bratmito Отговорено Юли 9, 2006 Отговорено Юли 9, 2006 Хубави,лоши.....абе всичко опира до пари.Ако отидеш в магазина и кажеш дайте ми най-скъпия,бъди сигурен,че ще е хубав. Ако си с ограничени финанси квото и да земеш,след известно време ще си викаш "що пък не взех другото?!" Цитирай
synchu Отговорено Юли 10, 2006 Отговорено Юли 10, 2006 Хубави,лоши.....абе всичко опира до пари.Ако отидеш в магазина и кажеш дайте ми най-скъпия,бъди сигурен,че ще е хубав. Ако си с ограничени финанси квото и да земеш,след известно време ще си викаш "що пък не взех другото?!" Е да ама не На мен ми се навърта един Бил Лорънс адаптер наоколо, който е поне два пъти по-евтин от най-скъпите, а дефинитивно ми харесва значително повече отколкото много други "по-скъпи". А с другите "най-скъпи" е различен най-вече, а не по-лош. Това са твърдения продиктувани от маркетинг, bratmito. От ухото по-верно няма. Съгласен, че за съжаление не всички имат възможност да пробват до безкрай, за да си изберат, ама не е и т'ва идеята. Свирене му е лелята, па ако ще и на адаптер за 5 кинта (имаше мноо луксозни едни такива навремето - с никелиран капак и пластмасова черна плочка по-средата). Ловяха Христо Ботев без проблем... Цитирай
docc Отговорено Юли 10, 2006 Отговорено Юли 10, 2006 (Редактирано) Това което отличава основно единия от другия тип адаптери е тяхната апертура(ширината,в която действа магнитното им поле).Адаптерът детектира съответно по-голям,или по-малък отсек и при амплитудните промени на струната,и създаваните фазови и хармонични взаимодействия,звукът добива напр.акцентуиран и "конкретен" характер,или пък е по-широкоспектърен и "богат". Генерираният волтаж(мощността)на който и да е тип адаптери,при съвреманните технологични условия, не е проблем да се постигне според нуждите. Не бива да се забравя,че в немалко случаи адаптерите работят в комбинации помежду си.Решаващо е и позиционирането им по дължината на мензурата(отношението на магн.поле с хармонични кратни - особено при съвместна работа). По-принцип,двете работещи една до друга намотки(класическият широк Humbucker),дават повече възможности за звукови вариации.От друга страна,много съвременни модели Single Coil(понятието вече означава по-скоро размер,доколкото доста от продуктите са с не само една намотка) успешно имитират звука на Large Size HB. Като се добавят и активните модели,и активните предусилващи и филтърни схеми обслужващи адаптерите,вземането на решение наистина се превръща в проблем. Редактирано Юли 10, 2006 от docc Цитирай
TheNightRider Отговорено Юли 10, 2006 Отговорено Юли 10, 2006 Единичния адаптер има по-естерствен звук, но шуми доста повече. Хъмбъкера звучи малко по-грозно(особено във високите честоти), но шуми много малко. Хъмбъкера е почти задължителен за тежки неща с дисторшън, защото със единичен адаптер много бръмчи. Ритъм китарите, които слушаш в метал-групите са 95% записвани с двойни адаптери. Ако говориш за полуакустичната ти китара - не знам дали въобще с нея ще можеш да свириш тежка жица, така че за чисто единични те оправят добре. Всъщност може да се свири на полуакустична. Просто трябва да се покрие дупката на китарата с нещо, което да спира вибрациите. И със сигурност да не спира магнитното поле. Цитирай
Evtim Djerekarov Отговорено Юли 10, 2006 Отговорено Юли 10, 2006 (Редактирано) ?!? Не те разбрах нещо. Редактирано Юли 10, 2006 от Evtim Djerekarov Цитирай
TheNightRider Отговорено Юли 10, 2006 Отговорено Юли 10, 2006 ?!?Не те разбрах нещо. Акустична китара с адаптери. Ако е "къстъм" де. Както адаптера е под струните във дупката на китарата (под грифа - там откъдето "влиза" звука) се покрива с нещо за да не се чува акустиката чак толкова. Цитирай
docc Отговорено Юли 11, 2006 Отговорено Юли 11, 2006 ...дупката на китарата (под грифа - там откъдето "влиза" звука) се покрива с нещо за да не се чува акустиката чак толкова. "Дупката" не е нещото ,което определя една китара като акустична.Кухината е характеризирашият елемент."Звукът влиза" не през дупката,а посредством вибрациите на горната дъска.Отворът(или отворите) са инверторен механизъм,с помощта на който е настроена резонансната честота на акустичната кутия от една страна,и на горната дъска,от друга.Т.е. ако проектът го предвижда,една акустична китара може и да е без дупки. Цитирай
Paldi Отговорено Юли 11, 2006 Автор Отговорено Юли 11, 2006 е благодаря много за отговорите , що не погледнете темата на Никифена е това http://forum.muzikant.org/index.php?showto...45entry152457 и да ми кажете как да я екранирам тая китара полуакустичната или да и намаля шумовете след като толкова се вълнувате за полуакустични и акустични , в началото на темата мисля ,че написах че става въпрос за електрическа китара орфей и снимка и оставих (нямам друга снимка сега) да видите .... а и вместо толкова спорове , по-добре да бяхте направили два три семпъла с хъмбъкери ,ако има възможност някой да направи и със сингли и с хъмбъкери , и да ги пратите на eitysix@yahoo.com та така ще ми помогнете доста повече , семплите с Acoustica Mp3 mixer могат да се правят на мп3-ки и да станат под 1мб в зависимост от времето ,така че не е проблем да се пратят , на компа с микрофончето пляс една жичка едно чисто и БЛАГОДАРЯ за помоща Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.