viktor.velikov Публикувано Юни 6, 2012 Share Публикувано Юни 6, 2012 Привет! Имам Marshall avt20 и Epiphone Les paul Special II и Squier Strat. Искам да усиля усилвателя до край но не мога да мина и половината, защото се чува някакво ужасно пище много пискливо и имам чувствтото, че направо ще си спукам тъпънчетата. Не мога да разбера от какво се получава, и с двете китари е така..... какво да правя? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hillbilly Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Микрофонийка,свали гейна и високите малко. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Ако искаш може да направим едно джемче, тъкмо ще го чуем и това "пискливото" какво е... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor.velikov Отговорено Юни 6, 2012 Автор Share Отговорено Юни 6, 2012 Пробвах да намаля високите, но не помага. Пробвах да намаля гейна, но като усиля усилвателя още и пак се появява. Така ли е по принцип или нещо от усилвателя е проблема (понеже съм го взел 2-ра ръка и може вече да се е... ) BabyThomas, имаш предвид джем в раздел джем ли? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Baby Thomas Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Не, бе, нали си от Русе. Да го чуем на живо имам предвид. Да дръпнем 2-3 жици и така... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor.velikov Отговорено Юни 6, 2012 Автор Share Отговорено Юни 6, 2012 Съгласен съм После ще почерпя по бира няма проблеми Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Микрофония е твоя проблем - резултат от кофти китара, кофти адаптери, набримчен усилвател, кофти настройки и малко, резонантно помещение. Трябва да почнеш да махаш фактори от този списък за да изчезне. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
~DN Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 ^ Горното - т.нар. feedback. Или пък докато решиш проблема, си вземи по-дълъг кабел и като свириш дръж китарата така, че адаптерите да са на няколко метра от усилвателя. Не се приближавай много до него с китарата когато е така надут. При мен поне това е моментното/временно решение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Всъщност, като спомена, има два вида - единия е такъв като твоя, другия е контролиран и желан - като струните почват да резонират от звука на усилвателя: taka Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor.velikov Отговорено Юни 6, 2012 Автор Share Отговорено Юни 6, 2012 А как се постига този желаният ефект? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
7thString Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 (Редактирано) Ами, нагласяш си звука, оставяш китарата усилена и с пуснати струни, и почваш да усилваш усилвателя докато почне да изкарва звук, но точно преди да стане такъв гаден и пищящ. После пробваш да натиснеш някоя позиция, като заглушаваш другите струни, и с вибрато, и пак гледаш къде точно в силата на усилвателя е мястото между липсата на микрофония и нежеланата такава Отново важат всички фактори, които ти изброих, затова особено на сцена е бая трудно, защото зависи и от мястото на сцената, на което си и - забележи, че вече след като си усилил усилвателя, микрофонията се контролира с потенциометъра на китарата. Колкото по-бързо се научиш да го използваш като потенциометър а не като копче On/Off, толкова повече звуци ще отключиш на китарата Също на различните адаптери - нек/бридж/мидъл микрофонията е различна. Редактирано Юни 6, 2012 от 7thString Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raxus Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Някой хора (Sonic Youth, My bloody Valentine)с такова удоволствие търсят да направят такъв фийдбек, а ти бягаш от него Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viktor.velikov Отговорено Юни 6, 2012 Автор Share Отговорено Юни 6, 2012 Благодаря за отговора на този страничен (от темата) въпрос Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Тотев Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Малко офф, но може да попитате (послушате) и дедо ви Мур (лека му пръст) ... 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
~DN Отговорено Юни 6, 2012 Share Отговорено Юни 6, 2012 Или Сатриани - как си играе с тремолото и feedback-a. Викат му sweet spot, 'дето заставаш на определено разстояние от усилвателя и когато състейнваш дадена нота, се получава една слаба микрофония, която изтънява нотата и звучи като тия artificial/pinch harmonics. От 0:28 натам, като започне солото - така звучи г/д. Не знам, обаче, Ваньо дали не го прави неговото с ефект, или пък го пипа това парче дърво толкова изкусно, че не се забелязва как го обръща на harmonics. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.