и тва е Цитирай
bordura Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 ееееееее ти се изказа много неподготвен бе! Мене много ме кефи четворен форшлаг на касата как влиза на моменти, а и го използват тва. Иначе си е истина, 4е единичния най-много се използва Цитирай
makedonetsa Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 Пичове ! Всички начини които изброихте по-горе са правилни! На тази тема има цял един лист от фондаменталната школа -Accents and Rebounds. Друг е вьпроса ,че троен форшлаг се практикува предимно в класиката ! И аз сьм на мнение ,да се свири повече двоен и единичен форшлаг,а и почти сам сигурен,че много малко хора свириат правилно троен и четворен форшлаг !(не е само вапроса да освириш три или четри удара , а да ги исвириш за времето на два или три). Мога да предложа на всички които нямат горе посочената школа да ми пишат ! Засложаваси !!! Цитирай
tupoto kopele Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 ееееееее ти се изказа много неподготвен бе!Мене много ме кефи четворен форшлаг на касата как влиза на моменти, а и го използват тва. Иначе си е истина, 4е единичния най-много се използва аз съм си неподготвен по принцип Цитирай
NoSoul Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 Ми аз се запотявам като го правя тва. Сигурно го правя грешно и по трудния начин а имено: лллД или дддЛ... но иначе се оплитам и следващите 2 такта някаде не излиза касата Цитирай
imperor Отговорено Юли 25, 2006 Отговорено Юли 25, 2006 Ползвам го с единични удари, т.е. лдлД, длдЛ. Всички форшлази са приложими във всеки стил музика, стига изпълнителя да реши, че е подходящо да използва форшлаг на дадено място в пиесата, която изпълнява. Поне моето мнение е такова. С единични удари звучи най-тлъсто и категорично (рокаджийски), докато с парадидъл звученето е по-филингарско (джазменско). Що се отнася до спора, който се захвана по-горе, мисля че целта на форшлага (независимо какъв) е точно в това - ще се изразя малко нетрадиционно - фор-а да е с по-тихи удари, а шлаг-а да е с акцент на силното време. Ако го няма акцента се получава просто поредица от единични удари или парадидли, започнати между времената, на И, или както е прието да се казва - на слабо време. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.